donderdag 11 juni 2015

Wat wil jij nog leren in jouw leven?

'Bron NU.nl' (Donderdag 11 Juni) 

'Het weer: Donderdag zon, vrijdag warm'

"De zon schijnt donderdag volop, alleen in het zuiden komen ook enkele wolken voor.

Bij een matige tot langs de kust soms vrij krachtige wind uit oost tot noordoost wordt het 17 graden op de Wadden, 22 in het noorden en 25 in het zuiden.

Morgen is het opnieuw zonnig en wordt het 25 tot lokaal 30 graden. Pas tegen of in de avond neemt vooral in het zuiden de kans op een onweersbui toe. 

In de nacht naar zaterdag en zaterdagochtend vallen overal enkele buien en wordt het minder warm. Zondag is het 16 tot 21 graden."

Ook vandaag heb ik het weer, de link met het het actuele weer, de verkeer en treininformatie bijgesloten, omdat er nog heel veel mensen zijn die van en naar het werk, school of welke verplichting, welk noodzakelijk kwaad dan ook reizen. 

"Bekijk het complete weerbericht, de actuele situatie op de weg en treininformatie

Zie maar of dit jouw interesse heeft. Ik heb er ook nu geen baat of belang bij, omdat  ik er niets mee kan, niets mee hoef en omdat dit mij op geen enkele wijze helpt. Natuurlijk gaat mijn in wezen zijn, mijn liefde en mijn interesse ook nu weer uit naar jou. Mijn liefde en interesse gaat uit naar iedereen die en alles wat leeft. Omdat iedereen die en alles wat leeft het volste recht heeft om te leven, het volste recht heeft om te zijn, zichzelf te zijn, ik mezelf en jij jezelf mag zijn. Wanneer jij ervoor kiest natuurlijk, dit is volledig aan jou. Dat is volledig aan jou. 

Vandaag opnieuw het weer, met een klein stukje weer en verkeer. Een korte verwijzing naar de vooruitzichten, zonder "definitieve" verwachtingen. Omdat er in feite, in wezen geen vooruitzichten, definitieve verwachtingen of voorspellingen kunnen zijn. En buiten de mensen die wel belang hebben om te weten wat de weersverwachting is, wat de weersverwachting wordt en wat de weersverwachting te bieden heeft, heb ik er zelf geen behoefte aan om dit te zien, omdat ik het vertrouwen heb dat het precies zo zal zijn als nodig is. Het precies zo zal gaan als nodig is en ik dit vanzelf zie op het moment dat het zover is. Want voorspellingen en verwachtingen kunnen ieder mens helpen om positieve gevoelens op te wekken, maar daarbij ook zeker het tegenovergestelde doen. En dat dit naast de weersvoorspellingen voor allerlei voorspellingen en verwachtingen geldt dat mag ieder mens weer weten. Mag ieder mens weer weten, omdat de voorspellingen en verwachtingen mensen onbewust of bewust kunstmatig beïnvloeden.

Beïnvloeden en soms zelfs aanzetten tot het doen van dingen die in feite, wanneer je het goed beseft helemaal niet nodig zijn. Niet nodig zijn, wanneer je in en vanuit vertrouwen leeft. In en vanuit vertrouwen dat laat komen, dat laat zijn, dat laat plaatsvinden, waardoor het plaatsheeft. Waardoor dat wat nodig is plaats krijgt en daardoor eigenlijk altijd plaats heeft. Plaats heeft wanneer je vanuit vertrouwen leeft. Het vertrouwen dat alles op een juiste wijze verloopt, de juiste wijze, omdat iedereen dat verdient, iedereen die en alles wat leeft dit verdient. Want wanneer je leeft, doe je alles wat je doet uit vertrouwen, zonder verwachtingspatroon, zonder iets wat in de hand gewerkt wordt. In de hand gewerkt en of eigenlijk gehandeld wordt. Een verwachtingspatroon wat eerder lijkt op een handelsakkoord, zal nooit een door jou, of voorafgaand aan jouw leven door God getoonde beslissing zijn. 

Geen door God aan jou getoonde keuzemogelijkheid. Geen keuzemogelijkheid, omdat God in feite jou de keuze laat maken. God jouw het zelf beschikkingsrecht geeft. Iets wat zeker mijn voorkeur heeft, mijn voorkeur, omdat het mijn recht is en ik dit sinds het moment dat ik bewust leef weer weet. Het zelfbeschikkingsrecht, wat is dit, wat houdt dit in en wat kunnen we ermee? De hiernavolgende link geeft een duidelijke omschrijving: http://www.encyclo.nl/begrip/zelfbeschikkingsrecht en de Wikipedia-link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfbeschikkingsrecht omdat deze Wikipedia-link nog veel meer zegt dan wat maar ook.  Omdat dit meer zegt dan wat maar ook, dit meer zegt dan welk burgerlijk wetboek, welke grondwet dan ook kan bepalen. Ik ben dan ook dankbaar dat ik dit mag weten, mag weten en mag zien. Ik me er al sinds 1998 bewust van ben dat alles* waar we in terechtgekomen zijn, de situatie, de omstandigheid, de chaos, de crisis en alles wat daarmee gepaard gaat, met voorbedachte rade is. Voorbedacht als een voorspelling, een voorspelling, een voorspelling en verwachtingspatroon waarbij het zelfbeschikkingsrecht, dat wat God vanuit Onvoorwaardelijke Liefde voor ogen had met de wereld, in alles teniet wordt gedaan.

Met voorbedachte rade, omdat geld en alles wat door geld bestuurd en bepaald wordt, ons met de ogen open, letterlijk sinds 1998 naar een dood spoor leidt. Een dood spoor, waarbij we onszelf, "ons menszijn" in iedere zin, tekort zijn gaan doen. Ons menszijn tekort zijn gaan doen, waarbij velen zichzelf zelfs totaal verloren zijn. Zichzelf totaal verloren zijn in, alles wat moet, wat moet om het hoofd boven water te houden. Ik ben zo dankbaar dat ik dit heb mogen zien, heb mogen zien voelen en ervaren. Ja, heb mogen zien, voelen en ervaren door dit op de meest harde manier te ondervinden. Dankbaar dat ik dit op een harde, maar daarbij ook zeker bewuste manier heb mogen ondervinden. Waardoor ik me open heb gesteld voor alles wat mij aangeboden werd. Alles wat mij aangeboden en daarbij meteen geleerd werd, door alles wat mensen die ik mocht helpen vrijblijvend met mij wilde delen, mensen die mij in vertrouwen namen, mensen die hun hoop op mij vestigden, mensen die op de één of andere manier meer vertrouwen in mij hadden dan in wie of wat maar ook. 

Vertrouwen in mij, in mij als persoon, die zo ik nu zie, volledig zichzelf was. De persoon die hen mocht helpen, doordat ik er was en hen met honderd procent aandacht aanhoorde. Aanhoorde, aanvoelde, daardoor mocht zien en mocht weten. Omdat ik de persoon was die de blokkade, het probleem, dat waar zij mee rondliepen, dat wat zij als hindernis zagen, voelden en ervaren hebben mocht zien. Ik mocht het zien voor wat het was. Zien voor wat het was, zodat ik hen mocht vertellen wat de oorsprong was, wat het euvel was. Het euvel, dat wat zij zelf konden plaatsen, dat wat zij zelf konden weerleggen, dat wat zij zelf oppakte of wanneer dit niet meer mogelijk was accepteerde, waardoor zij werkelijk dat deden wat voor hen mogelijk was. En ik de persoon was die hen mocht helpen, de persoon die hen mocht helpen het zelf te doen. Waardoor ik de persoon ben, die ieder mens nog steeds mag helpen, ieder mens nog steeds mag helpen, die het zelf wil doen. Die zijn of haar leven zelf wil leven en zelfs meer dan dat, die in zijn of haar leven werkelijk weer gelukkig wil zijn, gelukkig zijn door dat te doen, wat zijn of haar leven weer inhoud geeft.

Inhoud, dat wat we verloren hebben, door allerlei factoren. Inhoud, dat wat door allerlei factoren volledig teniet is gedaan. Factoren die voortkomen uit emoties, emoties die mensen kunnen maken en breken. En het boek wat ik in 1998 ben en mocht gaan schrijven en in 2008 heb uitgebracht: "Leven, leren, herinneren, weten", biedt inzicht, geeft mensen handvatten, waarmee ze iets kunnen. Handvatten waarmee ieder mens iets kan, omdat emoties bedoeld zijn, om je als mens bewust te laten worden van wie je bent, waarom je er bent, wat jouw functie, jouw doel en jouw bestemming is in het leven. Emoties, een Godsgeschenk, waarbij zelfs de minder positieve een functie hebben. Een functie, die ieder mens kunnen en mogen helpen. Kunnen en mogen helpen in leven, kunnen en mogen helpen om in leven te willen zijn, zelfs in leven te willen blijven. Dat dit de hoofdreden is, het financieel belang nooit de intentie is geweest is nooit de intentie en de bedoeling zal kunnen en mogen zijn, werd mij meteen duidelijk. Dat ik daarom het boek na de eerst 100 exemplaren te hebben verkocht gratis ben gaan delen. Gratis cadeau ben gaan doen, zal iedereen die wil leven begrijpen.

"Het delen van een aantal citaten uit mijn boekje hoort daar zeker bij: 

"Want als je angst hebt voor, je boos maakt over, je schuldig voelt ten opzichte van of wanneer jaloezie een rol speelt, zal het denken hierover ervoor zorgen dat de blokkade alleen maar groter wordt en uiteindelijk zonder hulp niet meer te overwinnen is." 

"Ook hier bedoel ik met blokkades, negatieve emoties als verdriet ontstaan uit: woede (wrok), angst, schuld of jaloezie." 

"Emoties kunnen zich uiten in vele vormen:
- men kan zich op een onmogelijke manier gedragen ten opzichte van degene waarvan men houdt, vaak voortkomend uit een schaamtegevoel, wat men wil verbergen door anderen op een negatieve manier in de schijnwerpers te zetten; 
- men kan tevens helemaal in zichzelf keren en in een depressie belanden met allerlei lichamelijke problemen als gevolg; Hyperventileren en hartproblemen zijn vaak de klachten waarom het gaat bij mensen die zich niet kunnen uiten en zichzelf vragen waarom alles loopt zoals het op dat moment gaat; 
- men kan zich afzetten tegen de ouders en helemaal geen contact meer zoeken en altijd in de slachtofferrol blijven zitten. Dit zal er uiteindelijk toe bijdragen dat alle dingen in het leven zullen mislukken, tot men inziet dat het hebben van wrok-gevoelens alleen maar negatieve emoties oproept." 

"Wanneer mensen zichzelf kunnen zijn in het leven dat zij leiden, kunnen ze mede daardoor ook een eventuele blokkade die zij tijdens dit of een voorgaand leven hebben opgebouwd afbreken. Het houdt niet altijd in dat de blokkade gewoon oplost, dit zou wel erg gemakkelijk zijn. Vaak herleeft men een bepaalde situatie nogmaals en sluit men dit af door "de gebeurtenis/het voorval" als een gedane zaak te zien en dit werkelijk een plaatsje te geven. Dat men dan anders over het gebeurde gaat denken is iets wat daarbij hoort. Men kan in plaats van woede over de gebeurtenis de persoon of de situatie, een soort gevoel van medeleven opbrengen." 

Ja medeleven, medeleven en medemenselijkheid want dit is iets wat sinds 1998 samen met vele andere humanitaire en ethisch verantwoord genomen beslissingen, zoals we nu langzaam aan het inzien zijn, geen prioriteit meer heeft. Geen prioriteit meer of mag ik het zelfs de prioriteit noemen? De prioriteit, doordat angst vanaf dat jaar werkelijk het grootste marketingmiddel geworden is wat de economie draaiende houdt? Dat ik dankzij het wekelijks mogen helpen van mensen tot totaal andere inzichten gekomen ben en dat bij mij medeleven, medemenselijkheid, alsmede humanitair en ethisch verantwoord bezig zijn voor alles ging, nog steeds voor alles gaat en dit ook altijd mijn intentie zal blijven, heeft me doen besluiten om werkelijk te kijken wat de mogelijkheden zijn. De mogelijkheden als in kansen, de mogelijkheden als in zien, door inzicht, de mogelijkheden als in horen, door te luisteren, daardoor ook werkelijk te horen wat er gezegd wordt en door te voelen, want sensitiviteit is iets wat je hebt en door geen ander, geen enkel ander dan God zelf aan te leren is. 

Dat weten, voortkomt uit een combinatie van de eerder genoemde zintuiglijke functies, aangevuld met ruiken, proeven en alles wat op enige wijze een bijdrage levert aan het werkelijk in leven zijn, door het op een juiste wijze kunnen verwoorden van emoties mij nog dagelijks nieuwe dingen leert, maakt mij op dit moment de meest gelukkige persoon op aarde. Zo gelukkig dat ik dit tot in lengte van dagen wil blijven doen. Dat dit gevoel iets is wat ik met iedereen mag delen, iedereen die dit gevoel ook weer als vanzelfsprekend wil ervaren, daar zet ik me voor in. Daar zet ik met 100% tijd en aandacht voor in. Omdat dit werkelijk nodig is, wanneer je het als mens vol wilt houden in de wereld die bepaald wordt door tijd, geld en alles wat daaruit met recht maar ook ten onrechte voortvloeit. Ik zet me in voor het op een juiste wijze besteden van mijn tijd en gun ieder mens de tijd om bij zinnen te komen. Bij zinnen te komen, zodat ook zij weer weten dat je de tijd die je als mens krijgt maar één keer kunt besteden. Besteed deze dan ook goed!

En natuurlijk is het ontkomen aan de tijdgeest, door het feit dat deze zijn intrede heeft gemaakt, geen haalbare kaart. Want op het moment dat we voorbijgaan aan alles wat de tijd met zich mee heeft gebracht, zullen we ons zelf, iedereen die en alles wat leeft, wat mag leven en ervoor kiest om dit ook vanuit het hart te willen, alsnog tekort doen. Er op een wijze, daardoor ook medelevende en medemenselijke manier mee omgaan is iets wat er weer voor zorgt dat we op een humanitaire en ethische verantwoorde manier verder kunnen, verder kunnen en verder mogen. Dat daardoor de emoties die nu veelal gebruikt worden om de economie draaiende te houden, op de juiste wijze gezien kunnen worden, gezien kunnen en mogen worden, daar doe ik alles voor. Want angst is geen middel wat gebruikt mag worden als drijfveer om iets te verkopen. Angst is geen middel wat ingezet mag worden om wie of wat maar ook om de tuin te leiden. Angst is een reëel iets, komt voort uit een onderbuikgevoel, wat mensen vaak hebben doordat zij aan zichzelf twijfelen, het bestaan wat zij nu hebben, wat zij nu ervaren als het ultieme zien, terwijl er legio mogelijkheden zijn, er legio andere manieren zijn om toch ook dat wat je als mens werkelijk nodig hebt te kunnen bereiken. 

De link met de informatie van NU.nl alsnog bijgesloten, zodat iedereen die dit wil weer kan lezen wat er op de voorspelling en verwachtingenlijst staat. http://www.nu.nl/dvn/4066553/weer-donderdag-zon-vrijdag-warm.html

Ook vandaag deel ik dit blog vanuit dankbaarheid. Want God wat ben ik dankbaar, dankbaar dat ik dit iedere dag met heel mijn hart en ziel mag voelen. Dat ik mag voelen dat ik leef, dat ik gelukkig en gezond ben. De spreuk die ik vandaag op Facebook en LinkedIn heb geplaatst is dan ook weer geheel in lijn, daarom deel ik deze uit liefde graag met iedereen die er iets mee kan en wil. Want wanneer je er iets mee kunt, mag deze jou maar ook ieder ander helpen, die er iets mee kan, of wil. Omdat God, via Jezus de Hemel en de Aarde, met iedereen die en alles wat daarop leeft, verbonden heeft. In en vanuit liefde verbonden. Ter bescherming, als signaal om te voelen wie heel is, heel als in tact. Omdat dit het in tact zijn en in tact, op de meest liefdevolle wijze delen van alles wat is, wat waarheid is, de bedoeling is, de bedoeling, de reden, dat wat van nut en belang is. Van nut en belang voor iedereen die en alles wat leeft. De manier waarop God ons beschermt, ieder van ons beschermt, de wijze waarop God ons altijd helpt, er daardoor altijd is, omdat wij net als Jezus kinderen van God zijn en HIJ ONZE Vader is, waardoor WIJ allemaal familie zijn en van waarde zijn, voor NU tot in de eeuwigheid, Amen! 

En omdat ik al het grootste deel  van mijn leven tevreden ben, mag en kan ik me afstemmen op mijn, maar daarbij of daarnaast ook op ieders frequentie. Mag en kan ik me afstemmen op ieders frequentie, omdat ik er voor kies om ieder mens zichzelf te laten zijn. Zichzelf te laten zijn en alleen wanneer zij op zoek zijn naar hun eigen levenskracht, naar de kracht die zij nodig hebben, om te kunnen leven, zullen zij vanzelf op mijn pad komen. Zullen zij op mijn pad komen en zullen zij mij benaderen. Iedereen mag mij benaderen, iedereen mag een beroep op mij doen, iedereen die net als ik, vanuit Onvoorwaardelijke Liefde wil leven, wil delen, wil zijn. 

Want alleen wanneer ieder mens weer vanuit zijn of haar levenskracht leeft, hoort hij ook werkelijk het fluisteren van zijn of haar lichaam, wordt hij of zij zich weer bewust van de gelegenheid om zichzelf te helen. Zichzelf te helen, daardoor heel te zijn. Waardoor dit mens, of in feite ieder mens, die zichzelf is, onvoorwaardelijk overal en altijd de mogelijkheid heeft om heel te zijn. Heel in leven, heel in leven door dat te doen wat nodig is, om het eeuwig leven te hebben. Heel, om datgene te doen waarvoor je geboren bent. Door weer te weten wat jouw taak is in het leven, wat de taak is in jouw leven. Daarbij in het leven van iedereen die en alles wat leeft, doordat jij het leven bent, jij jouw leven bent. 

En nu volgt een stuk herhaling van eerder deze week, waarbij deze zin is gebruikt om een extra stukje te delen en het gebruikelijke stuk wat ik al enige tijd met iedereen deel nogmaals door te geven. Ik deel vanuit liefde, omdat ik van het leven houd en ik het ieder mens gun om in en vanuit liefde te leven. 

"Want ik ben niet anders dan jij, ook ik ben geboren, ook ik heb ouders en ik ben ooit verwekt. De wijze waarop ik verwekt ben, heeft niets te maken met wat dit met de rest van mijn leven doet. De wijze waarop ik deze verwekking geaccepteerd heb, heeft alles te maken met wat het met mijn leven doet. En niet alleen met mijn leven, maar met het leven van ieder ander. Van ieder ander die ook net als ik uniek is, daardoor helemaal anders en dit ook volledig mag zijn. Omdat ieder mens net als ik in de mijne, in zijn of haar eigen frequentie mag zijn. Ik in mijn en ieder ander in zijn of haar eigen bubbel, dat wat mij maakt tot wat ik ben, en dat wat hem of haar maakt tot wat hij of zij is, zichzelf! 

Want wanneer je heel en jezelf wilt zijn in het leven, kun je dit ook. Door te leven en in leven te zijn. Door in leven stil te zijn en te luisteren naar dat wat jou, door jezelf aangeboden wordt, door jezelf en de verbinding die jij hebt, die je altijd zult houden en die nooit verbroken wordt met hen die jou gemaakt hebben, daarbij met God doordat Hij jou de levensadem via de neus heeft ingeblazen, zelfs wanneer jij dit niet zo ervaart, wanneer jij dit niet zo voelt of wanneer jij dit niet zo wilt zien. Want bij een vrije wil, wat net als jouw leven eveneens een geschenk van God is, heeft ieder mens de keuzevrijheid en keuzemogelijkheid gekregen, om te doen wat bij hem of haar past. Te doen wat hem of haar helpt zichzelf te ontdekken en zichzelf te zijn. Zichzelf te zijn uit liefde en in liefde, Onvoorwaardelijke Liefde, omdat ieder mens op een bepaald moment zal worden herinnerd aan de liefdesband. Voor mij en in mijn gevoel en beleving heb ik deze band met iedereen die en alles wat leeft, doordat ik God en daarmee Jezus als de Eeuwigdurende Waarheid zie. 

De Eeuwigdurende Waarheid en Onvoorwaardelijke Liefde, die mij voor mijn leven, daarbij voor mijn ouders heeft laten kiezen. Die mij voor Ulrich onze poezen (katten), Gizmo, Mickey, Cindy en daarbij iedereen die en alles wat leeft op mijn pad en mijn weg heeft laten kiezen. Dat ik door alles wat ik heb meegemaakt in positieve maar ook zeker de tegenovergestelde zin, heb ontdekt waar ik nu sta, daar ben ik ook eeuwig dankbaar voor, omdat ik het me weer mocht herinneren. Want zou ik het me anders hebben herinnerd, zou ik het anders hebben geweten, zou ik het anders hebben gezien, zou ik het anders hebben gevoeld, gehoord, geroken of geproefd? Niet, zeker niet, omdat ik er zeker van ben, dat ik anders nooit had geweten. Omdat ik anders nooit zeker had geweten, wat ik nu en in mijn geval al een hele tijd weet. Wat ik al een hele tijd weet, een heel leven, omdat ik me alles mag en kan herinneren wat ik in mijn leven heb meegemaakt. Ik me alles mag en kan herinneren wat mij gemaakt heeft tot wie ik ben, wat ik ben, waar ik ben en waarom ik ben. Waarom ik ben in liefde, wat mij betreft Onvoorwaardelijke Liefde, voor mezelf, iedereen die en alles wat leeft, omdat ik er voorafgaand zelf voor gekozen heb, dit voorafgaand heb mogen zien.

Ik ben in staat om te groeien, in staat om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling, vanaf het moment waarop God mij mijn leven heeft gegeven. Vanaf het moment waarop God zijn plannen over dat wat Hij met de wereld voorhad, aan mij heeft getoond, toen Hij de Hemel en de Aarde geschapen heeft. Omdat de Hemel en de Aarde, met iedereen die en alles wat leeft geschapen en ontstaan is. Ontstaan en ontsproten is, geboren is, uit liefde. Ieder mens, net als ik geboren is, om te mogen kiezen voor het leven wat van waarde is, van waarde is en in het belang van ons allen. En wat het mooie daarvan is, dat ieder mens door het leven wat hij of zij leeft, door het leven wat hij of zij van moment tot moment beleeft, zich weer mag herinneren hoe het van waarde zijn in het belang is van iedereen die en alles wat leeft. Daarbij voor iedereen die en alles wat in leven en door leven verbonden is. Omdat we allemaal verbonden zijn, zelfs wanneer we dit niet meer voelen, zelfs wanneer we de verbinding met onszelf compleet verloren of tijdelijk even kwijt zijn. Ieder mens is in staat om de verbinding weer te herstellen, de verbinding weer in tact te laten zijn. De verbinding met zichzelf, iedereen die en alles wat leeft weer in tact te laten zijn. Zodat het in tact zijn en vanuit tact leven, de enige manier en wijze is waarop we weer onszelf kunnen en mogen zijn, onszelf kunnen en mogen wezen. We in wezen weer mogen zijn, onszelf zijn, vanuit liefde, onvoorwaardelijke liefde." 

Ik kies ervoor om volledig mezelf en daarbij de naaste, maar ook de gelijke van ieder ander te zijn. Van ieder ander, waardoor ik ieder ander kan laten, me in ieder ander kan verplaatsen, me in de ander kan verplaatsen, zonder daar zelf anders door te worden. Ik heb al het andere, inclusief gedachtes over de ander, werkelijk losgelaten, luister alleen nog naar mijn hart. Omdat ik vanuit mijn hart, hoor, zie en voel wat werkelijk waar is en wat niet, omdat ik vanuit mijn hart mag weten. Ik heb vertrouwen, en weet dat iedereen die en alles wat op mijn pad mag komen, voorbestemd is. Want het vertrouwen gaat gepaard met zien wat er op je pad komt en erop vertrouwen dat datgene mag gebeuren, mag plaatsvinden wat noodzaak is. Omdat het onderdeel vormt van de natuur, onderdeel is van de natuur en altijd onderdeel zal zijn, hoe hard de mensheid ook zijn of haar best doet om het tegenovergestelde in werk te stellen. 

Ik vertrouw op een leven in liefde, geluk en gezondheid. Een leven waarin ieder mens weer van waarde is en van waarde wil zijn. Ik geloof in een leefbare wereld. Ik geloof in een wereld waarin economische belangen, voor mijn gevoel de enige veroorzaker van alle strijd, strijd in ieder opzicht, zijn langste tijd heeft gehad. Daarom ga ik door met mijn taak. Iedere dag bloggen, iedere dag schrijven, iedere dag, dat doen, wat ik vanuit liefde op me genomen heb. Ik vanuit liefde voor ieder mens mogelijk kan, wil en mag maken. Vanuit liefde, omdat ik er niets voor terug verwacht en ik er ook werkelijk niets voor wil hebben. Omdat er één ding is, wat ik vanuit mijn hart weet en voel, dat ik daardoor het doel en onze bestemming bereik. Want: Liefde overwint alles!" http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/nieuwsbrief36.pdf De cover en het boek! http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/boek7.pdf  en http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/ikkiesvoorjou.pdf 

Daarom kan ik niet anders dan het volgende te zeggen en te adviseren: Kies in Hemelsnaam voor jezelf. Kies voor jezelf, door goed voor jezelf te zorgen, je niet meer te laten verleiden of misleiden, door alles wat je aangeboden wordt. Kies vanuit je hart en wanneer je je hoofd wilt gebruiken lees dan alle blogs die ik heb mogen schrijven en bekijk alle linkjes die ik hierin heb mogen plaatsen om te zien, voelen, ervaren en beleven wat wij samen kunnen doen. Ik wil, kan en mag iedereen helpen die het nodig heeft en erom vraagt. Het gaat om onze gezamenlijke toekomst. Het gaat om jou, mij, iedereen die en alles wat leeft. 

"En omdat een gezonde wereld mijn droom en mijn grootste wens is, mag ik iedere dag een stukje schrijven. Want op deze wijze, heb ik de kans om mijn verhalen net als de boeken en gedichten die ik vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE VOOR ieder mens heb kunnen en mogen schrijven, met iedereen te delen. En heb jij inmiddels de tijd genomen om mijn blogverhalen te lezen en ben jij de persoon, de uitgever die mij wil helpen, die mijn boeken wil uitbrengen, dan hoor ik je graag! Ben jij de uitgever, die ERVOOR zorgt dat mijn boeken gebruikt kunnen en mogen worden, om de wereld van vandaag weer de wereld van morgen te laten zijn?  De wereld van morgen, de hemel op aarde, dat is mijn wens, mijn doel en mijn missie in het leven."

En ben je er NU ook klaar VOOR om jouw leven te leven, jouw zelfgekozen en verkozen leven een kans te geven, HELP MIJ, HELP JEZELF &  HELP IEDER ANDER! Tot die tijd blijf ik bloggen, blijf ik alles delen met iedereen die ook Volmaakt, Gelukkig Zichzelf wil, kan en mag, kortom durft te zijn! En daarbij vertrouw ik er volledig op, dat dat zal gebeuren wat nodig is, wat mag omdat God de regie vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE zal begeleiden.

Download ook gratis mijn boekje Leven leren herinneren weten via de boekenwinkel op www.dehof van het heden Luisteren kan natuurlijk ook via: https://www.youtube.com/watch?v=NwwuvZEltjk&feature=youtu.be 

Want:

“Leven is genieten van alles wat je mee mag maken zien en doen” 
“Liefde is, houden van het leven en allen die je dierbaar zijn” 

Dit keer nogmaals de mooie plaat van Whitney Houston: "Step by step" https://www.youtube.com/watch?v=sWa5vE4MUpU en het mooie lied van Jason Mraz:  "I won't give up", https://www.youtube.com/watch?v=ZYqcpTYQ8I4Want ook nu, zal deze de verbinding, die er is, deze mooie gedachte mogen ondersteunen. Wanneer" DURF (JIJ) TE HELPEN? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten