donderdag 23 juli 2015

Willen we eigenlijk wel dat er iets verandert of zijn we zo gehecht aan dat wat we kennen dat we zelfs het minder leuke voor lief nemen?

'Bron NU.nl' (Woensdag 22 juli en donderdag 23 juli) 

Het weer: Zonnige perioden en enkele stapelwolken.'

"Zon perioden en enkele stapelwolken bepalen het weerbeeld met de meeste wolken in het zuidoosten en langs de noordkust." 

Zeer lokaal kan een spatje vallen. Het wordt 20 graden in het noorden tot lokaal 26 graden in het zuidoosten bij een vaak matige westelijke wind, 3 of 4 Bft. 

Komende nacht trekt een zwakke storing over het noorden en daar kan wat lichte regen vallen.

Morgen schijnt overal de zon weer geregeld en blijft het zo goed als droog. Het wordt 20 tot 23 graden."



'En Verder:' 

"- is het vier jaar geleden dat de Britse zangeres Amy Winehouse kwam te overlijden. Haar lijfwacht trof de zangeres levenloos in de slaapkamer van haar appartement in Noord-Londen aan. Onderzoek wees uit dat Winehouse aan de gevolgen van een alcoholvergiftiging was overleden. 

- doet de rechtbank uitspraak in de zaak tegen de 41-jarige oud-politieman uit Dordrecht, die wordt verdacht dat hij minderjarige meisjes in de prostitutie heeft gebracht. Het Openbaar Ministerie heeft acht jaar cel geëist."


'Weer en verkeer' 


"Donderdag schijnt overal de zon geregeld en blijft het zo goed als droog. Het wordt 20 tot 23 graden bij een zwakke tot matige wind uit west tot noordwest. 

Vanwege de zomervakantie worden er geen problemen verwacht tijden de ochtend- en avondspits.


Bekijk het complete weerbericht, de actuele situatie op de weg en treininformatie.

Vakantie, het is vakantie en in het hele land wordt vakantie gevierd. Vakantiegevoel, een goed gevoel. De zon levert daar in ieder geval vandaag weer een mooie bijdrage aan. Want dat de zon iedere dag een mooie bijdrage levert aan het leven, zelfs wanneer het geen vakantie is, zal iedereen zien, die dit wil zien, zal iedereen ervaren, die dit wil ervaren, zal iedereen beleven die dit wil beleven. De link met goede gevoelens daarom ook nu weer toegevoegd. http://www.nu.nl/dvn/4092954/weer-zonnige-perioden-en-stapelwolken-.html Of de volgende link je ook goede gevoelens geeft, bepaal je zelf, mag iedereen voor zich bepalen, voor zichzelf en iedereen waarmee hij of zij verbonden is, omdat dit zonder dat je je er bewust van bent, zonder dat je dit weet, zonder dat je het beseft, zonder er bewust van te zijn, vaak een rol speelt. http://www.nu.nl/dvn/4092989/wordt-nieuws-donderdag-23-juli.html

Want wanneer jij ergens gevolg, gehoor of aandacht aan geeft en aandacht aan besteedt, kent dit een vervolg, kent dit een vervolg waarvan de weerga, of eigenlijk "de weergave" onbekend is. http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/weerga en http://www.encyclo.nl/begrip/weergave. De uitleg die onder deze genoemde links te vinden is zegt alles over het woord, zegt alles over dat wat men omschrijft als zijnde van betekenis. Dat de werkelijke betekenis zit in dat wat ermee gedaan wordt, dat wat jij of wie dan ook ergens mee doet, dat zal vanaf vandaag voor iedereen weer duidelijk mogen zijn. Want duidelijkheid en iets helder voor de bril of in beeld hebben, ook wel "helder voor de geest staan", dat is iets waar het in de wereld van vandaag aan ontbreekt. Dat de trefwoorden en de weergave van alles wat enigszins treffend is, gebruikt wordt om mensen in een bepaalde richting te laten denken, doen en handelen, is voor mij al heel lang duidelijk. Dat mijn gevoel, via mijn hart mij vertelt op welke wijze ik daar wel of geen gehoor aan mag geven, ervaar ik nog iedere dag als een geschenk, omdat dit mij helpt, mij geholpen heeft en ik er zeker van ben, dat dit mijn grootste hulpbron zal blijven. 

Omdat ik weet dat dit mijn onvoorwaardelijke hulpbron zal blijven, omdat ik geen enkel ander middel, geen ander mens, geen andere informatievoorziening, geen ander iets, gebruik om mij duidelijkheid te verschaffen. Andere middelen, mensen, informatievoorziening, dingen, mij daar wel bij kunnen en mogen helpen. Ja, kunnen en mogen helpen, omdat ik mijn hart, dat wat ik voel en wat ik vanuit mijn gevoel en bestaansbron weet, als de meest betrouwbare ervaar. Doordat ik vanuit mijn hart en gevoel werkelijk weet of iets klopt of het tegenovergestelde ervan aan de orde is. Het tegenovergestelde, dat wat mij maar daarbij ook ieder ander steeds verder van zichzelf verwijdert, steeds verder van zijn of haar ware zelf af brengt. Want het verwijderen van mensen van hun ware zelf, het verwijderen van iets van zijn of haar ware hoedanigheid, uiteindelijk van zijn of haar ware aard, is dat waaraan verdiend kan worden, is dat wat ervoor zorgt, dat er een hulpvraag en een markt voor is en een markt voor bestaat. Is dat waar wij, "iedereen", ieder op zich en daarbij ieder afzonderlijk, die van zichzelf verwijderd is, door van zichzelf verwijderd te zijn, eigenhandig het startsein voor heeft gegeven en nog steeds geeft. 

Want de oorsprong ligt in het feit dat we onszelf niet meer vertrouwen, we hebben ons letterlijk van onze ware aard ontdaan, we zijn het Goddelijke in onszelf gaan ontkennen. We hebben het Goddelijke in onszelf genegeerd, waardoor we alle middelen die ons geboden werden en nog steeds geboden worden, zijn gaan zien als onmisbaar. Alle aangeboden middelen en hulpmiddelen zijn gaan zien als nodig, als noodzakelijk iets. Ja "nood-zakelijk iets", omdat we denken dat we zonder deze middelen en zonder (specifieke) hulpmiddelen, zonder zorg, zonder zorginstanties, onmogelijk meer kunnen leven. Dat alles wat nood is, zakelijke belangen heeft en alles wat maar enigszins zorg vraagt in werkelijkheid in stand houdt, in stand gehouden wordt en ontzorgt, heb ik aan den lijve ondervonden. Heb ik ondervonden en ontdekt, toen ik mijn leven in de handen van de ander legde, in de handen van iemand die ervoor geleerd heeft, met als doel hulp te verlenen. Iemand die absoluut de juiste intenties heeft, iemand die absoluut hulp wil bieden, maar daarbij het wezenlijke van de mens, niet meer zelfstandig kunnen leven, aanmoedigt. Daarbij en daardoor het zelf kunnen oplossen en aanpakken van het probleem ontmoedigt, waardoor je als mens afhankelijk wordt gemaakt. 

Want het afhankelijk maken van, zorgt ervoor dat je niet meer zelfstandig kunt leven. Wanneer er geen hulpmiddelen zijn, je het zonder hulpmiddelen moet stellen en of doen, wordt dit gezien als een treurige situatie. Of de situatie treurig is bepaal jij zelf. Treurig, wanneer je het als een voorbode voor de toekomst ziet, voor jou toekomst wanneer jij straks zelf in zo'n situatie terecht komt of één van jouw dierbaren. Ja, dat kan, wanneer je er vanuit gaat dat dit zo is. Want: "stel, dat de hemel naar beneden komt, dan hebben we allemaal een blauw hoedje", of is de hemel toch al op aarde en kan het juist daardoor ook anders? Kan het ook anders omdat iets niet treurig hoeft te zijn, niet bergafwaarts hoeft te gaan. Doordat je iedere dag zelf mag bepalen wat iets met je doet, wat je met iets doet en hoe jij gehoor geeft aan dat wat jij wilt, dat wat je kunt en dat wat er voor jou mogelijk is. Of geef je gehoor aan dat wat er van je verlangd wordt. Van je verlangd wordt, maar daarbij ook volledig in strijd met jouw goede gevoel, jouw hart, dat wat jij in wezen wilt, kunt en mag doen. Want dat jouw hart je dat laat voelen en ervaren op het moment waarop je het juiste doet, zul je vanzelf ervaren. Dit zul je ervaren wanneer jij weer volgens jouw eigen levensplan leeft. 

Wanneer jij weer denkt, zegt, doet en handelt zoals jij dit voorafgaand aan het leven van jouw leven hebt mogen zien. De weergave, van iets wat zijn weerga nog niet kent, tot het moment waarop jij jouw leven weer gaat leven. Wanneer jij het leven leeft, wat voor jou bestemd is, wat voorbestemd is. Want dat dit in wezen "De hemel op aarde is", ervaar ik iedere dag, iedere dag waarop ik dat kan doen, wat mij helpt om te leven. In liefde te leven, in liefde te leven en te zijn, mezelf te zijn, gezond te zijn, te bewegen, me te ontwikkelen en te groeien. Bewegen is letterlijk bewegen, iets wat ik dagelijks doe, dagelijks ja, omdat dit me helpt mobiel te blijven, omdat dit me helpt mobiel te zijn. Bewegen is een natuurlijk iets, wat een bijdrage levert aan alles wat nodig is, nodig is om in beweging te zijn. In beweging zijn, door voor uit te gaan, in beweging zijn, door verder te komen, in beweging zijn, door dat te mogen zien, door dat te mogen weten, door dat te mogen doen wat voor die dag gepast is, wat op die dag passend is. Omdat dit het enige is wat nodig is, wat nodig is om je als mens te kunnen ontwikkelen.

Ontwikkelen, is letterlijk en figuurlijk, want door me (te) ontwikkelen, maak ik me los van, maak ik me los van alle verwachtingen, maak ik me los van "alles" wat een bijdrage levert aan dat wat in de hedendaagse wereld als gewoon wordt gezien. Dat wat iedere dag opnieuw wordt aangemoedigd, ik jarenlang als "gewoon" beschouwd heb, tot het moment dat mijn hart zich er niet meer mee kon verenigen. Omdat dit in mijn beleving ongepast was, ongepast is en altijd ongepast zal zijn, de reden waarom ik er geen gehoor meer aan geef, me er op geen enkele wijze meer door laat leiden. Doordat ik voelde dat het mij schaadde, doordat ik zie en voel dat het de ander schaadt en daardoor weet dat dit onnatuurlijk is. Onnatuurlijk, tegennatuurlijk, maar zakelijk gezien een of eigenlijk DE Uitkomst. 

De manier waarop er aan verdiend kan worden. De manier waarop ieder mens, iedereen die en alles wat in de malle molen van het leven meedraait gebruikt, misbruikt en helaas ook in het geval van de oudere mensen en de mensen die te ziek zijn om iets aan te kunnen verdienen, afgedankt worden. Dat kan ik me onmogelijk mee verenigen, daar kan en wil ik me op geen enkele wijze aan verbinden, daar heb ik me volledig los van gemaakt. Volledig los van gemaakt omdat de uitkomst geen goede afloop heeft. Omdat het een aangeleerd iets is een manier van leven, iets wat de mens bedacht heeft, om aan te kunnen verdienen, zonder dat dit werkelijk van waarde is. Het maniërisme, zie ook http://www.encyclo.nl/begrip/manierisme en https://nl.wikipedia.org/wiki/Maniërisme

Dat deze manier van leven haaks staat op de wijze waarop ik mijn leven leef, waarop ik voel dat het leven geleefd mag en kan worden, dat zal iedereen die ervoor kiest om ook zijn of haar leven te gaan leven, ervaren. Deze levenswijze wordt "het emotionalisme" genoemd. Dit is mijn levenswijze. http://www.encyclo.nl/begrip/emotionalisme De gezonde wijze van leven, de natuurlijke manier van leven. Het leven leven door dat te doen, wat bij je past en bij je hoort, wat in je DNA verweven ligt, waardoor je kunt delen, waardoor je je leven kunt delen met iedereen die en alles wat leeft, wat leven wil en ook voor die levenswijze kiest. Omdat ik er op die wijze van verzekerd ben dat de uitkomst goed is, goed is en goed mag en zal zijn. Ik daarbij genoegen neem met alles wat er op mijn pad komt, ik daarbij genoegen neem met dat wat mij aangeboden wordt, ik genoegen neem met dat wat ik nodig heb om mijn leven op de meest optimale en ultieme wijze te leven. Omdat dit laatste ervoor zorgt dat ik de energie heb die nodig is om dat et doen wat voor mij mogelijk is, omdat dit voor mij uitkomt biedt, de uitkomst waarbij liefde, geluk en gezondheid boven alles staat waar geld en alle aardse waardemiddelen een einde aan maakt. 

Want dat dit de uitkomst is voor hen die hun leven laten leiden door geld. De uitkomst is voor hen die afhankelijk zijn van alle middelen en hulpmiddelen die de maatschappij, de wereld van vandaag levert, daar ben ik zeker van. De uitkomst voor en van "dat", "bijna alles" wat de economie draaiende houdt. Hou jij de mythe, het sprookje of de legende levend? http://www.encyclo.nl/begrip/mythehttps://nl.wikipedia.org/wiki/Sprookje en http://www.encyclo.nl/begrip/legende Of kies jij ervoor om geschiedenis te schrijven? Ik ga voor het schrijven van geschiedenis. Dat wat mij en iedereen helpt en kan helpen om de Hemel op Aarde te ervaren, omdat ik vanuit mijn hart weet dat het zo mag en zo behoort te zijn. Dat het zo mag en behoort te wezen. Omdat het in wezen zo mag en behoort te zijn.

Ik leef mijn leven en lever mij niet over aan. Ik leef mijn leven en luister naar dat wat mijn hart me ingeeft. Wat mijn hart me dagelijks zegt, vertelt, laat voelen, zien, ervaren en beleven. Want ik geef me niet over aan alle verlangens die gestimuleerd, gemanipuleerd en geregiseerd worden door alles wat het economisch belang betreft. Ik overleef, de overlevering en ik nodig iedereen uit om dat te doen wat de overlevering weer de mythe, het sprookje of de legende maakt. Overlevering is de verzamelnaam: http://www.encyclo.nl/begrip/overlevering Dat in wezen alles een overlevering is, een overlevering wanneer we ons leven in de handen van de ander leggen, zal iedereen die weer wil zien, weer wil weten, weer zelf wil leven, ervaren. Want leven is een proces wat iedere dag nieuwe waarden heeft,  leven is een proces wat iedere dag nieuwe kansen biedt, leven is iets wat ieder mens mag doen die openstaat voor dat wat hem of haar aangeboden is en gegeven wordt, vanuit zijn of haar ware zelf. Vanuit zijn of haar ware zelf, waardoor hij of zij zich ontwikkelt. Zich ontwikkelt, wijzer wordt en groeit. 

Groeien door ervaring, groeien door dat aan te nemen, wat de dag hem of haar brengt. De dag hem of haar onvoorwaardelijk te bieden heeft, wanneer hij of zij zijn of haar ware leven leeft. Wanneer hij of zij het leven leeft, waarvoor gekozen is, waardoor hij of zij dit ook weer zal mogen en kunnen leiden. Zonder enige inbreng van wie of wat maar ook. Want het leven leven is één, het leven leiden, is dat wat ervoor zorgt, dat je ook werkelijk de verandering, dat wat noodzaak is, dat wat nodig is zonder zakelijk te zijn, kunt realiseren. Realiseren als in begrijpen en realiseren als in waarmaken. Want realiseren is dubbelzijdig bedoeld en zorgt ervoor dat er meerdere belangen gediend mogen worden. Meerdere belangen gediend zullen worden, het algemeen belang zal worden gerealiseerd. Omdat het algemeen belang het enige is wat telt en haalbaar is, wanneer iemand werkelijk vanuit liefde, zonder verwachtingen zonder voorwaarden zijn of haar leven leeft. Omdat deze persoon in en vanuit het Algemeen Belang, zal kunnen en mogen weten wat "de wij-ze" is waarop dit gerealiseerd wordt. http://www.encyclo.nl/begrip/realiseren 

Vanaf het moment waarop ik me realiseerde dat het leven anders in elkaar zit dan ik jarenlang gezien, ervaren en gedacht, vaak ook gevoeld heb, wist ik dat het realiseren van dat wat ik diep van binnen altijd al heb geweten tot de mogelijkheid behoorde. Door mijn gevoel te volgen, wist ik dat ik de mogelijkheid zou krijgen om dit openbaar te maken. Ik de mogelijkheid en de gelegenheid zou krijgen, om dit openbaar te maken en met iedereen te delen die bereid was, die bereid is en ook bereid zal zijn, om alles wat nodig is ook werkelijk te vervolmaken. Want het vervolmaken van dat wat God met de wereld voor had, het vervolmaken van dat wat God met de wereld voor heeft, het vervolmaken van dat wat God iedereen die en alles wat leeft gunt, is onvoorwaardelijk, is onvoorwaardelijk en een daad vanuit Onvoorwaardelijke Liefde. http://www.encyclo.nl/begrip/vervolmaken 

Iets wat God in en vanuit Onvoorwaardelijk Liefde wil vervolmaken, omdat het verleden al veel te lang gebruikt is, om het heden mee te verleiden. Iets wat God in en vanuit Onvoorwaardelijke Liefde wil vervolmaken, omdat het verleden al veel te lang gebruikt is, om het heden mee te misleiden. Iets wat God in en vanuit Onvoorwaardelijke Liefde wil vervolmaken, omdat het verleden al veel te lang gebruikt is, om iedereen die en alles wat in en vanuit liefde leven mag leven en is, op een "slinkse manier", te instrueren en dat te doen wat mensonwaardig en mens onterend is. Mensonwaardig, mensonterend en dat wat de mens, iedereen die en alles wat leeft te gronde richt. Te gronde richt en geen eer aandoet. 

Totaal buiten de werkelijkheid en de realiteit, waardoor vermaak en volmaken, de nieuwe trend geworden is, de nieuwe trend voor iedereen die er zijn of haar graantje van meepikt. Van meepikt of eigenlijk "mee graait", want dat dit laatste nu wel dagelijks zichtbaar wordt, kan en zal geen mens meer ontkennen. Zal geen mens meer ontkennen die de waarheid kent, die de waarheid kent, door dit aan te voelen. Alleen door dit gevoel te negeren door dit gevoel te schuwen, kun je het voor even uit de weg gaan. Voor even, want alles komt terug, alles komt terug en jij mag je door dit te voelen verantwoorden. Verantwoorden door aan te voelen. Aan te voelen door naar je geweten, de onbesproken regels in je hart te luisteren. De regels die ieder mens helpen, om zijn of haar leven, het leven van iedereen die en alles wat leeft, werkelijk en wezenlijk helpt te vervolmaken. Want vervolmaken is dat wat nodig is, dat wat Alle Belangen die vanuit zakelijk oogpunt gemaakt worden, zal overstijgen. Want Gods Wil, is de enige wil die ieder mens in zijn of haar belang zal mogen voelen, zal mogen kennen en zal mogen weten, om dat te kunnen en mogen doen om vervolmaakt te zijn. Vervolmaken staat voor: 1) Afmaken 2)Bekronen 3) Completeren 4) Perfectioneren 5) Vervolledigen 6) Voltooien. Zodat iedereen weer mag zien dat dat wat was, dat wat ooit is geweest voorgoed VOLTOOID VERLEDEN TIJD IS.

Want mijn leven heeft mij getoond, dat ik zelf mijn leven mag leven. Want mijn leven heeft mij getoond, dat ik door het leven van mijn leven, zelf mijn leven mag leiden. Mijn leven heeft mij getoond, dat ik dat zal kunnen en mogen doen wat in mijn belang en daarbij in het belang van iedereen die en alles wat leeft is. En wie mij als voorbeeld wil zien, daar mag ik als voorbeeld voor dienen. En wie mij als voorbeeld wil zien, daar mag ik een voorbeeld voor zijn. Een voorbeeld omdat ik mijn leven leid, een voorbeeld omdat ik dat doe wat mij gelukkig maakt. Wat mij gelukkig maakt en waar in mijn beleving ieder mens die zijn of haar leven leeft, daardoor zijn of haar leven kan leiden, ook volmaakt gelukkig zichzelf  door is. En jij beslist en besluit of je dit wilt zien, jij beslist en besluit of je dit wilt weten. Jij beslist en besluit of je dat wat ik als voorbeeld meegeef als bewijs of bewijslast ervaart. Want dat dit laatste iets is wat we als mens al veel te lang als bewijs ervaren hebben, doordat velen van ons daar de dupe van zijn, daaraan ontkomt niemand meer. 

Hoeveel voorbeelden moeten er nog volgen voor we deze bewijslast als onwaarheid aannemen? Als voorbeeld, door te zien dat het leven laten leiden door alles wat in het verleden ligt en daarbij wat de maatschappij van ons verlangt en verlangd heeft, niet de wijze is, waarop we als mens door het leven horen, kunnen en mogen gaan. Als voorbeeld, door te zien, te voelen en ervaren, dat het leven laten leiden, door alles behalve ons hart, ervoor zorgt dat we er aan ten onder gaan. We ten onder gaan, door oorlog, ziekte en geweld, kortom alles wat ons in angst en met zorgen over of voor de toekomst laat leven, overgebleven als voorbeeld uit het verleden. Het verleden wat velen zorgen baart, zorgen geeft, mogen laten rusten, omdat het verleden achter ons ligt, het verleden onveranderd is en blijft, wanneer we het oog om oog en tand om tand principe, inclusief het ikke ikke ikke systeem belangrijker vinden dan het op vreedzame wijze leven. Vreedzaam leven door het leven in en vanuit liefde te leven, omdat we ervoor kiezen, ervoor kiezen om onszelf, daarbij ieder op zich, zichzelf of haarzelf te kunnen en mogen zijn, zonder enige hinder, enige last of enige vorm van ziekte uit het verleden.

Gezond zijn, door te bewijzen dat het kan, een voorbeeld als geleerd, door levenslessen, door het je te herinneren, waardoor het mogelijk is. Mogelijk is in het hier en nu. Mogelijk, wanneer je je net als ik weer laat leiden door dat wat je hart, dat wat je lichaam en dat wat jouw weten je vertelt en zegt. Dat wat jou gegeven is, dat wat jij vanuit liefde hebt mogen ontvangen. Vanuit liefde hebt mogen ontvangen waardoor jij het net als ik kunt delen. Waardoor delen meteen een extra definitie krijgt, een versterkte definitie, je vermenigvuldigt dat wat jij hebt geleerd, dat wat jij hebt mogen ontdekken en ervaren met iedereen die je lief hebt, iedereen die jou lief is en iedereen die en alles wat leeft. Omdat het willen leven en in leven willen zijn, dat is wat de basisbehoefte van iedereen die en alles wat leeft is en de tijd NU is gekomen, dat iedereen zich hier weer bewust van mag zijn, waardoor iedereen zich hier weer bewust van is. Omdat het tijd is en we er dan met ons allen, met iedereen die leven wil, iedereen die leven wil en het leven heeft, voor kunnen zorgen dat we het leven zijn. 

Het leven, in, door en vanuit liefde, met iedereen die en alles wat leeft zijn. Omdat wij, als mens het startpunt zijn, het startpunt, de basis, het begin en samen de vonk, de aandrijfas kunnen vormen die de verbinding is voor de grote ommekeer, het ontwaken, het waken en niet langer slapen. De verbinding zien door de verbinding te zijn, is voor ieder mens mogelijk die bereid is te delen. Want door te delen, zal het tij keren. Zal het tij, zal de tijd keren. Zal het tij ten goede keren, waardoor we weer verwant- en samenzijn, iedereen weer verwant en samen is. Omdat het verwant zijn, de verwantschap, te maken heeft met samenzijn, dit alleen mogelijk is wanneer je jezelf bent, wanneer ieder mens zichzelf is. Iets wat voor iedereen die en alles wat leeft geldt. De enige werkelijke verwantschap, het enige werkelijke verwant zijn, is het feit dat we in leven zijn. Waardoor we als kinderen van God, zelfs zonder dit bewezen te krijgen, allemaal broers en zusters zijn. Zelfs zonder dit bewezen te zien, allemaal zijn. Allemaal zijn, ongeacht onze ouders, onze voorouders of de daarvoor bestaande generaties. We zijn allemaal afkomstig van de creatie die God ooit gemaakt heeft, uit liefde.

Die God ooit gemaakt heeft uit, Onvoorwaardelijke Liefde, zonder verwachtingspatroon, zonder regels of wetten, buiten de wet dat wij als mens het recht hebben om voor onszelf te zorgen, goed voor onszelf . Wanneer wij er als mens dan voor kiezen om allerlei extra's, als geld, bezit, materie, voorwaarden en randvoorwaarden, omstandigheden of ongeregeldheden ons leven te laten bepalen, hoe lang zal het dan duren voor we beseffen dat we één zijn? Hoe lang zal het dan nog duren, voor we werkelijk beseffen dat we leven, dat we verantwoordelijk zijn voor ons eigen leven, ons eigen geluk en onze eigen mogelijkheden? Mogelijkheden die ons door in het nu te leven, te doen wat mogelijk is, ineens ontstaat. MOGELIJK HEDEN?

En natuurlijk is het verdrietig, wanneer je zie dat iemand, heel veel mensen nog niet de waarde van leven of de waarde van hun leven en ieder leven zien. Weet dat wanneer je je laat meeslepen in de devaluatie van het leven, je jezelf en daarbij ieder ander te kort doet. Door het geven van een evaluatie over je leven, door het delen van dat wat je hebt meegemaakt, wat jou deels gevormd heeft tot wat je nu bent, doe je recht aan alles wat je bent en ieder mens is. Doe je recht aan jouw bestaan, doe je recht aan alles wat nodig is om bestaansrecht te hebben en doe je recht aan alles wat nodig is om nog heel veel jaren, nog heel veel extra evaluatiemateriaal toe te voegen aan dat wat jou het leven geeft. Dat wat jou het leven geeft en dat wat het leven, jouw leven cadeau geeft, want dat dit één is, zal ieder mens die zelf ook weer gaat leven begrijpen. En voelt dit anders, heb jij hier geen gevoel bij of heb jij hier een dubbel gevoel bij, reageer dan vooral. Vooral, voor allen, voor iedereen die en alles wat leeft.

En natuurlijk vandaag ook weer de spreuk, die ik vanuit liefde mag delen, omdat deze weer geheel passend zijn. Passend voor iedereen die en alles wat is, iedereen die zichzelf is en er net als ik op geheel eigen wijze iedere dag opnieuw voor kiest. Ervoor kiest om net als ik Volmaakt Gelukkig Zichzelf te zijn, Er te zijn, te zijn en te willen zijn in Leven! Er is en mag zijn, door hier, in en vanuit liefde te willen zijn! 




* Ik vertrouw op een leven in liefde, geluk en gezondheid. Een leven waarin ieder mens weer van waarde is en van waarde wil zijn. 

* Ik geloof in een leefbare wereld. 

* Ik geloof in een wereld waarin economische belangen, voor mijn gevoel de enige veroorzaker van alle strijd, strijd in ieder opzicht, zijn langste tijd heeft gehad. 

Daarom ga ik door met mijn taak. 

Iedere dag bloggen, iedere dag schrijven, iedere dag, dat doen, wat ik vanuit liefde op me genomen heb. Ik vanuit liefde voor ieder mens mogelijk kan, wil en mag maken. Vanuit liefde, omdat ik er niets voor terug verwacht en ik er ook werkelijk niets voor wil hebben. Omdat er één ding is, wat ik vanuit mijn hart weet en voel, dat ik daardoor het doel en onze bestemming bereik. 


Want: 
Liefde overwint alles!" 
http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/nieuwsbrief36.pdf De cover en het boek! http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/boek7.pdf  en http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/ikkiesvoorjou.pdf


EN:

“Leven is genieten van alles wat je mee mag maken zien en doen” 
“Liefde is, houden van het leven en allen die je dierbaar zijn” 

Dit keer nogmaals de mooie plaat van Whitney Houston: "Step by step" https://www.youtube.com/watch?v=sWa5vE4MUpU en het mooie lied van Jason Mraz:  "I won't give up", https://www.youtube.com/watch?v=ZYqcpTYQ8I4. Want ook nu, zal deze de verbinding, die er is, deze mooie gedachte mogen ondersteunen. Wanneer" DURF (JIJ) TE HELPEN? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten