vrijdag 21 augustus 2015

Hebben is houden van, de grootste vorm van liefhebben!

'Bron: NU.nl, 20 augustus en 21 augustus 2015 

'Het weer: Vaak zon, in het zuidwesten wolken' 

"Het is vrij zonnig in Nederland. Alleen in het zuidwesten overheersten wolkenvelden en daar kan een beetje regen vallen.  

De temperaturen liggen donderdagmiddag tussen de 21 graden op de Wadden en plaatselijk 25 graden in het zuidoosten van het land. 

De wind waait uit het zuiden of zuidoosten, vaak zwak en aan zee soms matig, 2 of 3 Bft. 

Vrijdag is er in het westen van het land kans op een buitje, elders is het droog en behoorlijk zonnig. Er verandert weinig aan de temperatuur, die ligt rond 24 graden."  

http://www.nu.nl/dvn/4109829/weer-vaak-zon-in-zuidwesten-wolken.html 



'En verder' 

"- vindt in het Brabantse Heeswijk een 24-uurs Solexrace plaats. Aan het evenement nemen 100 teams uit binnen en buitenland deel."

'Het weer' 

"Vrijdag is er in het westen van het land kans op een buitje, elders is het droog en behoorlijk zonnig. Er verandert weinig aan de temperatuur, die ligt rond 24 graden.

Bekijk het complete weerbericht, de actuele situatie op de weg en treininformatie.

http://www.nu.nl/dvn/4109892/wordt-nieuws-vrijdag-21-augustus.html 


Vrijdag, en wat ben ik blij dat de zon mij weer begroet, dat de zon weer volop aanwezig is op het moment waarop ik gordijnen open en me klaar maak om de dag te starten. De tuindeuren open, de parasol ervoor zodat de zon wel haar werk kan doen, maar de parasol ervoor zorgt dat het licht wel naar binnenkomt, de warmte van de zon deels buiten blijft. Deels ja, want een klein deel van de zonnestralen zullen toch ook wat warmte doorgeven, doorgeven aan Ulrich en mij, de plantjes en alles wat dit in huis ook nodig heeft. Want dat licht en warmte iets is wat ieder mens en alles wat leeft nodig heeft, daar zul je je bewust van worden wanneer de dagen weer korter worden.

Wanneer de dagen korter worden, korter zijn en je er alles aan moet doen om wat extra energie te krijgen. Extra energie, door voldoende rust te nemen, gezond te eten, de benodigde hoeveelheid vocht tot je te nemen, te bewegen en daarbij natuurlijk ook het aantal uren te slapen wat ertoe bijdraagt dat jij overal met alles wat je doet, volledig jezelf kunt zijn. Volledig jezelf en daardoor gezond kunt zijn, gezond en wel kunt zijn, waardoor je gezond en wel bent. Dat je je er dan ook bewust van bent, spreekt voor zich. Spreekt voor zich en in jouw geval, spreekt voor jou, omdat je dit als mens nodig hebt, omdat ieder mens dit nodig heeft. En wanneer je onverhoopt gehinderd of geconfronteerd wordt met iets wat ertoe leidt dat je je onwel voelt, dan is het tijd om eens naar binnen te keren, naar binnen te keren en te kijken wat ertoe leidt dat je je onwel voelt. Je je onwel voelt, zodat je je niet jezelf voelt, je je niet lekker voelt, je niet in je gebruikelijke doen bent. En wanneer je niet in je gebruikelijk doen bent, dan is er letterlijk iets met je doen en en laten wat ertoe leidt dat je je zo voelt. Je doen en laten ja, of denken daar ook een bijdrage toe levert, kun jij alleen voor jezelf bepalen.

Want wanneer je je laat leiden door gedachten, kunnen deze gedachten wanneer deze veelvuldig aanwezig zijn, er zelfs toe leiden dat je je onwel voelt. Kunnen deze gedachten er zelfs toe leiden dat je op de bewuste dag, op de bewuste dagen of de dagen waarop je door je gevoel gedwongen wordt naar jezelf te kijken, laat leiden door de ander, ieder ander, al het andere. Dat in het minst mooie geval ook medicatie of soms zelfs een volledige ziekenhuis behandeling daarbij hoort zullen velen weten. Zullen velen weten doordat zij dit aan den lijve ondervonden hebben, waardoor zij hebben ervaren en hebben beleefd. Hebben beleefd, doordat dit hun leven overnam, dit hun leven, wat daardoor ineens een andere wending kreeg, op een ander spoor leidde. Een ander spoor, van zichzelf verwijderd, een ander spoor, buiten zichzelf, buiten zichzelf staand, op een dwaalspoor, tijdelijk verdwaald. En door verdwaald te zijn, voor de keuze gesteld, naar de ander luisteren, je overgeven aan dat wat de ander zegt, denkt of doet of je kijkt wat je zelf kunt wijzigen? 

Want dat er iets mag en kan wijzigen, je weer van wij naar zich, naar jezelf toegaat, het weer toestaat om bij jezelf te komen, zal ieder mens ondervinden, zal ieder mens ondervinden daardoor zelfs beseffen, ervaren en beleven. Want het "be-leven" begint, het leven zijn begint, wanneer je bij jezelf start. Bij jezelf starten laat je ondervinden, laat je ondervinden en begrijpen, laat je weer zien voelen en ervaren. Dit is mogelijk, alles is mogelijk, onmogelijk zelfs een fabel, wanneer jij weer dat gaat doen wat bij jou hoort en past. Wat bij jou hoort en past, zelfs wanneer je jarenlang hebt gedacht dat het anders was. Omdat dit je is verteld, men het je voor heeft gehouden, men het jou heeft geleerd, omdat de wereld zei en vertelde dat het zo was. Terwijl je diep van binnen, wanneer je naar jezelf zou luisteren, de kans zou nemen om naar jezelf te luisteren zou weten dat het anders was. 

Anders was dan dat wat men jou verteld heeft, jou heeft doen denken. Omdat het "zogenaamd" gerechtvaardigd was, dat het goed was dat jij je leven leefde zoals je dit deed, zoals je dit deed en altijd hebt gedaan. Op de wijze waarop jij dacht dat dit hoorde, jij dacht dat dit zou kunnen en mogen zijn. Tot het moment waarop je geconfronteerd werd met de keerzijde ervan, je geconfronteerd werd met jezelf, jouw verminderde staat van zijn, jouw onwel of uiteindelijk ziek zijn. Dat moment is het moment van de waarheid, het moment wat ieder mens die zichzelf tegenkomt mag meemaken, mag meemaken, mag voelen en mag ervaren, mag ervaren om weer zichzelf en daardoor van waarde te zijn.

De vraag die ieder mens zichzelf mag stellen is, hoeveel ben ik waard? Hoeveel ben ik waard en wat heb ik er voor over om mijn waarde te behouden? Want je onwel of ziek voelen heeft alles te maken met het verminderd waard zijn, je voelt je op dat moment geen cent waard. En wanneer je geen cent waard bent, is het tijd om naar je zelf te kijken, is het tijd om dat te zien wat jou weer van waarde maakt. Is het tijd om jouw eigenwaarde weer te gaan zien, te gaan zien, te gaan voelen, te gaan ervaren en te gaan beleven. Want wanneer jouw eigenwaarde weer op peil is, op het niveau is waarop het behoort te zijn, zul jij weer wel en gezond zijn of weer gezond en wel zijn, zul jij weer volledig jezelf zijn. Jezelf zijn doordat je luistert naar dat wat jouw lichaam, jou laat weten, dat wat jij vanuit je hart weet, omdat je je weer bewust bent van dat wat ervoor zorgt dat jij weer het leven hebt. Weer het leven hebt, het leven weer in de hand hebt, dat weer kunt doen wat een bijdrage levert aan jouw zijn, aan jouw gezond en welzijn. 

Want jouw gezond en welzijn is in wezen het bewijs dat het van jezelf houden, het van jezelf houden en om jezelf geven, jouw eerste prioriteit heeft. De prioriteit die nodig is om van jezelf te kunnen en mogen houden, het om jezelf te kunnen en mogen geven. Want het houden van en geven om jezelf is nodig om jezelf te kunnen zijn. Is de voorwaarde om gezond en wel te kunnen zijn. Gezond en wel te kunnen zijn, waardoor je kunt delen. Kunt delen door je te omgeven met hen waarvan je houdt, je te omgeven met hen, iedereen die en alles waarom je geeft, omdat je onvoorwaardelijk van hen houdt en om hen geeft, omdat jij onvoorwaardelijk om het leven, ieders leven en alles wat leeft geeft. Onvoorwaardelijk, zonder er iets of wat maar ook voor terug te verwachten, zonder er iets of wat maar ook voor terug te willen hebben of ontvangen. Dat het onvoorwaardelijk van jezelf houden daarbij gestuurd wordt vanuit je hart, alles wat dit onvoorwaardelijk van jezelf kunnen en mogen houden in de weg staat daarbij en daardoor afgeremd wordt, zal ieder mens weer gaan zien en gaan begrijpen, die ervoor kiest om ook weer onvoorwaardelijk te zijn, onvoorwaardelijk zichzelf te zijn.

Onvoorwaardelijk zichzelf zijn, in mijn geval onvoorwaardelijk mezelf zijn en in ieder ander geval onvoorwaardelijk jezelf zijn, is dat wat ertoe leidt dat jij jij jouw leven mag leven. Jij jouw leven mag leven zoals dit voor jou bestemd is. Zoals dit voor jou, maar ook voor ieder ander die zichzelf of haarzelf is bestemd is. Omdat dit voorbestemd is, omdat de voorbestemming daar is en het houden van door liefhebben, omgeven zonder voorwaarde, dat is wat werkelijk de liefde, het geluk en de gezondheid brengt. Het je de liefde brengt, daarbij zelfs geeft en waarborgt. De garantie, dat alles wat je doet voor jouw eigen en daarbij voor ieders bestwil is, mag iedereen weer weten. De garantie, dat alles wat jij voor jezelf doet, daarbij voor ieder ander doet, een bijdrage levert aan het zijn van iedereen die en alles wat leeft, is de werkelijke waarde van het leven. Is de waarde van het leven en de waarde waarmee, waardoor en waarom je gelukkig bent, gelukkig mag blijven en gelukkig zult zijn.

En dankbaarheid en het vanuit tevredenheid leven is de uiting die je als bedankje kunt en mag geven om de ander en ieder ander, te laten zien, voelen en ervaren, dat het leven zo mooi is en zo mooi kan zijn, wanneer je het maar wilt zien. Want willen zien, is vanuit je hart kijken, willen voelen is vanuit je hart voelen, willen weten, is de verbinding herstellen met jezelf en alles wat een bijdrage levert aan jouw zijn. Aan jouw vol in leven zijn, vol in leven zijn en volledig in het leven staan, doordat je jouw leven vanuit je hart, vanuit jouw gezonde hart, vanuit jouw stralende hart en alles wat daaraan bijdraagt, kunt en mag leven. Doordat jouw hart vol liefde is, vol liefde is voor iedereen die en alles wat leeft, voor iedereen die en alles wat het leven heeft, zelfs voor iedereen die en alles wat nog een hindernis heeft welke overbrugd mag worden. Overbrugd mag en kan worden, mits ook zij weer open staan voor dat wat hen helpt, waarbij jij het verhaal kunt en mag delen wat jou geholpen heeft. Want wanneer je mag en kunt delen en open staat voor de ander, voor ieder ander en alles wat leeft, ben je in staat om jezelf te helpen, ben je in staat om onvoorwaardelijk lief te hebben, lief te hebben en liefde te geven, houd je van en geef je om iedereen die en alles wat leeft, ben je in leven, ben je het leven!

God, wat ben ik dankbaar, God wat ben ik U dankbaar dat U mij dit getoond heeft, dat U mij dit heeft laten voelen, dat U mij nog dagelijks laat weten, wat voor mij, daarbij voor ieder ander en alles wat leeft mogelijk is, mogelijk is voor mij. En doordat ik mijn verhaal, mijn leven en alles wat ik meemaak, met iedereen mag en kan delen, mag en kan ik een bijdrage leveren aan ieders zijn, aan het zijn van iedereen die en alles wat leeft, iedereen die en alles wat het leven heeft. Want het leven hebben, het leven houden, liefhebben en van het leven houden is dat wat het leven de moeite waard maakt. De moeite, daarbij zeker alles wat je mee mag maken waard maakt, om het leven te kunnen en mogen leven. In mijn geval mijn leven te kunnen en mogen leven, door iedere dag, ieder uur, iedere minuut, iedere seconde of deel ervan, mezelf te kunnen zijn. 

De reden waarom ik me dankbaar voel, dankbaar voor iedere nieuwe dag. Dankbaar voor elk moment waarop de zon gaat schijnen. Elk moment waarop de zon dit mij toont, de zon dit mij laat zien en de zon mij iedere dag opnieuw helpt om de juiste toon te vinden. De juiste toon die bij mijn stemming past, de toon die ervoor zorgt dat ik mezelf begrijp. De toon die de muziek maakt, de muziek maakt die in overeenstemming is met mijn hart. Omdat we op die wijze ook werkelijk begrijpen wat er in getoond wordt. Ja, wat er aan mij maar daarbij ook aan ieder ander die het wil zien getoond wordt. Het blog wat ik op 23 november 2012 heb geschreven wil ik daarom nogmaals met iedereen delen. http://dehofvanhetheden.blogspot.nl/2012/11/waarom-ik-nog-steeds-in-wonderen-geloof.html Want het wordt mij iedere dag, iedere dag waarop ik wil zien getoond, iedere dag opnieuw, uit liefde, uit onvoorwaardelijke en allesomvattende liefde, omdat er geen begin en geen eind is voor hen die in en vanuit liefde leven. Geen begin en geen eind is voor hen die in en vanuit liefde zijn, in en vanuit liefde zichzelf en daardoor in leven zijn.

Het wordt ons iedere dag opnieuw getoond, we mogen dit weer zien, wanneer wij ons weer afstemmen op dat wat in onze toon en in onze aard ligt. We mogen weer zien, we mogen weer begrijpen, omdat begrijpen, voelen en zien de behoefte is, die ieder mens verlangt, die ieder mens verlangt en daardoor nodig heeft. Omdat dit de behoefte is, de algemene behoefte. Eén algemene behoefte, omdat dit de enige behoefte is, de enige wijze is waarop de juiste frequentie, dat wat nodig is om in liefde, geluk en gezondheid te kunnen leven, er al is. Er al is, er nu al is, daar is en hier is, overal om ons heen is, daarbij ook in ons is. Je weer op de juiste frequentie afstemmen, door dat te doen wat bij je past en bij je hoort is de wijze om zuiver te zijn. Zuiver, als zuivere energie, dat ik daarvoor ook weer terug mag komen op zon, zee en strand, zal iedereen begrijpen die het leest. Zal iedereen begrijpen die het leest en die de foto's ziet en uit ervaring weet dat juist het éénzijn met Zon, Zee en Strand de mens helpt om te kunnen zijn, zichzelf te kunnen zijn, door zichzelf te wezen, in wezen zichzelf te zijn. Want zon, zee en strand, helpen je als mens om dat te doen wat nodig is.

"Lekker!", zoals ons nichtje het op Facebook omschreef. Ja zeker, inderdaad lekker! Mijn reactie naar haar spreekt daarbij voor zich: "Zeker lieverd. Zuivere energie opdoen. Rust, water en een heel leeg strand. Op wat meeuwen, zeebeestjes en laatblijvers na, schenen de zonnestralen precies op ons." En haar reactie daarop: "Klinkt goed!", met een smile :) en een hartje <3, zegt wellicht nog veel meer. Want de zon doet ook vandaag weer haar best om iedereen dat te geven wat nodig is, dat te geven wat een bijdrage levert aan ieders zijn. Want dat het leveren van een bijdrage alleen lukt wanneer er aan ieders zijn gedacht wordt, er rekening gehouden wordt met iedereen die en alles wat leeft, dat is daarbij van nature inbegrepen. 

Van nature of standaard inbegrepen, omdat de zon exact weet en begrijpt wanneer het nodig is om over te gaan tot dat wat werkelijk van waarde is. Van waarde, om alles te laten groeien en bloeien, alles wat nodig is, om dat wat groeit en bloeit ook werkelijk de kans te geven om in volledigheid te zijn. Want door volledig te zijn, zal de zon precies die dosis zonnestralen aan dat wat leeft geven wat nodig is. In mijn geval dat geven wat ik nodig heb, wat ik nodig heb om volledig te kunnen zijn. Omdat ook nu geldt, dat ik kan en mag zijn wie ik ben, wanneer ik dat doe wat mij van nature gegeven is. Wat mij van nature gegeven is, omdat ik dat nodig heb en wanneer ik bij dat wat ik doe, bij dat wat ik zeg, bij dat wat ik uit en of op de juiste wijze tot uiting breng luister naar mijn gevoel, me afstem op mijn gevoel, zal ik dat kunnen en mogen blijven doen wat me gegeven is. Dat daarbij zeker ook geldt dat ik dat mag laten wat mij past, of anders omschreven dat laat wat (voor mij) "ongepast" is, dat laat wat mij of geen enkel ander helpt, zal duidelijk zijn.

Is duidelijk voor mij en zal duidelijk zijn voor hen die inmiddels net als ik weten, door eigen ervaring. Door eigen ervaring weten, dat wanneer je iets doet, zegt, uit, dit altijd een vervolgactie teweegbrengt. Een vervolgactie, een gevolg van dat waarmee gestart is, dat waar het startsein voor gegeven is. Dat wat om een vervolgactie vraagt, tenzij je het laat rusten, tenzij je het laat rusten omdat elke reactie, elke actie, elke manier van reageren ongepast is. Ongepast of ongehoord, waardoor je het laat. Laten of reageren, het laten zijn zoals het is of het ten goede keren, alles is goed. Want elke actie geeft een reactie, elke actie heeft een gevolg een gevolg of vervolg. Wanneer iedereen zich hier weer volledig bewust van zou zijn, dan zou eveneens de rust terugkeren. De rust terugkeren die vaak nodig is om te zijn, in stilte te kunnen zijn, in stilte jezelf te kunnen zijn. Want op het moment waarop ieder mens weer bewust is van zijn of haar innerlijke stilte, spreekt het bewustzijn, spreekt de stem van je hart, spreekt de stem van je hart die jou helpt om naar eer en geweten te leven.

Dan spreekt de stem van jouw hart waardoor je je volledig bewust bent van alles wat je doet, zegt, denkt of laat en mag jij net als ik iedere dag doen wat voor jou is weggelegd, wat voor jou is weggelegd en waarmee je een ander, de ander, de persoon die daar behoefte aan heeft, die daar prijs op stelt helpt door hem of haar te adviseren. Want kunnen en mogen helpen door het geven van advies, is mogelijk, is mogelijk wanneer je de ander helpt, wanneer je de ander helpt door hem of haar, zijn of haar eigen verantwoordelijkheid te laten dragen, te laten dragen en te laten nemen. Iets wat alleen mogelijk is wanneer jij hem of haar op eigen kracht uit laat vinden wat bij hem of haar past. Uit eigen kracht en met eigen kracht en kunnen. Omdat "we" allemaal een hulpverlenende en adviserende functie hebben. En wanneer iedereen die daarvoor gekozen heeft voorafgaand aan dit leven, zich dit weer herinnert, dan zal de hemel op aarde zijn. Dan zal alle hulp geboden worden, die nodig is, om al het onverwerkt verdriet, alle onverwerkte pijn, alle angst, in iedere vorm te laten verdwijnen. 

Verdwijnen door op te lossen, verdwijnen door geen nieuwe onrust te creëren, verdwijnen door alle onrust te laten voor wat het is, omdat er werkelijk niemand wijzer door of van wordt, omdat er werkelijk niemand beter van wordt, omdat er werkelijk geen mens, dier of dat wat leeft gebaat is bij onrust en alle daaruit voortvloeiende acties en reacties. Acties en reacties die hun weerga niet kennen, maar waar de gevolgen overal om ons heen steeds maar weer zichtbaar worden gemaakt. Ik ben er klaar mee, ik laat me leiden door liefde en weet inmiddels uit ervaring dat iedereen die wil leven, iedereen die en alles wat wil leven, zal overleven. Ik weet inmiddels dat iedereen die en alles wat leeft en de kracht heeft om dit te doen een voorbeeld voor vele anderen, vele andere mensen, vele mannen en vrouwen, vele organisaties zullen kunnen en mogen zijn. Zullen kunnen en mogen zijn, wanneer de mens, het leven en alles wat leeft voorop staat. Want dat het leven voorop staat, het leven van algemeen belang is, dat mag iedereen weer weten en zien. Mag iedereen weer weten en zien en mag iedereen weer bereiken. Sterker nog, iedereen die ervoor kiest om in liefde, geluk en gezondheid te willen leven, er ook dagelijks naar leeft, zal een levend voorbeeld mogen zijn.

En als aanvulling nog dit: Jij hebt net als ieder ander jouw leven gekozen, alles wat je doet, zegt, denkt of laat, zorgt ervoor dat je krijgt wat je krijgt, krijgt wat je hebt maar ook zeker los mag laten. Los mag laten door het met liefde te omarmen, los mag laten door het met liefde te omgeven. Want wanneer je iets met liefde omgeeft, geef je erom, wanneer je iets met liefde omgeeft, sta je het toe om zichzelf te kunnen zijn. Want net zoals jij heeft ieder mens het recht op een eigen leven, een eigen leven met keuzes, keuzes tot het doen van dat wat juist is, maar ook zeker keuzes om dat wat onjuist is, keuzes om te doen en te laten. Dat het nooit aan de ander is om hierover een oordeel te vellen, is mij al sinds jaar en dag duidelijk. Ik kan en mag er ook geen oordeel over hebben, wek een mening. Dat de mening altijd mijn mening is en ieder ander zijn of haar mening kan en mag hebben is dat wat de wereld zo mooi maakt, is dat wat de wereld de wereld maakt waar de verschillen van mening kunnen leiden tot iets wat juist is of iets wat onjuist is, ik kies voor dat wat juist voelt, wat juist voelt voor mij en daarmee en daardoor ook geen enkel ander, geen enkel levend iets, op geen enkele wijze schade toebrengt. Omdat mijn intentie, mijn gevoel, dat wat mijn hart zegt en uit, juist is, Onvoorwaardelijke Liefde is!

En natuurlijk ook vandaag een aantal spreuken en uitingen, spreuken en uitingen van de afgelopen dagen, daarbij nog steeds de spreuk waarop ik gereageerd heb en een nieuwe spreuk, spreuken of uitspraken waarop ik enige dagen eerder gereageerd heb en iedere dag weer opnieuw wil, kan en mag reageren. Met dit keer een heel mooie link van een lied van Jacky Evancho, https://www.youtube.com/watch?v=foUrBztgzZA evenals de spreuken en uitingen. passend. Passend, wanneer je beseft, dat je alles zelf in de hand hebt en zelf in de hand mag houden, wanneer je weer vanuit liefde en vertrouwen leeft. Vanuit liefde en vertrouwen leven, wil zeggen vanuit liefde en vertrouwen delen. 

En omdat ik beide doe, ik vanuit mijn doen en laten, mijn hele zijn en wezen, wil, kan en mag delen, zullen deze voor iedereen die zich aangesproken voelt, iedereen die zich daardoor geroepen of zelfs aangeraakt voelt, weer passend zijn. Passend voor iedereen die en alles wat is, iedereen die zichzelf is en er net als ik op geheel eigen wijze iedere dag opnieuw voor kiest. Ervoor kiest om net als ik Volmaakt Gelukkig Zichzelf te zijn, Er te zijn, te zijn en te willen zijn in Leven! Er is en mag zijn, door hier, in en vanuit liefde te willen zijn! 




* Ik vertrouw op een leven in liefde, geluk en gezondheid. Een leven waarin ieder mens weer van waarde is en van waarde wil zijn.

* Ik geloof in een leefbare wereld. 

* Ik geloof in een wereld waarin economische belangen, voor mijn gevoel de enige veroorzaker van alle strijd, strijd in ieder opzicht, zijn langste tijd heeft gehad. 

Daarom ga ik door met mijn taak. 

Iedere dag bloggen, iedere dag schrijven, iedere dag, dat doen, wat ik vanuit liefde op me genomen heb. Ik vanuit liefde voor ieder mens mogelijk kan, wil en mag maken. Vanuit liefde, omdat ik er niets voor terug verwacht en ik er ook werkelijk niets voor wil hebben. Omdat er één ding is, wat ik vanuit mijn hart weet en voel, dat ik daardoor het doel en onze bestemming bereik. 


Want: 
Liefde overwint alles!" 
http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/nieuwsbrief36.pdf De cover en het boek! http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/boek7.pdf  en http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/ikkiesvoorjou.pdf


EN:

“Leven is genieten van alles wat je mee mag maken zien en doen” 
“Liefde is, houden van het leven en allen die je dierbaar zijn” 

Dit keer de mooie plaat van Whitney Houston: "Greatest Love Of All" http://www.youtube.com/watch?v=IYzlVDlE72w en het mooie lied van Julia Zahra:  "Just an illusion", https://www.youtube.com/watch?v=wOpSqV9E7HY en Jason Mraz: "I won't give up"  https://www.youtube.com/watch?vWant ook nu, zal deze de verbinding, die er is, deze mooie gedachte mogen ondersteunen. Wanneer" DURF (JIJ) TE HELPEN? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten