woensdag 31 december 2014

7. Hoe ziet mijn toekomst eruit nadat ik dit alles gedaan heb?

"Een spetterend oudjaar met... & Showbizz 2014, hier smulden we van & Youp van 't Hek 'Die affaire met Onno Hoes, dat is zo geestig' & Genieten van papa Gerbens Topbollen & Louis van Gaal Onze man van het jaar & Kras Kortingsdagen korting op álle reizen & De beste foto's van het jaar & Hoofdprijs van 30 miljoen" 

Zeven koppen van AD de Dordtenaar van vandaag. Op de laatste dag van dit jaar en natuurlijk kan de foto van ons Koninklijk paar bij de gedenkdienst van de MH17 op de vliegbasis Eindhoven niet ontbreken. Ons Koninklijk paar, die aanwezig is bij het eerbetoon aan alle mensen die bij deze vliegramp om het leven zijn gekomen. Een uiting van verdriet die waarschijnlijk alle andere koppen zullen overschaduwen, omdat zoals meerdere malen is aangegeven, iedereen wel iemand kent, die met één van de inzittenden van het vliegtuig verbonden is. Ja verbonden, omdat we allemaal verbonden zijn. Omdat we als kinderen van God allemaal verbonden zijn, ongeacht of we dezelfde achternaam dragen, ons wiegje in hetzelfde huis gestaan heeft. Ongeacht of we nu wel of niet bewust zijn van deze verbondenheid, blijven we verbonden met, door het zogeheten "signaturing system". 

Voor wie in een restaurant werkt, weet dat dit systeem al jaren gebruikt wordt, om de kassa mee te bedienen, mogelijk ook bestellingen door te geven aan de keuken of iedereen die op enige wijze verbonden is met het reilen en zeilen in een restaurant. Dat in feite alle mensen verbonden zijn met het Hemelse signaturing system, is iets wat nog steeds niet iedereen weet, nog niet iedereen beseft, nog niet iedereen wil weten. Omdat men er zich nog steeds niet bewust van is en er zelfs mensen zijn die hier totaal geen enkele waarde aan hechten, zolang alles wat zij hebben gekregen, hun lijf met alles wat daarin zit en daarbij hoort het maar doet. Ja, dat is eigenlijk wat voor een heel groot deel van de bevolking geldt. Het deel, wat bezig is om te leven, bezig is om de, zo niet alle balletjes hoog te houden, bezig is om te doen wat van hem of haar verwacht wordt, waarbij zo nu en dan eens wordt gedacht aan het inplannen van een stukje vrije tijd, die dan natuurlijk volledig wordt ingevuld met vrijetijdsbesteding. 

Dit is de mens, de persoon die zich nog niet bewust is van het Hemelse signaturing system, de persoon die zich nog niet bewust is van het feit dat zijn of haar touch screen zo nu en dan eens moet worden opgeladen. Zijn of haar touch screen, dat wat eigenlijk staat voor de liefdevolle handtekening van God door Zijn Zoon Jezus, de Onvoorwaardelijk Liefdesaanraking, de aanraking en aandacht zonder enige bijbedoeling, zonder lust, zonder gevoelens van opgewondenheid. Het gaat om de aanraking van het hart, een warm gevoel vergelijkbaar met troost, wanneer er pijn, verdriet of leed is, het je opgelucht voelen, opgelucht zijn wanneer je je hart gelucht hebt en je dat wat je in je hart met je meedraagt hebt kunnen delen. Het delen van dat wat je al zo lang verdriet heeft gegeven, al zo lang pijn heeft gedaan, maar wat je door er maar niet over te praten eigenlijk koestert en in stand houdt. 

Dit is de mens, de persoon die zich bewust is van het feit dat zijn of haar hersenen dagelijks overuren draaien, zijn of haar lichaam zo nu en dan vanzelf op de handrem, zij het niet op het stuurslot schiet, met als gevolg dat een ziekte, het ziek worden, door een ziek zijn niet meer uit te sluiten valt. Niet meer uit te sluiten, doordat het uitgesloten wordt, er geen tijd is om ziek te zijn, er geen tijd is om gehoor te geven aan het ziek zijn, om geen gehoor te geven aan de mens, jij, je geeft geen gehoor aan jezelf, doordat de tijd die je hebt, die je krijgt, volledig is ingevuld met alles wat moet, wat je moet doen en wat er van je verwacht wordt. De mens, de robot, met van oorsprong een Hemels signaturing system, die zich laat leiden door de software van het besturingssysteem van de aarde.

Dit is de mens, "Need more input, need more input!" Dit stukje uit de film Short Circuit is een mooie vergelijking. https://www.youtube.com/watch?v=Pj-qBUWOYfE Maar bedenk je eens, wat dit doet met het hart, met het Hemelse signaturing system, wanneer alle informatie die ingevoerd wordt, niet strookt,  niet overeenstemt, met dat wat we al standaard bij ons dragen, door alle kennis die God vanuit zijn alwetendheid uit Onvoorwaardelijk Liefde in ons gestopt heeft. Die kennis blokkeert, die kennis wordt tegengewerkt, die kennis wordt op een dusdanige manier ondermijnd, dat de mens niet meer de mens kan zijn, zoals deze, zoals hij of zij in oorsprong is. De mens die goed, wel en gezond is, wordt ineens een mens die niet meer verder kan in het leven, de mens die niet meer mee kan in de maatschappij. De mens die goed, wel en gezond is.

De mens die goed, wel en gezond is, wordt ineens gedemonteerd. "No Disassemble!" https://www.youtube.com/watch?v=WjeptaI2T8E Want lieve mensen, dat is wat er gebeurt, op het moment dat we niet meer naar ons hart luisteren. Dat is wat er gebeurt, wanneer we geen gehoor meer geven, aan alles wat we al weten, omdat wij net als God alwetend zijn. Het enige wat we hoeven te doen, is ons ervoor open stellen. En dat is in een wereld waarin de programmering steeds maar meer wordt aangepast, geupdate en geupgrade nauwelijks meer mogelijk.

Daarom is het nu klaar. Ik laat het los, ik laat het los en luister naar een wijs advies wat ik al heel lang geleden van een vriend gekregen heb, als bedankje voor alles wat ik voor heel veel mensen heb mogen doen, heb mogen betekenen. Een bedankje, wat ik nooit eerder publiekelijk heb gedeeld, omdat ik liever geef dan ontvang. Een bedankje, een compliment, wat ik nooit eerder publiekelijk heb gedeeld, omdat ik liever geef dan ontvang. Het voor mij heel onwennig is om een complimentje te ontvangen, het tegenovergestelde is in de wereld waarin wij leven toch veel vaker aan de orde? Of vergis ik me en zijn er nog wel mensen die begrijpen dat je eerder groeit wanneer je een compliment krijgt, dan dat je verteld wordt, waar je nog niet goed in bent? En juist daarom wil ik het volgende met iedereen delen. 

Ik ga voor de complimenten en start daar vanaf vandaag mee. Ik deel het aan mij gegeven compliment wat "Motto voor het nieuwe jaar" heet, met gepaste bescheidenheid met iedereen die dit lezen en weten wil, omdat ik nu het gevoel heb dat ik er mensen mee kan en mag helpen.

Motto voor het nieuw jaar 


"Laat ze maar" 
Al die dametjes en heren, Ze zijn nog niet zo ver als jij, Zij kunnen jouw liefde niet waarderen, Maar eens keert ook voor hen het tij! 


"Laat ze maar" 
Sommige zijn al jaren "in de Here" Hun liefde eindigt bij de voordeur, Eigenbelang dat heeft hun voorkeur, Maar mens wat moeten zij nog leren! 


"Laat ze maar" 
Help alleen hen, die jouw energie waarderen, Die jouw liefde onvoorwaardelijk accepteren, Want in dit jaar zullen er zeker wonderen geschieden, Met jouw kwaliteiten heb je beslist heel veel te bieden. 

En als het leven soms niet brengt wat je er van had verwacht. Dan zijn er meer kameraden, dan je ooit had gedacht! 
"Laat ze maar"

En omdat een gezonde wereld mijn droom en mijn grootste wens is. Dat ik de kans krijg om alle boeken en gedichten die ik vanuit Onvoorwaardelijke Liefde voor ieder mens heb kunnen en mogen schrijven uit te geven, weet ik. En ook nu zeg ik nogmaals: Ben jij de uitgever die mij wil helpen, die mijn boeken wil uitbrengen, dan hoor ik je graag? Ben jij de uitgever, die ervoor zorgt dat mijn boeken gebruikt kunnen en mogen worden, om de wereld van vandaag weer de wereld van morgen te laten zijn?  De wereld van morgen, de hemel op aarde, dat is mijn wens, mijn doel en mijn missie in het leven. HELP MIJ, HELP JEZELF &  HELP IEDER ANDER! En tot die tijd blijf ik bloggen, blijf ik alles delen met iedereen die ook Volmaakt, Gelukkig Zichzelf wil, kan en mag, kortom durft te zijn! En daarbij vertrouw ik er volledig op dat dat zal gebeuren wat nodig is, wat mag omdat God de regie vanuit Onvoorwaardelijke Liefde zal begeleiden.

Download ook gratis mijn boekje Leven leren herinneren weten via de boekenwinkel op www.dehof van het heden Luisteren kan natuurlijk ook via: https://www.youtube.com/watch?v=NwwuvZEltjk&feature=youtu.be 


Want:

“Leven is genieten van alles wat je mee mag maken zien en doen” 
“Liefde is, houden van het leven en allen die je dierbaar zijn” 

Ik laat deze mooie muziek nog even onderaan dit blog staan. Want ook nu zal deze de mooie gedachte mogen ondersteunen. Wanneer je van jezelf houdt kun je van een ander houden en "nothing really matters". Want als de ander zich goed voelt, voel jij je goed, hoe simpel kan het zijn? https://www.youtube.com/watch?v=I2HU4ve99kI 

Ik wil ieder mens een compliment geven. Wens hem of haar, het besef dat Goed, Gezond en Wel, de manier is om te leven. Grijp de kans om dit te doen, voordat je jezelf gedemonteerd hebt! Ik wil je met alle liefde, vanuit onvoorwaardelijke liefde helpen. Een goede jaarwisseling gewenst en tot in het nieuwe jaar. De Hof van het Heden voor nu en de toekomst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten