woensdag 8 april 2020

Het Gebed wat Liefde heet.


Het Gebed wat Liefde heet.

Mag ik verlangen naar een leven zonder zorgen,
voor iedereen die en al wat leeft.
Mag ik verlangen naar meer verdraagzaamheid,
voor iedereen die welwillend is,
dit toont en liefde geeft.

Mag ik verlangen naar Samenzijn,
nog meer dan ooit in de geschiedenis heeft bestaan.
Niet omdat ik er profijt van heb of ondervind,
maar juist omdat het nodig is,
om door te kunnen gaan,

met leven, Lieve God, Heer Jezus en alle Grote Meesters
van Deze wereld, Gelijk het Universum, Het Heelal.
Wat zou het leven anders voorstellen,
geen zonsopkomst of ondergang,
geen maan, geen sterren of andere planeten,
alleen ’t Al.

Het Al of alleen zijn, Alles of niets, wat mag ik kiezen.
Samenzijn een leven lang, geen tijd meer te verliezen.

Alle tijd, alle mogelijkheden, voor iedereen die
en al wat ooit vanuit een goede intentie is gestart
en begonnen.
Want nogmaals Lieve God, Heer Jezus, alle Grote
Meesters van het Universum, Het is nu genoeg geweest,
de duisternis is overwonnen.

Met alle liefde, licht en kracht.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten