zaterdag 11 april 2015

Waarom zouden we ervoor kiezen om onszelf nog langer te beperken, tenzij jij beperkt wilt zijn?

'Zaterdag 11 april: Grote werkzaamheden bij Schiphol'

"Wat gaat er zaterdag in ieder geval gebeuren? Hieronder de hoofdpunten uit de nieuwsagenda van 11 april 2015.

Uiteraard kunt u al deze nieuwsverhalen blijven volgen op NU.nl. Een pushbericht ontvangen? Klik dan in de NU.nl-app onder dit bericht op een van de onderwerpen en kies 'mijn nieuws + pushbericht'.  

Klik hier om u in te schrijven voor de nieuwsupdate (mail) om 12.00 uur 

1. Grote werkzaamheden bij Schiphol

Door werkzaamheden is er vanaf vrijdagnacht tot maandagochtend 5.00 uur alleen beperkt treinverkeer mogelijk uit de richtingen Rotterdam, Den Haag en Leiden. Er rijden geen treinen tussen Schiphol en Amsterdam Sloterdijk, Schiphol en Duivendrecht, en Schiphol en Amsterdam Bijlmer Arena. De NS stelt dat reizigers rekening houden met een extra reistijd van 15 tot 60 minuten.

Zie ook: Komend Weekeinde minder treinen rond Schiphol wegens werkzaamheden 

2. Max Verstappen in actie in China

3. Eredivisie nadert ontknoping

4. Obama en Castro op internationale top in Panama 

Zaterdag is de tweede en laatste dag van de Summit of the Americas. De Amerikaanse president Barack Obama en de Cubaanse president Raul Castro zijn aanwezig bij de internationale top in Panama en ze spreken elkaar waarschijnlijk zaterdag. Premier Mark Rutte is ook in Panama.

Zie ook: Ministers Buitenlandse Zaken VS en Cuba ontmoeten elkaar 

En: Obama belt met Cubaanse president Raul Castro

Weer en verkeer 

Zaterdag begint overwegend zonnig, meldt het KNMI, maar wolkenvelden trekken vanuit het westen het land binnen. De kans op buien neemt zaterdag in het hele land toe, maar 's avonds klaar het weer op. Het wordt ongeveer 12 graden. De wind neemt zaterdagmiddag in kracht toe. Na zaterdag zal de zon vaker schijnen en stijgen ook de temperaturen.

De ANWB verwacht op de weg dit weekend vooral problemen bij Den Haag, vanwege werkzaamheden op de A4. Ook op de wegen naar de Keukenhof kan het druk worden. 

Bekijk het complete weerbericht en de actuele situatie op de weg en treininformatie

Volgens de voorspellingen iets minder zon. Toch blijft de zonnebril wat mij betreft een aanrader. Niet alleen voor de dagen waarop de zon laag staat, maar voor alle dagen waarbij licht, van invloed is. Licht, waardoor je met het gebruik van de zonnebril net een wat beter beeld krijgt en wanneer honderd procent aandacht vereist is, die nodig is om jou volledig bij de les te houden. Bij de les te houden, op de weg te blijven, de weg die je ingeslagen bent. De zonnebril die jou helpt, die jou helpt om de weg die bij jou past, en welke jou, maar ook ieder ander die de voor hem of haar juiste weg ingeslagen is, beter in zicht brengt. Omdat het soms nodig is om even de scherpte van dat wat zo duidelijk zichtbaar lijkt, ook werkelijk te zien. Werkelijk te zien, omdat een zonnebril soms net wat meer rust geeft, waardoor je minder snel afgeleid wordt, minder snel afgeleid bent.

Ook vandaag mag jij bepalen of je op je pad blijft, of je op je pad blijft of dat je ervoor kiest om je te laten leiden door het nieuws. Het nieuws en alle andere informatie die voortdurend met iedereen die en alles wat leeft gedeeld wordt. Gedeeld door de media, Social Media, vrienden, bekenden en familie. Of de volgende link deel uitmaakt van dat waar jij je door laat leiden, is eveneens jouw beslissing, is jouw besluit, omdat het aan jou is of je deze aanklikt, waarna je alle informatie kunt lezen: http://www.nu.nl/dvn/4028459/zaterdag-11-april-grote-werkzaamheden-bij-schiphol.html Doe er iets of niets mee, ook vandaag mag je kiezen, kiezen en besluiten wat je wilt, omdat jij voor jezelf en ieder ander in jouw omgeving, iedereen waarmee jij verbonden bent, op welke wijze dan ook, het verschil kunt maken, het verschil kunt zijn. 

Toen ik gisteren mijn blog aan het schrijven was, had ik nog niet het vermoeden dat ik het stuk van mijn LinkedIn pagina weer zou mogen gebruiken. Dat ik het stuk van mijn LinkedIn pagina nogmaals zou citeren. Dat ik dit wel doe heeft alles te maken met de reactie die ik van een contact ontving waarmee ik vanmorgen gesproken heb. Een reactie die alles te maken heeft met "De Gezonde Wereld", mijn droom en wens voor iedereen die en alles wat leeft. 

"Wie wil? 

Een nieuw jaar, waarin de ogen van velen zullen worden geopend. Geopend, omdat het weer gaan kijken en werkelijk zien, NU nodig is. Dit leidt tot vooruitgang, verbetering en nieuwe kansen. Kansen voor iedereen die en alles wat leeft. Gaan luisteren en werkelijk horen wat er speelt, is samen met gaan voelen, denken en doen de manier waarop dit start. 

De aarde draait, terwijl velen zich laten leiden door de middelpunt vliedende kracht. Waardoor we als mens afdrijven, vluchten en steeds verder van ons ware zelf verwijderd raken. Meteen de reden die ervoor zorgt, dat de verbinding met ons hart er niet meer is en angst het grootste marketingmiddel is wat de economie draaiende houdt. 

Wanneer we weer stil durven staan, terug naar de basis, zal de ommekeer plaatsvinden. De ommekeer, die leidt tot herstel en een nieuw begin. Een basis, die gevoed met vertrouwen en liefde voor de mens, de aarde, iedereen die en alles wat daarop leeft, kan groeien en bloeien. Zodat de wereld waarop wij leven, weer de hemel op aarde zal zijn. Alleen wanneer er vanuit vertrouwen en liefde gehandeld wordt, doe jij daar als individu je voordeel mee. 

Communicatie is het woord wat leidt tot verbinding, duidelijkheid en vertrouwen. Wil jij ook weer in je kracht staan, dat doen wat bij je past en is zoals het hoort te zijn? Vertrouwen op jezelf, je naaste en alles wat er op deze wereld is en leeft? Dat kan en is eenvoudig te leren. Levert daarnaast een bijdrage aan de algehele gezondheid en gelukkig zijn. 

Dit start bij jou, jij kunt de ontbrekende schakel voor de balans zijn. Waardoor je weer kunt genieten van het leven en het doen van dat wat jou energie en vreugde geeft. Wil jij dit ook? Dan is dit je kans, een keuze, die ene, die jij jou helpt, waardoor je geen rol meer hoeft te spelen, je gewoon jezelf kunt zijn! Volmaakt Gelukkig Jezelf Zijn! Heelzijn!

Ik  wacht op onze kennismaking, waarbij "ontmoeten" centraal staat. Tot snel!"

Ja, ik heb voor adjusteren gekozen voor het "in overeenstemming brengen". Ik heb ervoor gekozen om, "de balans te herstellen", waardoor ik inmiddels zelf weer "vol" ben, zelf weer "heel" ben, waardoor zoals men in de oosterse geneeskunst, in de oosterse geneeswijze aangeeft, mijn yin en yang weer in verhouding gebracht zijn, in verhouding staan. Hoe ik dit voor elkaar gekregen heb in een wereld waarin de verschillen steeds groter gemaakt worden, waarin iedereen die en alles wat leeft steeds verder van zijn of haar ware natuur af komt te staan, daar kan ik je het volgende over vertellen. Ik heb dit op mijn manier gedaan. Ik heb me compleet losgemaakt van alles wat moet, van alles wat iedereen me aangeraden heeft, iedereen me met de beste intentie en bedoelingen vertelde. Want natuurlijk had ik kunnen luisteren naar ieder ander, ieder ander die me vertelde wat, hoe en op welke manier ik dit kon doen. Ik heb naar mezelf geluisterd, naar mezelf gekeken en mijn communicatie systeem weer volledig op de juist frequentie afgestemd. Waardoor de balans, die voor mij nodig was en is, de balans die bij het leven hoort, er weer volledig is. Een voor mij bewezen feit is! 

Een voor mij bewezen feit, omdat ik me aan niemand hoef te bewijzen, me aan niemand hoef te verantwoorden, ik zelf de enige ben, die mag weten hoe het werkelijk is. Omdat ik mezelf ben. Waardoor ook jij als mens zelf mag weten hoe iets voor jou voelt, hoe iets voor jou voelt en of jij het nodig vindt, het nodig hebt om de balans te herstellen. Daarbij mag jij net als ik zelf weten op welke wijze je dit gaat doen. Omdat het aan ieder mens zelf is, ieder mens dit uiteindelijk ook zelf zal mogen, zo niet moeten doen. Hulp is, wanneer je dit niet zelfstandig kunt, geen overbodig luxe, mits het je bij jezelf brengt, bij jezelf, bij jouw menszijn, waardoor jouw menselijkheid, je opnieuw kennis laat maken met het stukje goddelijke kracht, wat ieder mens standaard in zich draagt. Ieder mens in zich draagt, ieder mens voelt die weer heel is. Omdat het heel zijn en het ontdekken daarvan werkelijk deuren opent, die door geen enkele sleutel geopend kunnen worden. Alleen wanneer je vanuit je hart gaat leven, zul je mogen zien, zul je mogen voelen, zul je mogen beleven, daardoor weer weten.

Omdat alleen de juiste levenswijze, inzicht geeft. Inzicht geeft in jouw eigen kunnen, in jouw eigen kracht, in jouw eigen mogelijkheden. De mogelijkheid, om de regie weer in eigen handen te hebben, in eigen handen te krijgen. In handen te krijgen, wanneer we (ieder op zich) het onszelf, jouzelf, mijzelf, hem of haarzelf weer toestaan de balans te herstellen. Want dat dit mogelijk is, dat mag iedereen weer weten. Iedereen, die weer zichzelf wil zijn, iedereen die weer wil leven. Iedereen die vol in het leven wil staan. We mogen bestaan, want be-staan is leven. 

Want net als ik, mag ook jij en ieder ander leven. We mogen leven, we mogen dat doen, wat ervoor zorgt dat de balans herstelt. Want wanneer de balans er weer is, is alles mogelijk. Dan zullen onze innerlijke waarden ervoor zorgen, dat we weer luisteren naar onze natuur. De manier en wijze waarop ik in balans ben gekomen, waardoor ik weer bij mijn kern en kernwaarden kan zijn. En ook nu verwijs ik je naar de meest meest duidelijke omschrijving hiervan. Deze is te vinden onder de volgende link van de heer Hans van Brero, acupuncturist. http://www.acupunctuur-vanbrero.nl/filosofie.htm Dat de totale omschrijving op deze pagina het exact weergeeft, heeft mij doen besluiten om deze link te delen.

Omdat "De Gezonde Wereld" mogelijk is, de gezonde wereld nodig is, om de jeugd een toekomst te bieden. Een toekomst waarvan ik zeker weet, dat onze ouders ons, onze grootouders en overgrootouders hun kinderen en kleinkinderen met alle liefde mee hadden willen geven. Dat zij zichzelf daarbij vergeten zijn, is wellicht het meest trieste van alles. Het meest trieste, omdat zij ieder ander, alles wat buiten hen om was, de voorkeur hebben gegeven. Ik heb voor mij gekozen, daarbij voor iedereen die en alles wat leeft, omdat ik ieder mens een mooi en goed leven gun en omdat ik nu meer dan ooit weet, dat dit mijn moeders intentie was. Mijn moeders intentie, toen zij mij dit via mijn vriendinnetje Corrie heeft laten weten. Dank je wel Mams. Dank je voor alles, je wijsheid, je lessen en het feit dat je mij het leven hebt gegeven! De spreuk die ik vandaag op Mijn Persoonlijke Facebookpagina heb geplaatst past er weer volledig bij:

Jij beslist, jij mag kiezen, het gaat om jou, je eigen keuze, omdat het jouw leven is en wanneer jij dit vanaf nu weer laat leiden door alles wat er op je pad komt, alles wat jou een goed gevoel geeft, doe je je geboorterecht eer aan. Doe je je geboorterecht werkelijk eer aan en kun jij dit aan iedereen laten zien, die dit nodig heeft. Want onbegrensd vertrouwen en het uitspreken van dagelijkse dankbaarheid, is de moeite waard. De moeite waard, voor iedereen die en alles wat leeft daarbij voor de zon een regelrecht aanmoediging, om nog eens extra haar best te doen. Omdat de zon weet, hoe hard we dit als mens, in de wereld van nu nodig hebben, waardoor zij gehoor geeft aan het verlangen, om dit kleine stukje, middels haar energie te bevredigen. 

Be-peacefull-and, ben-vredig-en. Want dat tevreden zijn, geen werkwoord is, maar een toestand, waarin je verkeert, op het moment dat je geen hoogtepunten meer verlangt, zal ieder mens vanzelf ervaren. Ieder mens, die snapt, dat alles wat hij of zij mee mag maken, voorbestemd is. Alles wat hij of zij mee mag maken, op een dusdanige manier geregisseerd is, dat alles wat er op je pad mag komen, precies op het voor jou juiste moment komt. Op het moment waarop jij er klaar voor bent. Op het moment, waarop ieder mens, volledig van uit eigen kracht en kunnen, zijn of haar verwachtingen loslaat. Zijn of haar verwachtingen en daarmee alles waarop je je als mens kunt voorbereiden. 

Omdat vrijwel iedereen uit ervaring weet dat het je voorbereiden op, het verwachten van, leidt tot iets wat je bedenkt. Leidt tot iets, wat niet natuurlijk is, maar wat voornamelijk bedoeld is, om je als mens in verwarring te brengen. In verwarring te brengen en je daarbij volop bezig te houden. Bezig te houden met allerlei dingen, allerlei zaken en soms zelfs allerlei mensen, kortom alles wat niet van belang is. Wat niet van belang is en wat er niet toe doet, omdat dit in eerste instantie geen bijdrage levert aan jouw welzijn. Omdat het ervoor zorgt dat je niet kunt zijn. Omdat dit ervoor zorgt dat je er niet bent, niet bij bent. Er niet bij en niet wel bent, niet gezond, niet alert, niet in de opperste staat van paraatheid bent. Vanaf het moment waarop ik alle verwachtingen heb losgelaten, daarbij alles waarop ik me zou kunnen voorbereiden, me volledig liet leiden door vertrouwen, groeide dit met de dag, groeide dit zienderogen. Ik ging werkelijk zien, ik doorzag meer dan ik me voor mogelijk had kunnen houden. En alleen door het los te laten, door er niet meer mee bezig te zijn. Ik kreeg weer energie, energie om te leven, energie om dat te doen wat bij me past en hoort, omdat ik alleen op die manier van nut en van belang ben. 

Van nut en van belang, onderdeel van het vanuit natuurlijk vertrouwen leven. Iets wat ieder mens kan, voor ieder mens mogelijk is. Omdat vertrouwen onderdeel is van de natuur. De natuur vertrouwen is en alles wat dit nu nog tegenspreekt, vanzelf geconfronteerd zal worden met de eigen natuur. De natuur die voortkomt uit liefde. Liefde waardoor alles ten goede keert. Liefde waardoor er alleen maar winnaars zijn. Waardoor ieder mens vrienden heeft, ieder mens tevreden en in harmonie is en ieder mens in staat is, de mogelijkheid heeft om in liefde met iedereen die en alles wat leeft te leven. Zodat je in liefde met iedereen die en alles wat leeft kunt zijn. Waardoor dit ieders kracht wordt. De kracht die jou laat weten dat je goed bent, dat je van waarde bent en altijd van waarde zult zijn, wanneer je dit ook toestaat van ieder ander. Ieder ander, als je gelijke zien. Ieder ander als waardevol te zien. Ik kies daar met heel mijn hart en alles wat ik ben voor.

Ik kies ervoor om volledig mezelf en daarbij de naaste, maar ook de gelijke van ieder ander te zijn. Van ieder ander, waardoor ik ieder ander kan laten, me in ieder ander kan verplaatsen, me in de ander kan verplaatsen, zonder daar zelf anders door te worden. Ik heb al het andere, inclusief gedachtes over de ander, werkelijk losgelaten, luister alleen nog naar mijn hart. Omdat ik vanuit mijn hart, hoor, zie en voel wat werkelijk waar is en wat niet, omdat ik vanuit mijn hart mag weten. Ik heb vertrouwen, en weet dat iedereen die en alles wat op mijn pad mag komen, voorbestemd is. Want het vertrouwen gaat gepaard met zien wat er op je pad komt en erop vertrouwen dat datgene mag gebeuren, mag plaatsvinden wat noodzaak is. Omdat het onderdeel vormt van de natuur, onderdeel is van de natuur en altijd onderdeel zal zijn, hoe hard de mensheid ook zijn of haar best doet om het tegenovergestelde in werk te stellen. 

Ik vertrouw op een leven in liefde, geluk en gezondheid. Een leven waarin ieder mens weer van waarde is en van waarde wil zijn. Ik geloof in een leefbare wereld. Ik geloof in een wereld waarin economische belangen, voor mijn gevoel de enige veroorzaker van alle strijd, strijd in ieder opzicht, zijn langste tijd heeft gehad. Daarom ga ik door met mijn taak. Iedere dag bloggen, iedere dag schrijven, iedere dag, dat doen, wat ik vanuit liefde op me genomen heb. Ik vanuit liefde voor ieder mens mogelijk kan, wil en mag maken. Vanuit liefde, omdat ik er niets voor terug verwacht en ik er ook werkelijk niets voor wil hebben. Omdat er één ding is, wat ik vanuit mijn hart weet en voel, dat ik daardoor het doel en onze bestemming bereik. Want: Liefde overwint alles!" http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/nieuwsbrief36.pdf De cover en het boek! http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/boek7.pdf  en http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/ikkiesvoorjou.pdf 

Daarom kan ik niet anders dan het volgende te zeggen en te adviseren: Kies in Hemelsnaam voor jezelf. Kies voor jezelf, door goed voor jezelf te zorgen, je niet meer te laten verleiden of misleiden, door alles wat je aangeboden wordt. Kies vanuit je hart en wanneer je je hoofd wilt gebruiken lees dan alle blogs die ik heb mogen schrijven en bekijk alle linkjes die ik hierin heb mogen plaatsen om te zien, voelen, ervaren en beleven wat wij samen kunnen doen. Ik wil, kan en mag iedereen helpen die het nodig heeft en erom vraagt. Het gaat om onze gezamenlijke toekomst. Het gaat om jou, mij, iedereen die en alles wat leeft. 

"En omdat een gezonde wereld mijn droom en mijn grootste wens is, mag ik iedere dag een stukje schrijven. Want op deze wijze, heb ik de kans om mijn verhalen net als de boeken en gedichten die ik vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE VOOR ieder mens heb kunnen en mogen schrijven, met iedereen te delen. En heb jij inmiddels de tijd genomen om mijn blogverhalen te lezen en ben jij de persoon, de uitgever die mij wil helpen, die mijn boeken wil uitbrengen, dan hoor ik je graag! Ben jij de uitgever, die ERVOOR zorgt dat mijn boeken gebruikt kunnen en mogen worden, om de wereld van vandaag weer de wereld van morgen te laten zijn?  De wereld van morgen, de hemel op aarde, dat is mijn wens, mijn doel en mijn missie in het leven."

En ben je er NU ook klaar VOOR om jouw leven te leven, jouw zelfgekozen en verkozen leven een kans te geven, HELP MIJ, HELP JEZELF &  HELP IEDER ANDER! Tot die tijd blijf ik bloggen, blijf ik alles delen met iedereen die ook Volmaakt, Gelukkig Zichzelf wil, kan en mag, kortom durft te zijn! En daarbij vertrouw ik er volledig op, dat dat zal gebeuren wat nodig is, wat mag omdat God de regie vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE zal begeleiden.

Download ook gratis mijn boekje Leven leren herinneren weten via de boekenwinkel op www.dehof van het heden Luisteren kan natuurlijk ook via: https://www.youtube.com/watch?v=NwwuvZEltjk&feature=youtu.be 

Want:

“Leven is genieten van alles wat je mee mag maken zien en doen” 
“Liefde is, houden van het leven en allen die je dierbaar zijn” 

Dit keer nogmaals de mooie plaat van Whitney Houston: "Step by step" https://www.youtube.com/watch?v=sWa5vE4MUpU en het mooie lied van Jason Mraz:  "I won't give up", https://www.youtube.com/watch?v=ZYqcpTYQ8I4Want ook nu, zal deze de verbinding, die er is, deze mooie gedachte mogen ondersteunen. Wanneer" DURF (JIJ) TE HELPEN? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten