maandag 28 december 2015

Wat de zon ons geeft, staat het vastleggen door ons te ontwikkelen op geen enkele wijze in de weg.

'Bron: NU.nl;  27 en 28 december 2015', foto van onszelf!


'Vliegtuig Malaysia Airlines vliegt 'verkeerde' route'  

Een toestel van Malaysia Airlines heeft een andere route gevlogen dan van tevoren gepland, omdat de piloot en de luchtverkeersleiding beiden een ander vluchtplan hadden. 

Volgens een Maleisische nieuwswebsite heeft de vliegtuigmaatschappij een onderzoek ingesteld. 

Het toestel vertrok vrijdag van de luchthaven in Auckland, de grootste stad van Nieuw-Zeeland, richting Kuala Lumpur toen de piloot het gevoel kreeg dat hij een stuk zuidelijker vloog dan in zijn vluchtplan stond aangegeven. '

De luchtverkeersleiding begeleidt de piloten bij het opstijgen en het landen van een vliegtuig. 

Toen de piloot contact opnam met de luchtverkeersleiding in Auckland, kwam hij erachter dat hij een ander vluchtplan had dan de medewerkers van het vliegveld in Nieuw-Zeeland. 

Genoeg brandstof 

Malaysia Airlines heeft toegegeven dat de piloot de juiste route had en dat de luchtverkeersleiding een verouderd vluchtplan had gekregen. De vliegtuigmaatschappij verklaart dat de passagiers en de piloot niet in gevaar zijn geweest en dat er genoeg brandstof aan boord was. 

Een vluchtplan wordt onder andere gemaakt op basis van de weersomstandigheden en het andere luchtverkeer. 

http://www.nu.nl/opmerkelijk/4189249/vliegtuig-malaysia-airlines-vliegt-verkeerde-route.html

En

"Bekijk het complete weerbericht, de actuele situatie op de weg en treininformatie.

Wanneer je de link leest en alles wat er het afgelopen jaar in het nieuws is geweest, dit opnieuw de revue laat passeren, dan kun je niet anders zeggen dat we ontzettend boffen. Dat we boffen met alle dagen die ons gegeven zijn en die we zelf in mogen vullen. Die we in mogen en kunnen vullen met dat wat ons voldoening geeft. Dat wat ons helpt om iets moois van het leven te maken. Van ons leven, maar daarbij ook zeker van het leven van alle mensen die daar zelf ook een steentje aan bij willen dragen. Want wat voor mij nogmaals duidelijk geworden is, dat we het zelf mogen doen, maar dat het samen, met alle mensen die dit ook doen wel een stuk krachtiger in zijn. 

De spreuken van van oktober 2015 laat ik vandaag nog even staan.












* Ik vertrouw op een leven in liefde, geluk en gezondheid. Een leven waarin ieder mens weer van waarde is en van waarde wil zijn.

* Ik geloof in een leefbare wereld. 

* Ik geloof in een wereld waarin economische belangen, voor mijn gevoel de enige veroorzaker van alle strijd, strijd in ieder opzicht, zijn langste tijd heeft gehad. 

Daarom ga ik door met mijn taak. 

Ik leef en wanneer mogelijk zal ik iedere dag bloggen, schrijven en of dat doen, wat ik vanuit liefde op me genomen heb. Door dat te doen wat ik vanuit liefde voor ieder mens mogelijk kan, wil en mag maken. Vanuit liefde, omdat ik er niets voor terug verwacht en ik er ook werkelijk niets voor wil hebben. Omdat er één ding is, wat ik vanuit mijn hart weet en voel, dat ik daardoor het doel en onze bestemming bereik. 


Want: 
Liefde overwint alles!" 
http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/nieuwsbrief36.pdf De cover en het boek! http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/boek7.pdf  en http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/ikkiesvoorjou.pdf


EN:

“Leven is genieten van alles wat je mee mag maken zien en doen” 
“Liefde is, houden van het leven en allen die je dierbaar zijn” 

Dit keer de mooie plaat van Whitney Houston: "Greatest Love Of All" http://www.youtube.com/watch?v=IYzlVDlE72w en het mooie lied van Julia Zahra:  "Just an illusion", https://www.youtube.com/watch?v=wOpSqV9E7HY en Jason Mraz: "I won't give up"  https://www.youtube.com/watch?vWant ook nu, zal deze de verbinding, die er is, deze mooie gedachte mogen ondersteunen. Wanneer" DURF (JIJ) TE HELPEN?"  

Want Alles is liefde! Tot een volgend blog, tot een volgende keer, wanneer is nog niet bekend. Who knows what the future brings. Let's wait and see!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten