woensdag 22 april 2015

Mijn leven gaat over mij maar draait om anderen!

'De dag van NU' (Bron NU.nl 10.30 uur)

'Zes dingen die gebeuren op woensdag 22 april'

"Wat gaat er woensdag in ieder geval gebeuren? Hieronder de hoofdpunten uit de nieuwsagenda van 22 april 2015.

Uiteraard kunt u al deze nieuwsverhalen blijven volgen op NU.nl. Een pushbericht ontvangen? Klik dan in de NU.nl-app onder dit bericht op een van de onderwerpen en kies 'mijn nieuws + pushbericht'.  

Klik hier om u in te schrijven voor de nieuwsupdate (mail) om 12.00 uur 

1. Acties politiebonden rondom cao

De politiebonden protesteren woensdag tegen het nog altijd uitblijven van een goed cao-aanbod van minister Ard van Steur van Veiligheid en Justitie. In een zogeheten Zwaan Kleef Aan-actie rijden politiemotoren, busjes en motoren van Groningen naar Limburg met een snelheid van zestig kilometer per uur.

Zie ook: Politie vrijdag protest enkele uren niet bereikbaar op servicenummer 

2. Cijfers over consumentenvertrouwen 

3. Tweede Madrileense derby in Champions League 

4. Fotograaf des Vaderlands gekozen 

5. Voorjaarsklassieker: Waalse Pijl 

6. Eerste kattencafé van Nederland opent deuren in Amsterdam

Weer en  verkeer 

Woensdag komen er vooral in de ochtend wolkenvelden voor. In de loop van de dag is er ook wel zon, het blijft droog en het wordt 11 tot 16 graden. De noordelijke wind waait meest matig. Donderdag schijnt de zon vooral landinwaarts weer flink. Vrijdag draait de wind naar het zuidwesten, wordt het warmer, maar neemt in de avond de kans op buien toe.

De Verkeersinformatie (VID) verwacht woensdagochtend een lichte ochtendspits. Wel kunnen de politieacties voor vertragingen zorgen. 

In de provincies Groningen, Drenthe, Overijssel en Gelderland is het lokaal mistig of zijn er mistbanken. Het zicht is daarbij 200 meter of minder. De mist lost in de ochtend spoedig op. 

Bekijk het complete weerbericht en de actuele situatie op de weg en treininformatie

En de link: http://www.nu.nl/dvn/4035220/zes-dingen-gebeuren-woensdag-22-april.html 


En vanmorgen werd ik begroet door de zon. De zon luidde mijn dag in. De zon zorgde ervoor dat ik ook vandaag weer besloten heb om te schrijven. Om dat te doen wat naast de zonnekracht een bijdrage mag en kan leveren aan het gezond en welzijn van iedereen die en alles wat leeft. Want dat is wat ik kan doen, dat is wat ik kan bijdragen, dat is wat ik mogelijk kan maken door mijn kwaliteiten en talenten in te zetten op de wijze die bij mij past. Op de wijze die bij mij hoort. Ja, bij mij hoort, omdat ik dat doe wat mijn natuur, mijn hart me ingeeft. Mijn natuur en mijn hart. Want wanneer ik vanuit mijn natuur leef, luister ik naar mijn hart en hoor ik de woorden die nodig zijn om dit blog te kunnen schrijven. Dit blog, wat ik volledig kan schrijven door naar mijn hart te luisteren.

Dat ik daarom ook kan zeggen dat de Zon helpt, zal ieder mens begrijpen die ook weer vanuit zijn of haar hart leeft. Ieder mens die datgene doet wat zijn of haar hart hem of haar ingeeft. Want je hart, ieders hart is gevoed met liefde, ieders hart is gevoed met alles wat nodig is om te kunnen leven, het hart is gevoed met de ingrediënten die ervoor zorgen dat ik, maar ook jij en ieder ander die er weer volledig naar gaat luisteren, werkelijk mag horen, werkelijk mag weten. Dat kinderen het hart zijn van het leven, dat zal iedere ouder begrijpen. Dat zal iedere ouder snappen, die weer open durft te staan, voor dat wat het kind zegt, dat wat het kind uit, dat wat het kind laat zien, die zonder enige bagage, ballast, pijn en verdriet van zijn of haar ouders, of één van de ouders, zijn of haar leven leidt. Zijn of haar eigen leven leidt en daardoor leeft. Want leven kun je alleen, wanneer je werkelijk je leven kan en mag leiden. Wanneer je werkelijk dat kunt doen wat ervoor zorgt dat jouw natuur zich ontwikkelt. De spreuk die ik dankzij een LinkedIn contact vandaag op mijn Facebookpagina heb gebruikt zegt zoveel. Zegt alles, alles wat nodig is om je te kunnen ontwikkelen.

Want iedere ouder die bereid is om naar zijn kind te luisteren, iedere ouder die bereid is om zijn of haar kind aan te horen, is een mens die voor zichzelf kiest. Is een mens die vanuit liefde leeft, is een mens die er iets of niets mee doet. Is een mens die er naar luistert en er zijn of haar lering uit trekt. Tenzij het een mens is die denkt dat alle ervaring in zijn of haar leven hem of haar de expert maakt, hem of haar de status, titel van levensexpert geeft. De persoon die alles al weet en daardoor het recht heeft, om het leven van zijn of haar kind, van iedereen die en alles wat leeft te bepalen. Voor iedereen die en alles wat leeft, want dat dit is wat er in de wereld van nu vaker gebeurt dan iemand zich realiseert, is toch wel het uitspreken waard. Is het uitspreken en daarmee ook het delen waard. Want we denken, we denken en we denken. Ik denk al niet meer sinds 1998. 

Ik denk al niet meer vanaf het moment dat ik me over heb gegeven aan het leven volgens mijn natuur. Ik denk al niet meer, heeft niets te maken met werkelijk bezig zijn met mijn verstand, maar alles te maken met me niet meer laten verleiden door allerlei gedachten die vaker gebaseerd zijn op dat wat mij geleerd is, wat mij is voorgedaan, wat ik heb mogen zien in mijn leven en wat zoals ik ervaren heb niet functioneert. Wat niet functioneert omdat het de vicieuze cirkel veroorzaakt heeft waarin we "met ons allen", met heel veel mensen, het merendeel van de mensheid, in terechtgekomen zijn. In terecht gekomen zijn en er daardoor middenin zitten. 

Ik ben in 1992 gevallen, heb mijn rug gebroken en behoorlijk wat letsel overgehouden van mijn onverantwoord handelen. Mijn onverantwoorde acties, acties of reacties, met alle gevolgen van dien. Gevolgen, die ik moest ondervinden om te kunnen begrijpen, te kunnen zien. De arts die mij in 1995 geopereerd heeft aan mijn rug Dr. Kramer, ben ik zo dankbaar, daar dank ik werkelijk "mijn leven" aan. Omdat ik vanaf dat moment de rust kreeg, waarvan hij vertelde dat ik deze nodig had. De rust kreeg, de rust om er weer voor te kiezen om mezelf te zijn. Mijn eigen ik volledig te accepteren, waardoor ik me vanaf dat moment werkelijk kon ontwikkelen. Ontwikkelen, wat niets meer of minder is, dan me volledig losmaken van alles wat mij belette om mezelf te zijn. 

De 14 jaar daarop weer in een fulltime baan teruggaan, het helpen van mensen buiten mijn werk om, het voorzitterschap van de bewonersvereniging in het kader van de houtrot in de kozijnen van onze destijds gekochte duurzame woning en het schrijven van een handleiding voor het bedrijf van een vriendin, heeft mijn proces eveneens geholpen, heeft mij geholpen om te zien, om te kunnen horen en om te mogen voelen. Het arbeidsconflict, het ontslag, het op willen zetten van een gezondheidscentrum, het verlies van mijn moeder, de keuze om weer in loondienst te gaan werken en de val, het functioneren of eigenlijk disfunctioneren van het medisch bedrijf daarna, het overlijden van mijn schoonvader, zijn vrouw, de ontmoeting met mijn zus, mijn biologische vader, zijn vrouw, mijn broer, Ulrich's gezondheid en de gezondheid van ons poezebeest/kind en alles wat daaruit voortgekomen is, hebben me zo mogelijk nog meer inzicht gegeven. Inzicht, de mogelijkheid om naar mezelf te kijken. Mijn acties en daaruit voortkomende reacties, hebben me zoveel geleerd, dat ik daar alleen al dankbaar voor ben.

Dankbaar omdat het me inzicht heeft gegeven. Het me inzicht heeft gegeven, waardoor ik zelf keer op keer, mocht voelen. Voelen, de emoties, beleven en doorleven. Want voelen heeft alles te maken met het gewaarworden van alles wat deugt en niet deugt, wat (er) juist of onjuist is. Kortom wat (er) nodig is om mijn leven in liefde te kunnen leven. Omdat er, staat voor "even related" en ergens, "even related gens" betekent. Mijn leven wat zo ik nu weet en voel, zeker verbonden is, met alle mensen, dieren en iedereen die en alles wat leeft om mij heen, maar waar ik alleen maar voor van betekenis kan zijn wanneer ik mezelf ben. Wanneer ik mijn leven in liefde leef. Mijn leven door liefde laat leiden. Door en vanuit liefde, onvoorwaardelijke liefde, voor iedereen die en alles wat leeft.

Omdat mijn leven in en vanuit liefde leven, ervoor zorgt dat ik er ook vanuit liefde voor ieder ander kan zijn. Voor ieder ander, die mijn hulp nodig heeft, mijn hulp wil en mijn hulp vraagt. Ongeacht welke hulp dit is, watvoor hulp dit betreft. Dat ik daarbij zelf de regie en de verantwoordelijkheid behoud, spreekt voor zich. Want ook dat hoort bij het leven in liefde en het leven vanuit liefde. Wanneer ik de ander mijn leven zou laten leiden, mijn leven zou laten bepalen, voelt dit alsof ik gevangen zit, in een wereld waarin ik niet hoor te leven. Waarin ik niet hoor te leven en niet hoor te zijn, waardoor de gevolgen zich vanzelf zouden openbaren.

De gevolgen die voor mij, maar ook voor ieder mens die weer werkelijk vanuit zijn of haar hart leeft onmiddellijk zichtbaar zullen zijn. Zichtbaar, merkbaar en voelbaar, doordat het hart de regisseur van ieder mens is. Het hart de regisseur van ieders leven is en alleen dat wat in overeenstemming is met de persoon zelf, wat de persoon, jij, ik maar daarbij ook ieder ander volledig zou kiezen, wanneer er weer vanuit liefde geleefd wordt. Wanneer de mens, als mens weer ervoor kiest om zijn of haar leven te leven. Wanneer de mens, ervoor kiest om er weer vanuit de liefde voor het leven, iedereen die en alles wat leeft te willen zijn. Want dat dit werkelijk het doel is, waardoor je als mens je bestemming bereikt, heb ik mogen ervaren, heb ik mogen ervaren en mogen zien. Daarom is het mijn keuze om mijn leven in liefde te leven, waardoor ik vanuit liefde, er voor ieder ander kan zijn. 

Dank je wel Lieve God in de Hemel, Dank je wel zon, dat je mij zojuist je goedkeuring hebt gegeven dank je wel dat je mij zojuist je stralen als soort van glimlach hebt laten zien.

Ik kan dan ook alleen maar zeggen: Kies jij voor jezelf, dan mag jij bepalen of je op je pad blijft, of je op je pad blijft of dat je ervoor kiest om je te laten leiden door het nieuws. Het nieuws in het algemeen, waaronder het verdrietige maar ook het goede nieuws en alle andere informatie die voortdurend met iedereen die en alles wat leeft gedeeld wordt. Gedeeld door de media, Social Media, vrienden, bekenden en familie. Of de linkjes die ik eerder in de blog gedeeld heb deel uitmaken van dat waar jij je door laat leiden, is eveneens jouw beslissing, is jouw besluit, omdat het aan jou is of je deze aanklikt, waarna je alle informatie kunt lezen, alleen dat kiest wat jouw interesse heeft en waar jij van invloed op kunt, wilt en mag zijn. Want dat dit iets is wat je begrijpt op het moment dat je je eigen pad loopt, zul je vanzelf ervaren. Want je doet er iets of niets mee. Dit is en blijft jouw keuze, vandaag en alle dagen die komen gaan. Want jij mag kiezen, kiezen en besluiten wat je wilt, omdat jij voor jezelf en ieder ander in jouw omgeving, iedereen waarmee jij verbonden bent, op welke wijze dan ook, het verschil kunt maken, het verschil kunt zijn. 

Ook nu citeer ik nogmaals mijn LinkedIn pagina. Dit alles op basis van een reactie die alles te maken heeft met "De Gezonde Wereld", mijn droom en wens voor iedereen die en alles wat leeft, omdat dit werkelijk Gods wil is. Een wil die vanuit rechtmatig, humanitair en verantwoord handelen aan ieder van ons gegeven is. In onze harten geschreven staat en zichtbaar, voelbaar en merkbaar is, voor hen die willen vertrouwen, die willen leven en willen zien. Omdat het leven mooi is en ik ieder mens het geluk gun om dit weer te mogen en kunnen ervaren en beleven!

"Wie wil? 

Een nieuw jaar, waarin de ogen van velen zullen worden geopend. Geopend, omdat het weer gaan kijken en werkelijk zien, NU nodig is. Dit leidt tot vooruitgang, verbetering en nieuwe kansen. Kansen voor iedereen die en alles wat leeft. Gaan luisteren en werkelijk horen wat er speelt, is samen met gaan voelen, denken en doen de manier waarop dit start. 

De aarde draait, terwijl velen zich laten leiden door de middelpunt vliedende kracht. Waardoor we als mens afdrijven, vluchten en steeds verder van ons ware zelf verwijderd raken. Meteen de reden die ervoor zorgt, dat de verbinding met ons hart er niet meer is en angst het grootste marketingmiddel is wat de economie draaiende houdt. 

Wanneer we weer stil durven staan, terug naar de basis, zal de ommekeer plaatsvinden. De ommekeer, die leidt tot herstel en een nieuw begin. Een basis, die gevoed met vertrouwen en liefde voor de mens, de aarde, iedereen die en alles wat daarop leeft, kan groeien en bloeien. Zodat de wereld waarop wij leven, weer de hemel op aarde zal zijn. Alleen wanneer er vanuit vertrouwen en liefde gehandeld wordt, doe jij daar als individu je voordeel mee. 

Communicatie is het woord wat leidt tot verbinding, duidelijkheid en vertrouwen. Wil jij ook weer in je kracht staan, dat doen wat bij je past en is zoals het hoort te zijn? Vertrouwen op jezelf, je naaste en alles wat er op deze wereld is en leeft? Dat kan en is eenvoudig te leren. Levert daarnaast een bijdrage aan de algehele gezondheid en gelukkig zijn. 

Dit start bij jou, jij kunt de ontbrekende schakel voor de balans zijn. Waardoor je weer kunt genieten van het leven en het doen van dat wat jou energie en vreugde geeft. Wil jij dit ook? Dan is dit je kans, een keuze, die ene, die jij jou helpt, waardoor je geen rol meer hoeft te spelen, je gewoon jezelf kunt zijn! Volmaakt Gelukkig Jezelf Zijn! Heelzijn!

Ik  wacht op onze kennismaking, waarbij "ontmoeten" centraal staat. Tot snel!"

Jij beslist, jij mag kiezen, het gaat om jou, je eigen keuze, omdat het jouw leven is en wanneer jij dit vanaf nu weer laat leiden door alles wat er op je pad komt, alles wat jou een goed gevoel geeft, doe je je geboorterecht eer aan. Doe je je geboorterecht werkelijk eer aan en kun jij dit aan iedereen laten zien, die dit nodig heeft. Want onbegrensd vertrouwen en het uitspreken van dagelijkse dankbaarheid, is de moeite waard. De moeite waard, voor iedereen die en alles wat leeft daarbij voor de zon een regelrecht aanmoediging, om nog eens extra haar best te doen. Omdat de zon weet, hoe hard we dit als mens, in de wereld van nu nodig hebben, waardoor zij gehoor geeft aan het verlangen, om dit kleine stukje, middels haar energie te bevredigen. 

Be-peacefull-and, ben-vredig-en. Want dat tevreden zijn, geen werkwoord is, maar een toestand, waarin je verkeert, op het moment dat je geen hoogtepunten meer verlangt, zal ieder mens vanzelf ervaren. Ieder mens, die snapt, dat alles wat hij of zij mee mag maken, voorbestemd is. Alles wat hij of zij mee mag maken, op een dusdanige manier geregisseerd is, dat alles wat er op je pad mag komen, precies op het voor jou juiste moment komt. Op het moment waarop jij er klaar voor bent. Op het moment, waarop ieder mens, volledig van uit eigen kracht en kunnen, zijn of haar verwachtingen loslaat. Zijn of haar verwachtingen en daarmee alles waarop je je als mens kunt voorbereiden. 

Omdat vrijwel iedereen uit ervaring weet dat het je voorbereiden op, het verwachten van, leidt tot iets wat je bedenkt. Leidt tot iets, wat niet natuurlijk is, maar wat voornamelijk bedoeld is, om je als mens in verwarring te brengen. In verwarring te brengen en je daarbij volop bezig te houden. Bezig te houden met allerlei dingen, allerlei zaken en soms zelfs allerlei mensen, kortom alles wat niet van belang is. Wat niet van belang is en wat er niet toe doet, omdat dit in eerste instantie geen bijdrage levert aan jouw welzijn. Omdat het ervoor zorgt dat je niet kunt zijn. Omdat dit ervoor zorgt dat je er niet bent, niet bij bent. Er niet bij en niet wel bent, niet gezond, niet alert, niet in de opperste staat van paraatheid bent. Vanaf het moment waarop ik alle verwachtingen heb losgelaten, daarbij alles waarop ik me zou kunnen voorbereiden, me volledig liet leiden door vertrouwen, groeide dit met de dag, groeide dit zienderogen. Ik ging werkelijk zien, ik doorzag meer dan ik me voor mogelijk had kunnen houden. En alleen door het los te laten, door er niet meer mee bezig te zijn. Ik kreeg weer energie, energie om te leven, energie om dat te doen wat bij me past en hoort, omdat ik alleen op die manier van nut en van belang ben. 

Van nut en van belang, onderdeel van het vanuit natuurlijk vertrouwen leven. Iets wat ieder mens kan, voor ieder mens mogelijk is. Omdat vertrouwen onderdeel is van de natuur. De natuur vertrouwen is en alles wat dit nu nog tegenspreekt, vanzelf geconfronteerd zal worden met de eigen natuur. De natuur die voortkomt uit liefde. Liefde waardoor alles ten goede keert. Liefde waardoor er alleen maar winnaars zijn. Waardoor ieder mens vrienden heeft, ieder mens tevreden en in harmonie is en ieder mens in staat is, de mogelijkheid heeft om in liefde met iedereen die en alles wat leeft te leven. Zodat je in liefde met iedereen die en alles wat leeft kunt zijn. Waardoor dit ieders kracht wordt. De kracht die jou laat weten dat je goed bent, dat je van waarde bent en altijd van waarde zult zijn, wanneer je dit ook toestaat van ieder ander. Ieder ander, als je gelijke zien. Ieder ander als waardevol te zien. Ik kies daar met heel mijn hart en alles wat ik ben voor.

Ik kies ervoor om volledig mezelf en daarbij de naaste, maar ook de gelijke van ieder ander te zijn. Van ieder ander, waardoor ik ieder ander kan laten, me in ieder ander kan verplaatsen, me in de ander kan verplaatsen, zonder daar zelf anders door te worden. Ik heb al het andere, inclusief gedachtes over de ander, werkelijk losgelaten, luister alleen nog naar mijn hart. Omdat ik vanuit mijn hart, hoor, zie en voel wat werkelijk waar is en wat niet, omdat ik vanuit mijn hart mag weten. Ik heb vertrouwen, en weet dat iedereen die en alles wat op mijn pad mag komen, voorbestemd is. Want het vertrouwen gaat gepaard met zien wat er op je pad komt en erop vertrouwen dat datgene mag gebeuren, mag plaatsvinden wat noodzaak is. Omdat het onderdeel vormt van de natuur, onderdeel is van de natuur en altijd onderdeel zal zijn, hoe hard de mensheid ook zijn of haar best doet om het tegenovergestelde in werk te stellen. 

Ik vertrouw op een leven in liefde, geluk en gezondheid. Een leven waarin ieder mens weer van waarde is en van waarde wil zijn. Ik geloof in een leefbare wereld. Ik geloof in een wereld waarin economische belangen, voor mijn gevoel de enige veroorzaker van alle strijd, strijd in ieder opzicht, zijn langste tijd heeft gehad. Daarom ga ik door met mijn taak. Iedere dag bloggen, iedere dag schrijven, iedere dag, dat doen, wat ik vanuit liefde op me genomen heb. Ik vanuit liefde voor ieder mens mogelijk kan, wil en mag maken. Vanuit liefde, omdat ik er niets voor terug verwacht en ik er ook werkelijk niets voor wil hebben. Omdat er één ding is, wat ik vanuit mijn hart weet en voel, dat ik daardoor het doel en onze bestemming bereik. Want: Liefde overwint alles!" http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/nieuwsbrief36.pdf De cover en het boek! http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/boek7.pdf  en http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/ikkiesvoorjou.pdf 

Daarom kan ik niet anders dan het volgende te zeggen en te adviseren: Kies in Hemelsnaam voor jezelf. Kies voor jezelf, door goed voor jezelf te zorgen, je niet meer te laten verleiden of misleiden, door alles wat je aangeboden wordt. Kies vanuit je hart en wanneer je je hoofd wilt gebruiken lees dan alle blogs die ik heb mogen schrijven en bekijk alle linkjes die ik hierin heb mogen plaatsen om te zien, voelen, ervaren en beleven wat wij samen kunnen doen. Ik wil, kan en mag iedereen helpen die het nodig heeft en erom vraagt. Het gaat om onze gezamenlijke toekomst. Het gaat om jou, mij, iedereen die en alles wat leeft. 

"En omdat een gezonde wereld mijn droom en mijn grootste wens is, mag ik iedere dag een stukje schrijven. Want op deze wijze, heb ik de kans om mijn verhalen net als de boeken en gedichten die ik vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE VOOR ieder mens heb kunnen en mogen schrijven, met iedereen te delen. En heb jij inmiddels de tijd genomen om mijn blogverhalen te lezen en ben jij de persoon, de uitgever die mij wil helpen, die mijn boeken wil uitbrengen, dan hoor ik je graag! Ben jij de uitgever, die ERVOOR zorgt dat mijn boeken gebruikt kunnen en mogen worden, om de wereld van vandaag weer de wereld van morgen te laten zijn?  De wereld van morgen, de hemel op aarde, dat is mijn wens, mijn doel en mijn missie in het leven."

En ben je er NU ook klaar VOOR om jouw leven te leven, jouw zelfgekozen en verkozen leven een kans te geven, HELP MIJ, HELP JEZELF &  HELP IEDER ANDER! Tot die tijd blijf ik bloggen, blijf ik alles delen met iedereen die ook Volmaakt, Gelukkig Zichzelf wil, kan en mag, kortom durft te zijn! En daarbij vertrouw ik er volledig op, dat dat zal gebeuren wat nodig is, wat mag omdat God de regie vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE zal begeleiden.

Download ook gratis mijn boekje Leven leren herinneren weten via de boekenwinkel op www.dehof van het heden Luisteren kan natuurlijk ook via: https://www.youtube.com/watch?v=NwwuvZEltjk&feature=youtu.be 

Want:

“Leven is genieten van alles wat je mee mag maken zien en doen” 
“Liefde is, houden van het leven en allen die je dierbaar zijn” 

Dit keer nogmaals de mooie plaat van Whitney Houston: "Step by step" https://www.youtube.com/watch?v=sWa5vE4MUpU en het mooie lied van Jason Mraz:  "I won't give up", https://www.youtube.com/watch?v=ZYqcpTYQ8I4Want ook nu, zal deze de verbinding, die er is, deze mooie gedachte mogen ondersteunen. Wanneer" DURF (JIJ) TE HELPEN? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten