maandag 30 maart 2015

Wanneer ga jij je verantwoordelijkheid nemen? Of blijft jouw antwoord: Ik wist het niet en hoe lang blijf je dat nog zeggen?

'Maandagavond 30 maart: André Hazes- film in première'

"Wat gaat er  vanavond gebeuren? Hieronder de hoofdpunten uit de nieuwsagenda van maandagavond 30 maart 2015.

Uiteraard kunt u al deze nieuwsverhalen blijven volgen op NU.nl. Een pushbericht ontvangen? Klik dan in de NU.nl-app onder dit bericht op een van de onderwerpen en kies 'mijn nieuws + pushbericht'.  

Klik hier om u in te schrijven voor de nieuwsupdate (mail) om 12.00 uur 

1. Bloed, Zweet en Tranen in première

Maandagavond gaat de André Hazes-film Bloed, Zweet en Tranen in première in Amsterdam. De film vertelt niet alleen over de carrière van de overleden zanger, maar ook de tijd ervoor. NU.nl spraak maandag, voorafgaand aan de premiers met de cast:

Zie ook: Martijn Fischer voelt zich kwetsbaar bij première Bloed, Zweet en Tranen 

2. Jay Z presenteert eigen muziekstreamingdienst

3. Jong Oranje in actie

4. Weer en verkeer: 

Vanavond trekt een regengebied het land in. Morgenochtend staat er langs de noordkust een westerstorm, 9 Bft, en zijn er elders zware windstoten. Verkeer in het westen van het land moet ook maandagavond al rekening houden met zware windstoten. 

De Verkeersinformatiedienst verwacht geen drukke avondspits, maar de voorspelde regen kan daar wel een negatieve invloed op hebben.


Bekijk het complete weerbericht en de actuele situatie op de weg en treininformatie  

5. TV- tips 

En ook nu bepaal je vandaag zelf of je de informatie die in de hierna volgende link staat wilt lezen: http://www.nu.nl/dvn/4021309/maandagavond-30-maart-andre-hazes-film-in-première.html  Daarnaast of je het nieuws tot je door laat dringen, of het iets of niets met je doet en of je dit wel of niet beseft. Want de uitkomst van de voorgaande vragen bepalen, welke invloed dit op je heeft en of je je erdoor laat leiden? 

Natuurlijk mag jij jouw leven leiden, mag jij net als ik beslissen om je leven te leiden zoals jij dit wilt. Ik doe dit met vertrouwen, vertrouwen in het feit dat ieder mens weer zijn of haar verantwoordelijkheid gaat nemen. Zodat er straks niemand meer zal zeggen: Ik wist het niet!

Want het onbegrensde vertrouwen wat ieder mens weer mag hebben, leidt er werkelijk toe, dat de waarheid door dankbaarheid weer aan het licht komt! De zon helpt en doet onder het toeziend oog van de maan, ook vandaag haar uiterste best, om ieder mens, weer net dat extra zetje te geven. Het extra zetje in de goede richting, wat na dit weekend, een verregend weekend, zo hard nodig is. Omdat ik niet kan en mag ontkennen, dat we in het belang van de aarde en alles wat groeit en bloeit, zeker een beetje regen nodig hebben, de wind er daarnaast voor zorgt, dat de wolken, die vandaag weer voor een groot deel op een natuurlijke manier aan ons getoond worden, er samen met de zon voor zorgen, dat heel veel mensen weer een sprankje hoop hebben. Een sprankje hoop, aangewakkerd door de warme stralen van de zon, die overigens ook dankbaar haar best doet, om haar stralen en al haar licht aan iedereen tentoon te spreiden. 

Aan iedereen tentoon te spreiden en te laten zien, die dit nodig heeft, omdat vertrouwen en het uitspreken van dagelijkse dankbaarheid, de moeite waard is. De moeite waard, voor iedereen die en alles wat leeft en voor haar een aanmoediging, om nog eens extra haar best te doen. Omdat de zon weet, hoe hard we dit als mens, in de wereld van nu nodig hebben, waardoor zij gehoor geeft aan het verlangen, om dit kleine stukje, middels haar energie te bevredigen. Be-peacefull-and, ben-vredig-en. Want dat tevreden zijn, geen werkwoord is, maar een toestand, waarin je verkeerd, op het moment dat je geen hoogtepunten meer verlangt, zal ieder mens vanzelf ervaren. Ieder mens, die snapt, dat alles wat hij of zij mee mag maken, voorbestemd is. Alles wat hij of zij mee mag maken, op een dusdanige manier geregisseerd is, dat alles wat er op je pad mag komen, precies op het voor jou juiste moment komt. Op het moment waarop jij er klaar voor bent. Op het moment, waarop ieder mens, net als ik, zijn of haar verwachtingen loslaat. Zijn of haar verwachtingen en daarmee alles waarop je je als mens kunt voorbereiden. 

Omdat het voorbereiden op, het verwachten van, leidt tot iets wat je bedenkt. Leidt tot iets, wat niet natuurlijk is, maar wat voornamelijk bedoeld is, om je als mens in verwarring te brengen. In verwarring te brengen en je bezig te houden. Bezig te houden met alles wat niet van belang is. Wat er niet toe doet, omdat het geen bijdrage levert aan jouw welzijn. Omdat het ervoor zorgt dat je niet bent? Niet wel bent, niet gezond bent. Vanaf het moment waarop ik alle verwachtingen heb losgelaten, daarbij alles waarop ik me zou kunnen voorbereiden, is mijn vertrouwen op een dusdanige manier gegroeid, die ik nooit voor mogelijk had geacht of gehouden. En alleen doordat ik er niet meer mee bezig ben geweest, doordat ik ermee gestopt ben, omdat letterlijk en figuurlijk alle energie uit me liep. Energie, als water, energie wat ik veel beter kon stoppen in dat wat van nut en van belang is. 

Van nut en van belang. Omdat vertrouwen iets natuurlijks is. Ieder mens dit vertrouwen heeft. Vertrouwen onderdeel vormt van de natuur. Omdat het vertrouwen werkelijk onderdeel vormt van de natuur en alles wat dit ogenschijnlijk tegenspreekt, niets natuurlijks meer is. Niet natuurlijk, omdat het voortkomt uit strijd, een strijd die niet te winnen valt, omdat iedereen gelijk is. Een strijd die niet bestaat, omdat er geen winnaars en verliezers zijn, er niemand is die uiteindelijk als winnaar uit de bus komt. Want je wint alleen als je vrienden hebt, je wint alleen als je tevreden bent, je wint alleen als je in harmonie met iedereen die en alles wat leeft bent. Wanneer je dit niet bent of niet kunt zijn, is dit je eigen tekortkoming. Is dit de tekortkoming die ervoor zorgt dat je tekort komt. Een idee of gedachte die jou uiteindelijk laat voelen de meerdere of de mindere te zijn. Wie wil dit nu, wie kiest daar nu voor? Wie kiest daar nu vrijwillig voor? 

Ik kies ervoor om volledig mezelf en daarmee de gelijke van ieder ander te zijn. Ieder ander, waardoor ik me ook in de ander kan verplaatsen, zonder daar zelf anders door te worden. Ik heb al het andere, inclusief gedachtes over de ander, werkelijk losgelaten, luister alleen nog naar mijn hart. Omdat mijn hart, hoort, ziet en voelt wat werkelijk waar is en wat niet. Ik heb vertrouwen, en weet dat iedereen die en alles wat op mijn pad mag komen, voorbestemd is. Want het vertrouwen gaat gepaard met zien wat er op je pad komt en erop vertrouwen dat datgene mag gebeuren, mag plaatsvinden wat noodzaak is. Omdat het onderdeel vormt van de natuur, onderdeel is van de natuur en altijd onderdeel zal zijn, hoe hard de mensheid ook zijn of haar best doet om het tegenovergestelde in werk te stellen. De volgende twee spreuken op mijn Facebookpagina gisteren en vandaag sluiten weer naadloos aan.


Ik vertrouw op een leven in liefde, geluk en gezondheid. Een leven waarin ieder mens weer van waarde is en van waarde wil zijn. Ik geloof in een leefbare wereld. Ik geloof in een wereld waarin economische belangen, voor mijn gevoel de enige veroorzaker van alle strijd, strijd in ieder opzicht, zijn langste tijd heeft gehad. Daarom ga ik door met mijn taak. Iedere dag bloggen, iedere dag schrijven, iedere dag, dat doen, wat ik vanuit liefde op me genomen heb. Ik vanuit liefde voor ieder mens mogelijk kan, wil en mag maken. Vanuit liefde, omdat ik er niets voor terug verwacht en ik er ook werkelijk niets voor wil hebben. Omdat er één ding is, wat ik vanuit mijn hart weet en voel, dat ik daardoor het doel en onze bestemming bereik. Want: Liefde overwint alles!" http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/nieuwsbrief36.pdf De cover en het boek! http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/boek7.pdf  en http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/ikkiesvoorjou.pdf 

Daarom kan ik niet anders dan het volgende te zeggen en te adviseren: Kies in Hemelsnaam voor jezelf. Kies voor jezelf, door goed voor jezelf te zorgen, je niet meer te laten verleiden of misleiden, door alles wat je aangeboden wordt. Kies vanuit je hart en wanneer je je hoofd wilt gebruiken lees dan alle blogs die ik heb mogen schrijven en bekijk alle linkjes die ik hierin heb mogen plaatsen om te zien, voelen, ervaren en beleven wat wij samen kunnen doen. Ik wil, kan en mag iedereen helpen die het nodig heeft en erom vraagt. Het gaat om onze gezamenlijke toekomst. Het gaat om jou, mij, iedereen die en alles wat leeft. 

"En omdat een gezonde wereld mijn droom en mijn grootste wens is, mag ik iedere dag een stukje schrijven. Want op deze wijze, heb ik de kans om mijn verhalen net als de boeken en gedichten die ik vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE VOOR ieder mens heb kunnen en mogen schrijven, met iedereen te delen. En heb jij inmiddels de tijd genomen om mijn blogverhalen te lezen en ben jij de persoon, de uitgever die mij wil helpen, die mijn boeken wil uitbrengen, dan hoor ik je graag! Ben jij de uitgever, die ERVOOR zorgt dat mijn boeken gebruikt kunnen en mogen worden, om de wereld van vandaag weer de wereld van morgen te laten zijn?  De wereld van morgen, de hemel op aarde, dat is mijn wens, mijn doel en mijn missie in het leven."

En ben je er NU ook klaar VOOR om jouw leven te leven, jouw zelfgekozen en verkozen leven een kans te geven, HELP MIJ, HELP JEZELF &  HELP IEDER ANDER! Tot die tijd blijf ik bloggen, blijf ik alles delen met iedereen die ook Volmaakt, Gelukkig Zichzelf wil, kan en mag, kortom durft te zijn! En daarbij vertrouw ik er volledig op, dat dat zal gebeuren wat nodig is, wat mag omdat God de regie vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE zal begeleiden.

Download ook gratis mijn boekje Leven leren herinneren weten via de boekenwinkel op www.dehof van het heden Luisteren kan natuurlijk ook via: https://www.youtube.com/watch?v=NwwuvZEltjk&feature=youtu.be 

Want:

“Leven is genieten van alles wat je mee mag maken zien en doen” 
“Liefde is, houden van het leven en allen die je dierbaar zijn” 

Dit keer nogmaals de mooie plaat van Whitney Houston: "Step by step" https://www.youtube.com/watch?v=sWa5vE4MUpU en het mooie lied van Jason Mraz:  "I won't give up", https://www.youtube.com/watch?v=ZYqcpTYQ8I4Want ook nu, zal deze de verbinding, die er is, deze mooie gedachte mogen ondersteunen. Wanneer je van jezelf houdt, kun je van een ander houden en positieve emoties en gedachten helpen ieder mens daarbij. Want als de ander zich goed voelt, voel jij je goed!!! Hoe simpel kan het zijn?" DURF (JIJ) TE HELPEN? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten