woensdag 1 april 2015

En toen werd het licht! Want dat dit nodig is om mensen weer vertrouwen te laten krijgen is voor mij klaar!

'Dit gaat er (waarschijnlijk echt) gebeuren op woensdag 1 april'

"Wat gaat er  woensdag in ieder geval gebeuren? Hieronder de hoofdpunten uit de nieuwsagenda van 1 april 2015.

Uiteraard kunt u al deze nieuwsverhalen blijven volgen op NU.nl. Een pushbericht ontvangen? Klik dan in de NU.nl-app onder dit bericht op een van de onderwerpen en kies 'mijn nieuws + pushbericht'.  

Klik hier om u in te schrijven voor de nieuwsupdate (mail) om 12.00 uur 

1. Verkeer gewaarschuwd voor harde wind

Rijkswaterstaat waarschuwt ook woensdag mensen die de weg op moeten vanwege wind voorzichtig aan te doen, vooral in de kustprovincies. De lentestorm die dinsdag over Nederland raasde is volgens het KNMI nog niet helemaal achter de rug; voor het westen en noorden geldt nog code geel. Het zal tijdens de ochtendspits nog steeds hard waaien en ook worden er buien, mogelijk met hagel, verwacht. Zo wordt vrachtrijders geadviseerd om niet de weg op te gaan met een lege of lichte wagen.

Zie ook: Weggebruikers blijven last houden van zware windstoten 

En: Bekijk de actuele verkeerssituatie 

2. Einde aan Europese melkquotum

3. Spoedzitting over gaswinning Groningen 

4. Uitspraak kort geding over alcoholslotprogramma 

5. Schadeclaim-zaak familie Marianne Vaatstra 

En verder...

- Maakt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) cijfers bekend over jongeren en de arbeidsmarkt in 2014.

- En gaan de onderhandelingen over het nuclaire programma van Iran waarschijnlijk toch verder. 

5. Weer en verkeer 

Komende nacht neemt de wind iets af, maar woensdagochtend kunnen in de kustprovincies nog zware windstoten voorkomen tot ongeveer 80 kilometer per uur. Zoals gezegd kan de ochtendspits daar last van hebben. 

Overdag wordt het een graag of 8 en er vallen buien, met mogelijk hagel, onweer, natte sneeuw en forse windvlagen. De west- tot noordwestenwind is vrij krachtig, langs de kust en op het IJsselmeer krachtig tot hard. 

Bekijk het complete weerbericht en de actuele situatie op de weg en treininformatie

De informatie die onder de kopjes te vinden is, kun je natuurlijk wanneer je dit wilt weer lezen onder de volgende link: http://www.nu.nl/dvn/4022090/gaat-er-waarschijnlijk-echt-gebeuren-woensdag-1-1april.html Vooral wanneer het het nieuws is over iets als het weer, de wind en in het bijzonder, daarbij de waarschuwing over de zware windstoten. Wanneer je de weg op moet, absoluut het aanraden waard. Het aanraden waard, omdat je daardoor beseft, dat wanneer je in de auto zit, alle aandacht bij de weg nodig is. Je je aandacht nodig hebt, voor dat wat je doet, wat je medeweggebruikers doen en dat wat het verkeer en met name de verkeerssituatie waar je je dan in bevindt, met zich meebrengt. Honderd procent aandacht omdat het om jouw leven en het leven van vele anderen gaat.

Met honderd procent aandacht leven, is met honderd procent aandacht de dingen doen, waar je achter staat. De dingen doen, die je energie geven, de dingen doen, die je voldoening geven, kortom de dingen doen, die een bijdrage leveren aan jouw dagelijkse staat van zijn. Een staat van zijn, waarin je de hele dag kunt en mag verkeren, wanneer jij hier zelf weer bewust voor kiest. En wellicht nog vele malen belangrijker wanneer jij je hier weer bewust van wilt zijn. Want dat dit laatste het meest waardevolle deel daarvan is, zal ieder mens vanaf deze week zelf weer gaan ervaren. Daarbij volgt meteen de vraag of alles wat je doet, inclusief het van A naar B reizen, er dan nog bij past? Daarnaast of dat wat je tot op heden hebt gedaan daar nog onderdeel van vormt? Nog onderdeel van vormt, onderdeel is van wie jij bent? Omdat jij daar zelf een besluit over mag en kan nemen. Dit is volledig aan jou. 

Want hoe lang wil je je nog laten leiden door alles wat geen bijdrage levert aan jouw zijn? Hoe lang wil jij nog doorgaan met jezelf vermoeien? Hoe lang kies jij er nog voor, om je leven te laten leiden, door alles buiten jou om en alles wat ervoor zorgt, dat jij geen tijd, geen energie en geen kracht meer hebt, om te genieten van jouw leven? Ja jouw leven, want dat dit eigenlijk het enige is wat je mag doen en dit ook voor iedereen het geval is, dat zal iedereen vanzelf ervaren. Iedereen vanzelf weer ervaren, wanneer zij hun verantwoordelijkheid weer nemen. Wanneer iedereen er weer voor kiest, om verantwoordelijk te zijn. Verantwoordelijk zijn. Verantwoordelijk voor jezelf, voor jouw leven. Verantwoordelijk voor de persoon die jij bent, voor wie jij bent. Omdat je in het leven wat je leeft mag weten wie jij bent, mag weten waarom jij dit leven bent gaan leven. Het leven wat jij geheel uit vrije wil gekozen hebt en aangegaan bent. En waarvan velen vergeten zijn, hoe zij hierin terechtgekomen zijn. 

En of het komt doordat zij zich nog steeds niet bewust zijn van hun leven of dat alles om hen heen hen zo bezighoudt, dat ze geen tijd hebben, tijd kunnen vinden om zich hier bewust van te worden, bewust van te zijn, dat kan ieder mens alleen voor zichzelf beantwoorden. Want er is niemand dan jijzelf (zijzelf) die hierover een antwoord kan (kunnen) geven. Op de persoon gericht, is er niemand buiten jouzelf die kan vertellen waarom jij een bepaald leven bent gaan leiden. Een leven bent gaan leiden of leven? Want dat dit de meest belangrijke vraag is waar ieder mens zich weer bewust van mag worden, dat zal ieder mens die voor zijn of haar gekozen leven kiest weer gaan ervaren. Zijn of haar gekozen leven, jouw gekozen leven, waardoor je werkelijk weer het leven leeft, wat voorafgaand is bepaald, voorafgaand is weergegeven. Door weer vanuit je hart te leven. Vanuit je hart, voor 100% jouw leven leven. 

Hoe lang blijf jij nog roepen, dat je iets graag wilt, maar de omstandigheden, dat wat je ooit hebt gekozen, dit volledig in de weg staat? Want je moet, ja, natuurlijk. Je moet ademhalen, omdat je zonder adem een gebrek aan zuurstof hebt. Je moet, je moet, je moet. Of is het je doet, je doet, je doet? Maar wanneer je dan vraagt wat je doet, dan komt er vaak een verhaal wat deels duidt op het feit dat je onderdeel bent van een groter geheel. Een groter geheel, door de relatie waarin je zit. Door alles wat je doet in het leven, privé maar ook beroepsmatig en vaak daarbij nog verbonden aan een vereniging of organisatie die je op basis van je ervaringen in het leven wat je hebt geleefd wilt steunen, daar onderdeel van wilt zijn. 

Want je bent medewerker van een bedrijf, medewerker van een organisatie, medewerker van een instantie of werkzaam als zelfstandige. Je bent hulpverlener, je bent onderwijzer(es), je geeft voorlichting, je verkoopt iets, je repareert iets of je bent de persoon die als aanspreekpunt verbonden is aan iemand anders, een (nog) grotere organisatie of groep met mensen die allemaal het belang van iets of iemand behartigen. Vraag je het volgende eens af: Zou je dit ook doen wanneer je de middelen en de mogelijkheid hebt om iets te doen wat je hart je ingeeft? Zou je dan nog steeds datgene doen wat je nu doet of zou je er acuut mee stoppen? 

Zou je er acuut mee stoppen omdat het iets is waar je totaal niet blij van wordt? Omdat het geen bijdrage levert aan je geluk? Je geluk, jouw gevoel van welzijn en welbevinden? Is dit zo of heb jij een andere omschrijving van geluk? Wat is in hemelsnaam je geluk? Wat is nu werkelijk geluk? Dat doen wat bij je past, dat doen wat je op een dusdanige manier voldoening geeft, dat je tevreden bent? Ja, inderdaad, voldoening, doordat je tevreden bent en dit een bijdrage levert aan jouw algehele gevoel van welzijn. Tevreden en wel, doordat je een bijdrage levert of hebt kunnen leveren aan jouw geluk, aan jouw bestemming. De  bestemming  voor iedereen die en alles wat leeft, omdat welzijn, volledig jezelf zijn en jouw leven leven, daar het enige middel, de enige beschrijving en het enige scenario voor is. En natuurlijk zal iedereen waarmee jij verbonden bent, hier ook van mee kunnen en mogen genieten, omdat jij door gelukkig te zijn, lekker in je vel zit. Omdat jij door gelukkig en tevreden te zijn, iedere dag uitkijkt, naar dat wat je mag meemaken, zien en doen, waardoor zij mogelijk zelfs aangemoedigd worden om ook dat gevoel te willen ervaren en beleven. Omdat dit voor ieder mens mogelijk is en ieder mens het kan en mag voelen die weer zijn of haar leven leeft.

Dat je door dat wat je doet ook van belang bent en kunt zijn voor iedereen die je liefhebt en waarvan je houdt en dit iets is wat ieder mens weer zal ontdekken die voor zichzelf kiest. Die voor zichzelf kiest, daarbij de ander, de persoon of personen waarmee hij of zij samenleeft, samen is, niet uit het oog verliezen. Want niets of niemand uit het oog verliezen hoort ook bij het nemen van je verantwoordelijkheid. Want wanneer je je verantwoordelijkheid neemt, zorg je goed voor jezelf en houd je rekening met ieder ander, dan ben je in staat om jouw leven te leven en mag je net als ieder ander beslissen, om je leven te leiden zoals jij dit wilt. De zekerheid dat je dit op de meest volwaardige manier doet en kunt doen, kan niemand je geven, tenzij je bereid bent, om bij alles wat je doet ook dit keer weer de "100% aandacht regel" in te voeren. Want ook nu zal de 100% regel, in combinatie met het nemen van je verantwoordelijkheid, een bijdrage leveren aan alles wat je besluit. Alles wat je besluit en wat je doet, zegt, denkt, deelt en uit. Omdat ook dit een keuze is en de keuze is opnieuw aan jou. 

Omdat jij jouw leven mag leiden, daardoor je leven kunt leven. Wanneer je ervoor kiest om je leven te leven, je leven op de meest natuurlijke manier te leven, zal alles op je pad komen wat nodig is. In hoeverre het in dienstverband of als zelfstandige werkzaam zijn, daar een bijdrage toe levert is aan jou? Is aan jou, omdat jij een eigen keuze hebt. Een eigen keuze die je neemt of een keuze die niet volledig door jou genomen is, maar wel een keuze die je voor lief neemt. Of die je voor lief genomen hebt? Omdat je er mee stopt, ermee gestopt bent, omdat je er klaar mee bent, je niet meer kan committeren aan dat wat je voorheen voor lief nam toen je dit nog wel deed, omdat je toen wist dat er ook andere dagen zijn? Dagen waarop je toch nog een stukje voldoening uit je werk kon halen? En deels omdat je je erbij neer hebt gelegd, je je tevreden hebt gesteld met dat wat op dat moment mogelijk was. Dat wat mogelijk was of nog steeds is, omdat je dit denkt? Dat wat mogelijk is, omdat je dit zo voelt? 

Dat wat mogelijk is, omdat je niet weet wat er nog meer mogelijk is, omdat je niet weet waar je goed in bent, wat jouw natuurlijke talenten en kwaliteiten zijn? Mogelijk omdat het werk wat je hebt, datgene wat je doet, nog steeds iets is waarbij jij je goed voelt, waarvan jij weet dat dit je voldoening geeft en daarnaast  natuurlijk "de nodige bron van inkomsten biedt" om jouw leven op de meest volwaardige manier te kunnen leiden? Ja de meest natuurlijke manier, omdat je dit al jaren doet, je dit al jaren zo hebt ervaren en al jaren zo hebt beleefd en er op enige wijze zelfs voldoening in hebt gevonden? Voldoening wat mogelijk zelfs een gevoel van natuurlijk zijn met zich meebrengt? Met zich meebrengt waardoor jij het idee hebt dat je op je plek zit, dit vast hoort bij het hogere plan, wat voorafgaand aan jouw leven bepaald is?

Of dit ook werkelijk zo is, dat kun je alleen maar zelf beoordelen, mag je volledig zelf beoordelen en mag je zelf bepalen? Want dat dit een verbinding is die nodig is, om je leven op de meest volwaardige manier te kunnen leven en leiden, dat zul je op een gegeven moment vanzelf ervaren. Dat zul je op een gegeven moment vanzelf ondervinden, tenzij je het vertrouwen hebt en dat doet wat je hart je ingeeft. Want wanneer je doet wat je hart je ingeeft, mag je jouw leven leven. Wanneer je doet wat je hart je ingeeft, zul je werkelijk dat doen wat bij je past en hoort. Zul je dat doen wat je voldoening geeft en de energie die nodig is, om je leven op de meest natuurlijke manier te kunnen leven. Een leven vanuit vertrouwen, een leven waarin jij bewust je verantwoordelijkheid neemt. Je verantwoordelijkheid om met 100% aandacht te leven. Zodat je straks aan het einde van je leven niet kunt zeggen: Ik wist het niet!

Ook dit keer past de door mij geplaatste tekst en de daarbij geplaatste foto op mijn persoonlijke Facebookpagina, er weer volledig bij, omdat ieder mens verbonden is en we het samen mogen doen wanneer we dit willen. Wanneer we ervoor kiezen en wanneer we ervoor gaan.


Jij beslist, jij mag kiezen, het gaat om jou, je eigen keuze, omdat het jouw leven is en wanneer jij dit vanaf nu weer laat leiden door alles wat er op je pad komt, alles wat jou een goed gevoel geeft, doe je je geboorterecht eer aan. Doe je je geboorterecht werkelijk eer aan en kun jij dit aan iedereen laten zien, die dit nodig heeft. Want onbegrensd vertrouwen en het uitspreken van dagelijkse dankbaarheid, is de moeite waard. De moeite waard, voor iedereen die en alles wat leeft daarbij voor de zon een regelrecht aanmoediging, om nog eens extra haar best te doen. Omdat de zon weet, hoe hard we dit als mens, in de wereld van nu nodig hebben, waardoor zij gehoor geeft aan het verlangen, om dit kleine stukje, middels haar energie te bevredigen. Be-peacefull-and, ben-vredig-en. Want dat tevreden zijn, geen werkwoord is, maar een toestand, waarin je verkeert, op het moment dat je geen hoogtepunten meer verlangt, zal ieder mens vanzelf ervaren. Ieder mens, die snapt, dat alles wat hij of zij mee mag maken, voorbestemd is. Alles wat hij of zij mee mag maken, op een dusdanige manier geregisseerd is, dat alles wat er op je pad mag komen, precies op het voor jou juiste moment komt. Op het moment waarop jij er klaar voor bent. Op het moment, waarop ieder mens, volledig van uit eigen kracht en kunnen, zijn of haar verwachtingen loslaat. Zijn of haar verwachtingen en daarmee alles waarop je je als mens kunt voorbereiden. 

Omdat vrijwel iedereen uit ervaring weet dat het je voorbereiden op, het verwachten van, leidt tot iets wat je bedenkt. Leidt tot iets, wat niet natuurlijk is, maar wat voornamelijk bedoeld is, om je als mens in verwarring te brengen. In verwarring te brengen en je daarbij volop bezig te houden. Bezig te houden met allerlei dingen, allerlei zaken en soms zelfs allerlei mensen, kortom alles wat niet van belang is. Wat niet van belang is en wat er niet toe doet, omdat dit in eerste instantie geen bijdrage levert aan jouw welzijn. Omdat het ervoor zorgt dat je niet kunt zijn. Omdat dit ervoor zorgt dat je er niet bent, niet bij bent. Er niet bij en niet wel bent, niet gezond, niet alert, niet in de opperste staat van paraatheid bent. Vanaf het moment waarop ik alle verwachtingen heb losgelaten, daarbij alles waarop ik me zou kunnen voorbereiden, me volledig liet leiden door vertrouwen, groeide dit met de dag, groeide dit zienderogen. Ik ging werkelijk zien, ik doorzag meer dan ik me voor mogelijk had kunnen houden. En alleen door het los te laten, door er niet meer mee bezig te zijn. Ik kreeg weer energie, energie om te leven, energie om dat te doen wat bij me past en hoort, omdat ik alleen op die manier van nut en van belang ben. 

Van nut en van belang, onderdeel van het vanuit natuurlijk vertrouwen leven. Iets wat ieder mens kan, voor ieder mens mogelijk is. Omdat vertrouwen onderdeel is van de natuur. De natuur vertrouwen is en alles wat dit nu nog tegenspreekt, vanzelf geconfronteerd zal worden met de eigen natuur. De natuur die voortkomt uit liefde. Liefde waardoor alles ten goede keert. Liefde waardoor er alleen maar winnaars zijn. Waardoor ieder mens vrienden heeft, ieder mens tevreden en in harmonie is en ieder mens in staat is, de mogelijkheid heeft om in liefde met iedereen die en alles wat leeft te leven. Zodat je in liefde met iedereen die en alles wat leeft kunt zijn. Waardoor dit ieders kracht wordt. De kracht die jou laat weten dat je goed bent, dat je van waarde bent en altijd van waarde zult zijn, wanneer je dit ook toestaat van ieder ander. Ieder ander, als je gelijke zien. Ieder ander als waardevol te zien. Ik kies daar met heel mijn hart en alles wat ik ben voor.

Ik kies ervoor om volledig mezelf en daarbij de naaste, maar ook de gelijke van ieder ander te zijn. Van ieder ander, waardoor ik ieder ander kan laten, me in ieder ander kan verplaatsen, me in de ander kan verplaatsen, zonder daar zelf anders door te worden. Ik heb al het andere, inclusief gedachtes over de ander, werkelijk losgelaten, luister alleen nog naar mijn hart. Omdat ik vanuit mijn hart, hoor, zie en voel wat werkelijk waar is en wat niet, omdat ik vanuit mijn hart mag weten. Ik heb vertrouwen, en weet dat iedereen die en alles wat op mijn pad mag komen, voorbestemd is. Want het vertrouwen gaat gepaard met zien wat er op je pad komt en erop vertrouwen dat datgene mag gebeuren, mag plaatsvinden wat noodzaak is. Omdat het onderdeel vormt van de natuur, onderdeel is van de natuur en altijd onderdeel zal zijn, hoe hard de mensheid ook zijn of haar best doet om het tegenovergestelde in werk te stellen. 

Ik vertrouw op een leven in liefde, geluk en gezondheid. Een leven waarin ieder mens weer van waarde is en van waarde wil zijn. Ik geloof in een leefbare wereld. Ik geloof in een wereld waarin economische belangen, voor mijn gevoel de enige veroorzaker van alle strijd, strijd in ieder opzicht, zijn langste tijd heeft gehad. Daarom ga ik door met mijn taak. Iedere dag bloggen, iedere dag schrijven, iedere dag, dat doen, wat ik vanuit liefde op me genomen heb. Ik vanuit liefde voor ieder mens mogelijk kan, wil en mag maken. Vanuit liefde, omdat ik er niets voor terug verwacht en ik er ook werkelijk niets voor wil hebben. Omdat er één ding is, wat ik vanuit mijn hart weet en voel, dat ik daardoor het doel en onze bestemming bereik. Want: Liefde overwint alles!" http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/nieuwsbrief36.pdf De cover en het boek! http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/boek7.pdf  en http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/ikkiesvoorjou.pdf 

Daarom kan ik niet anders dan het volgende te zeggen en te adviseren: Kies in Hemelsnaam voor jezelf. Kies voor jezelf, door goed voor jezelf te zorgen, je niet meer te laten verleiden of misleiden, door alles wat je aangeboden wordt. Kies vanuit je hart en wanneer je je hoofd wilt gebruiken lees dan alle blogs die ik heb mogen schrijven en bekijk alle linkjes die ik hierin heb mogen plaatsen om te zien, voelen, ervaren en beleven wat wij samen kunnen doen. Ik wil, kan en mag iedereen helpen die het nodig heeft en erom vraagt. Het gaat om onze gezamenlijke toekomst. Het gaat om jou, mij, iedereen die en alles wat leeft. 

"En omdat een gezonde wereld mijn droom en mijn grootste wens is, mag ik iedere dag een stukje schrijven. Want op deze wijze, heb ik de kans om mijn verhalen net als de boeken en gedichten die ik vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE VOOR ieder mens heb kunnen en mogen schrijven, met iedereen te delen. En heb jij inmiddels de tijd genomen om mijn blogverhalen te lezen en ben jij de persoon, de uitgever die mij wil helpen, die mijn boeken wil uitbrengen, dan hoor ik je graag! Ben jij de uitgever, die ERVOOR zorgt dat mijn boeken gebruikt kunnen en mogen worden, om de wereld van vandaag weer de wereld van morgen te laten zijn?  De wereld van morgen, de hemel op aarde, dat is mijn wens, mijn doel en mijn missie in het leven."

En ben je er NU ook klaar VOOR om jouw leven te leven, jouw zelfgekozen en verkozen leven een kans te geven, HELP MIJ, HELP JEZELF &  HELP IEDER ANDER! Tot die tijd blijf ik bloggen, blijf ik alles delen met iedereen die ook Volmaakt, Gelukkig Zichzelf wil, kan en mag, kortom durft te zijn! En daarbij vertrouw ik er volledig op, dat dat zal gebeuren wat nodig is, wat mag omdat God de regie vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE zal begeleiden.

Download ook gratis mijn boekje Leven leren herinneren weten via de boekenwinkel op www.dehof van het heden Luisteren kan natuurlijk ook via: https://www.youtube.com/watch?v=NwwuvZEltjk&feature=youtu.be 

Want:

“Leven is genieten van alles wat je mee mag maken zien en doen” 
“Liefde is, houden van het leven en allen die je dierbaar zijn” 

Dit keer nogmaals de mooie plaat van Whitney Houston: "Step by step" https://www.youtube.com/watch?v=sWa5vE4MUpU en het mooie lied van Jason Mraz:  "I won't give up", https://www.youtube.com/watch?v=ZYqcpTYQ8I4Want ook nu, zal deze de verbinding, die er is, deze mooie gedachte mogen ondersteunen. Wanneer je van jezelf houdt, kun je van een ander houden en positieve emoties en gedachten helpen ieder mens daarbij. Want als de ander zich goed voelt, voel jij je goed!!! Hoe simpel kan het zijn?" DURF (JIJ) TE HELPEN? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten