zondag 14 juni 2015

Kun je pas gaan delen wanneer je volleerd bent of moet je daarvoor afgestudeerd zijn?

'Bron NU.nl' (Zaterdag 13 Juni) 

'Het weer: Enkele stevige buien'

"De dag begint met weinig zon. Vanuit België trekt ´s ochtends een gebied met soms stevige regenval het land binnen. De meeste regen valt in het oosten.

Vanmiddag trekt de regen via het noorden weg en gaat de zon schijnen.

Het wordt 18 graden op Texel tot 24 in Limburg. De zuidwestenwind neemt toe naar matig en aan zee naar vrij krachtig tot krachtig. 

Morgen wisselen zon en wolken elkaar af, en blijft het zo goed als droog. Op de Wadden wordt het 15 graden, in Limburg 21." 

Deze informatie inclusief de weerbeelden, de weerkaarten en daarbij het overzicht is terug te vinden onder de volgende linkhttp://www.nu.nl/dvn/4067792/weer-stevige-buien.htmlEn hoewel het weekend is, hoewel het weekend is en veel mensen vrij zijn, vrij van de vaste, de "doordeweekse" verplichtingen, zijn er ook nog mensen die zich in het weekend vastleggen, in het weekend vast leggen, noodgedwongen of puur vanuit liefde, dat is de vraag? De vraag die ieder mens zichzelf mag stellen, zichzelf mag ja, want moeten is hierbij geen geen optie, doen wat goed voelt voor jou, of doen wat goed voelt voor jou en de ander, wanneer jij maar ook hij of zij er wel bij vaart. Wanneer het jou en hem of haar goed doet, waardoor de voldoening en alles wat dit met zich meebrengt, het voornaamste resultaat is. 

En zelfs wanneer de voldoening niet het meest belangrijke of het voornaamste zou zijn of is, is dit nog aan jou, aan de persoon, die deze keuze maakt, die deze keuze vanuit zijn of haar hart mag maken. Voor jou een keuze vanuit jou, vanuit jouw hart en daarom ook het hart van ieder ander. Want wanneer het mijn leven aangaat, wanneer het mijn leven betreft, maak ik de keuze vanuit mijn hart. Waardoor het delen van dit blog met jou en iedereen die interesse heeft, een vanuit mijn hart gemaakte keuze is. Omdat ik het gevoel heb, het gevoel en de intentie heb, dat ik dit blog met jou, de persoon die een bewuste keuze maakt en op zijn of haar eigen pad geholpen wil worden, mag helpen. Met dit gevoel, vanuit dit gevoel en vanuit deze intentie, heb ik vandaag nogmaals de volgende tekst met de daarbij behorende link bijgesloten: "Bekijk het complete weerbericht, de actuele situatie op de weg en treininformatie

Want ook vandaag mag jij evenals ieder ander zelf weer bepalen waar jij voor kiest, wat jij kiest, omdat het jouw leven is. Evengoed, dat jij kunt en mag beslissen wat jouw interesse heeft en of je alles wat jouw interesse heeft, ook werkelijk wilt zien, werkelijk wilt weten, werkelijk wilt onderzoeken, daarbij ook of je dit wilt delen. Want dit laatste, het delen van wat jij onderzocht en ondervonden hebt, kan je weer een heel ander beeld geven, ook dat staat buiten kijf. Kan jou een heel ander beeld geven. En of je hier iets of niets mee doet, dat is natuurlijk weer volledig aan jou. Daar hoeft geen discussie over gevoerd te worden. Want ook deze resultaten, kun je en mag je wereldkundig maken, dat bepaal jij zelf, omdat ook dit volledig aan jou is. Aan jou, aan ieder ander die een keuze maakt, aan ieder ander die ervoor kiest om zijn of haar verhaal te delen.

Vandaag een kort voorbeeld, een voorbeeld voor wie dit wil zien, een voorbeeld voor wie dit begrijpt, een voorbeeld voor iedereen die begrijpt dat er meer wegen naar Rome leiden en zij op eigen benen mogen staan, ieder hun eigen weg, maar ook zeker samen met mij op kunnen lopen. Want ik deel, omdat ik mijn leven leef. Ik deel omdat ik mijn leven op een bewuste manier leef. Ik deel, omdat ik het gevoel heb, dat de dingen die ik doe, die ik laat, maar ook die ik deel, vanuit mijn hart mag en kan delen. Ik dit kan en mag delen, omdat het mij niet schaadt, omdat ik er geen hinder van ondervind en daardoor weet, dat hetgeen ik deel, het delen waard is. En natuurlijk heb ik niet de illusie dat ik de enige ben die dit weet, natuurlijk ben ik me ervan bewust, dat ieder mens zijn of haar eigen gevoel het beste kent. Jij jouw gevoel het beste kent, net zoals ieder ander dit ook doet. 

Ik heb ervoor gekozen, om iedere dag de tijd te nemen, om naar het fluisteren en de signalen van mijn lichaam te luisteren. Ik maak iedere dag tijd, om even stil te staan en aandacht te geven aan dat wat mijn lichaam mij zegt en vertelt. Want wanneer ik iedere dag aandacht aan mijn lichaam en de taal die mijn lichaam spreekt besteed, door bij mezelf te rade te gaan, heb ik als mens de mogelijkheid iedere dag vrij van pijn of welke lichamelijke klacht dan ook te functioneren en kan ik doen wat ik wil, kan en mag, mag ik doen wat mij voldoening geeft, waardoor ik aan het einde van de dag met een gerust hart kan gaan slapen, dan ben ik in mijn beleving goed bezig. Ja, in mijn beleving, BE- Leef- In Naam God, omdat ik geloof en vertrouw dat dit mijn richtlijn is. Mijn richtlijn en mijn houvast. Omdat wanneer ik naar mijn lichaam luister, naar dat wat mijn hart me vertelt, weet of ik het juist doe. Het juiste, zonder dat ik op enige wijze beperkt word.

Want wanneer ik me laat leiden door iets waarvan mijn gevoel zegt dat ik dit beter kan laten, weet ik dat het goed is om te luisteren. Wanneer ik me laat leiden door iets waarvan mijn gevoel zegt, dat ik beter kan luisteren omdat dit zeker een gevolg of vervolg kent, weet ik en luister ik nu ook. Want wanneer ik dit niet doe, wanneer ik niet luister naar mijn lichaam maar me laat leiden, verleiden of misleiden, doordat iemand iets van mij wil, verlangt of omdat ik iets moet, dan word ik gehinderd, dan word ik geplaagd of krijg ik zonder twijfel ergens last van. En natuurlijk kan ik mezelf dan blijven afvragen waardoor dit ontstaan is. Natuurlijk kan ik me iedere dag afvragen wat ik gezegd, gedacht of gedaan heb, omdat dit me uiteindelijk altijd helpt om de oorzaak te vinden.  De ervaring leert me, dat mijn lichaam, mijn Waarschuwing(s) Functie Systeem, wat het tegenovergestelde van het Worldwide Flight Service (systeem) is, het meest betrouwbare systeem is waarop ik mag en kan vertrouwen. Mag en kan vertrouwen omdat het Waarschuwing(s) Functie Systeem, ervoor zorgt dat ik met beide benen op de grond blijf, bij mezelf blijf en dit voorkomt in mijn geval de oorzaak van alle leed. Dit voorkomt de oorzaak, de reden, de oorsprong van het of mogelijk zelfs elk euvel. 

Want dat de oorsprong van het euvel bij mij ontstaat, wanneer ik iets doe wat ongepast is, ongepast of ongehoord, is voor mij duidelijk. Duidelijk omdat iets wat ongepast of ongehoord is, geen waarde voor mij heeft, het zonder toegevoegde waarde voor mij is. Zonder waarde is voor mij, omdat het geen bijdrage levert aan mijn groeiproces, geen waarde heeft en of bijdrage levert aan mijn leven, daardoor geen waarde is. Dit verklaart meteen de uitdrukking, "dat is het hele eiereten". Want op het moment dat ik iets doe wat mij schaadt, wat mij of ieder ander op de één of andere wijze treft, dan mag ik daar zonder twijfel, zonder meer de gevolgen van dragen, de gevolgen van ondervinden, de gevolgen van zien. Omdat ik zelf de aanleiding gegeven heb, ik zelf het startsein gegeven en daardoor veroorzaakt heb, waardoor ik zelf verantwoordelijk ben. Verantwoordelijk voor de start en verantwoordelijk voor alles wat er volgt, waarvoor ik mijn verantwoordelijkheid mag nemen. Waarvoor ik mijn verantwoordelijkheid mag nemen en deze dan vervolgens ook zelf zal mogen bewaken. En natuurlijk kan dit, natuurlijk kan dit alleen door wakker te zijn. Want BE-Waken, is wakker zijn, bewust zijn en wanneer ik me hier iedere dag bewust van ben, er ook iedere dag de tijd voor neem, ben ik in staat om. In staat om de tijd te nemen voor zelfreflectie. Want alleen door zelfreflectie kan ik verder. Door dagelijkse zelfreflectie kan en mag ik verder, omdat iedere dag weer nieuwe kansen biedt. 

Ik iedere dag de kans heb en krijg, om dat wat niet naar wens is, wat onverhoopt een pijnlijk gevolg of vervolg heeft, te herstellen. Herstellen, door boetedoening, door dat aan te pakken wat ik zelf heb verknoeid, door te herstellen wat ik zelf op een onjuiste wijze heb gestart. De vraag blijft dan natuurlijk wel of ik dit heb gestart of ben gestart? Want wanneer ik achter mijn besluit en beslissing sta, dan ben ik er bewust van dat ik dit gestart ben, waardoor ik dit word en verantwoordelijk ben. En wanneer ik verantwoordelijk ben, ben ik zelf het euvel, waardoor ik het euvel word, waardoor ik ben. Want het gaat om mij, omdat het mij (be)treft, wanneer het jou betreft, gaat het om jou en wanneer het ieder ander betreft, gaat het om hen. Omdat wij zijn, het ons (be)treft, we onszelf kunnen en mogen zijn, wanneer we iedere dag met onszelf kunnen leven, wanneer we iedere dag onszelf willen zijn. Ons complete zelf willen zijn, volmaakt gelukkig onszelf zijn. Want wanneer we weer voor onszelf kiezen, kunnen we onszelf zijn, kunnen we overal mee omgaan, kunnen we alles letterlijk en figuurlijk handelen. 

Wanneer we ons complete zelf zijn, zijn we volmaakt gelukkig en zal er geen verstoring, geen stofje of iets zijn wat ons uit balans weet te brengen. Wanneer we ons complete zelf zijn, zijn we volmaakt gelukkig en zal er geen persoon zijn die, geen wie of wat maar ook, wat ons uit balans weet te brengen. Zal het ons uit balans brengen, doordat we naar eer en geweten leven en handelen, geen kans meer hebben of krijgen, geen mogelijkheid meer zijn. Want ieder mens, is vanuit zijn of haar hart op het Waarschuwing(s) Functie Systeem aangesloten, ieder mens heeft een contact met zijn of haar provider, de grondlegger van alle leven, de grondlegger en de creator van alles wat leeft en in leven is. Wij zijn in leven het basis station, wij zijn dat wat het signaal doorgeeft, dat wat het signaal verder laat gaan of wat ervoor zorgt dat het stopt. En ieder ander die iets doet om het signaal wat hij of zij met de grondlegger van alle leven hindert of verhindert, verhinderd of gehinderd heeft, zal hiervan de gevolgen mogen dragen. Ja, mogen dragen, wanneer hij of zij weer verantwoordelijkheid neemt, verantwoordelijk neemt en er ook naar leeft en handelt. 

Er naar leeft en handelt ja, door jouw leven op de meest ultieme manier, de meest gezonde en verantwoorde manier en wijze te leven. Doordat je je verantwoordelijkheid neemt. Dit geldt voor jou, dit geldt voor mij en voor ieder ander, dit geldt voor ons allemaal en voor iedereen. Want ieder mens krijgt de verantwoordelijk. De verantwoordelijkheid verleggen is bewijzen. Dan laten we, dat wat we zijn en wie we zijn, ons zijn, door de ander bewijzen. Want alleen wanneer er bewijs is, weet je dat het zo is. Maar wanneer jij jezelf bent, ben je in leven, wanneer jij jezelf bent, ben jij het levende bewijs, het bewijs dat er zoveel mogelijk is, wanneer jij je verantwoordelijkheid weer neemt. Wanneer jij iedere dag waarin je leeft, bij volle bewustzijn je verantwoordelijkheid neemt. Door bewust te zijn, bewust jezelf te zijn, bewust te zijn in leven, jouw leven. Jouw leven waarin je iedere dag de kans hebt om te groeien, de kans hebt om je te ontwikkelen, de kans hebt om een bijdrage te leveren aan jouw zijn. Jouw zijn, jouw bewezen zijn, dat wat jij bent, een wetenschap, jouw eigen wetenschappelijk bewijs, waarvoor jij en niemand dan jijzelf verantwoordelijk bent.

Of kies jij ervoor om de ander, ieder ander alles wat leeft, zegt of denkt in leven te zijn, de verantwoordelijkheid te geven. De verantwoordelijkheid voor jouw leven in handen te geven. Want dat dit is wat je doet wanneer je de ander verantwoordelijk stelt, verantwoordelijk als in aansprakelijk is een feit, is een gegeven. Ik heb dit ervaren en ben daar lang geleden mee gestopt, doordat dit ik weet dat ik daardoor niet mijn verantwoordelijkheid neem en deze volledig uit handen geef. Ik niet de verantwoordelijkheid voor mijn leven in mijn eigen handen neem. De vraag is en blijft dan: Hoe lang blijft dit goed gaan? Hoe lang kunnen we zijn en zonder te voelen leven? Hoe lang kunnen we nog in leven zijn en blijven voordat we de mist in gaan, voordat we het niet meer helder zien, waardoor het ook werkelijk mis gaat? Want dat het mis gaat of de mist in gaat, daar zal ieder mens die de ander zijn of haar leven laat bepalen, rekening mee mogen houden, rekening mee mogen of moeten houden. Want één ding is zeker, de rekening krijgt ieder mens zelf gepresenteerd, zelfs wanneer je de verantwoordelijkheid volledig uit handen geeft. 

Ik kies iedere dag opnieuw voor helder zicht. Ik kies iedere dag voor mij, voor zicht, zonder mist, want het gaat om mij, het gaat om de mensen die me dierbaar zijn. Het gaat om jou, om mij en daarbij om ieder ander, daarbij om alles wat leeft. Ik ben er en loop bewust op mijn weg en wil iedereen graag eenzelfde kans geven om dit ook weer te doen. Dit ook weer te doen, omdat het dwalen, het verdwalen en ons leven in cirkels draaien, ons steeds weer op hetzelfde punt terug laat keren. Het punt, het startpunt, van waaruit we vertrekken of van waaruit we op weg gaan. Op weg, op ons levenspad, het levenspad wat ieder mens de vrijheid geeft om in liefde, geluk en gezondheid te leven. Want ik leef, ik heb mijn verantwoordelijkheid genomen en blijf dit tot in lengte van dagen doen, voor iedereen die en alles wat leeft en die ik liefheb, dat ik daarbij mezelf vooropstel, daarbij mezelf en de mensen in mijn omgeving als voorbeeld stel, komt omdat ik voornamelijk mezelf als referentiekader heb. Ieder ander buiten mezelf als referentiekader gebruiken, is alsof ik denk voor of vanuit de ander? Kun jij voor of vanuit de ander denken zonder de verantwoordelijkheid van de ander over te nemen? Kun jij voor of vanuit de ander denken zonder de ander tekort te doen? 

Ik voel en denk voor mezelf, houdt rekening met de ander, met ieder ander en alles wat leeft, zodat ikzelf maar ook de ander en alles wat leeft, hier geen hinder van ondervindt, geen hinder van krijgt. Doordat ik mijn geboorterecht en het zelfbeschikkingsrecht, dat wat mij gegeven is, optimaal gebruik. Optimaal gebruik en daardoor en daarvoor inzet. Mijn inzet of mijn beloning, het is mij om het even, het is mijn wijze om mijn dankbaarheid te tonen. Omdat ik leef en daar iedere dag dankbaar voor ben. Waardoor ik voor mezelf denk, voor mezelf denk en daardoor voel wat het met mij doet. Wat het met mij doet en wat dit met zich meebrengt, inclusief de emoties, mijn emoties. Omdat ik leef en ik alleen wanneer ik leef het bewijs mag en kan zijn. Het bewijs, het levende en bewegende bewijs. Dankbaar en in wezen wijs. Of jij dit ook zo ziet mag je zelf bepalen, mag je zelf beslissen en mag je zelf zo zien.

Want ook vandaag kun je ervoor kiezen om mijn verhalen, mijn kennis en ervaringen te lezen, wanneer je dit wilt en geïnteresseerd bent. Wanneer je ervoor kiest, mag je mijn blogs van de voorgaande dagen lezen. Omdat ik me gisteren en vandaag bij het "spellingtechnisch controleren" evenals iedere dag laat leiden door de zon, alles wat er op mijn pad komt en alles wat ik kan en mag doen. De zon, de zomer en het licht, stemmen mij vrolijk en zorgen ervoor dat alles wat onverhoopt toch nog een minder positieve voorstelling van het leven heeft, ook nu vanzelf weer in balans wordt gebracht. Omdat ik wil leven en ik inmiddels weet, dat ik wanneer ik leef mag blijven leren en mag blijven delen, omdat ik, net als jij en ieder ander het levend bewijs mag zijn, wanneer we er weer voor kiezen om onszelf te zijn. 

Je zult begrijpen dat een diploma, een certificaat, een titel of enig andere vorm van Hedendaagse bestempelde kwaliteit voor mij geen belangrijke waarde vertegenwoordigt. Voor mij in het hier en nu geen belang heeft, niet van belang is. Dit geldt eveneens voor een garantie, of dat wat iemand verzekert door aangesloten te zijn bij een beroepsvereniging of enig ander bedacht concept. Omdat dit voor mij geen bijdrage levert aan wie iemand is, wat iemand doet, zegt denkt of laat. Net zo min aan dat wat ik doe, dat wat ik denk, dat wat ik voel en of weet, omdat dit in mijn beleving geen garantie biedt. Omdat dit geen garantie biedt, geen garantie geeft en geen garantie is en evenals wetenschappelijk bewijs, voor mij geen enkele waarde heeft. Omdat ik leef, en net als jij en ieder ander, het levend bewijs ben. Het leven vanuit de wetenschap, dat iedere dag mij, jou, maar ook ieder ander de kans biedt om jouw eigen heer en meester, jouw eigen controleur, jouw eigen "dokter anders", te zijn. Want we zijn in wezen onze eigen doctorandus. We zijn in wezen onze eigen dokter en ons eigen controlerende instantie omdat we verbonden zijn. Verbonden zijn en blijven zolang we leven, zolang we zijn, zolang we onszelf zijn en altijd interesse houden in de ander, ieder ander en alles wat leeft. 

Het volgende stukje is een alinea van het stukje wat ik op 21 mei heb gedeeld op mijn LinkedIn Pagina, gedeeld op LinkedIn, met een kleine aanpassing of eigenlijk toevoeging: "Mijn interesse in de persoon, wat iemand doet voor zijn of haar beroep, op basis van een roeping, passie of simpelweg een broodnodig iets, heeft mij doen besluiten jullie uit te nodigen, om kennis met mensen te maken. Omdat ik heel sterk het gevoel heb dat we ondanks onze verschillende achtergronden, ondanks wie of wat we zijn, waar we zijn en waarom we zijn, allemaal eenzelfde bestemming hebben."

Ook vandaag deel ik dit blog vanuit dankbaarheid. Want God wat ben ik dankbaar, dankbaar dat ik dit iedere dag met heel mijn hart en ziel mag voelen. Dat ik mag voelen dat ik leef, dat ik gelukkig en gezond ben. De spreuk die ik vandaag op Facebook en LinkedIn heb geplaatst is dan ook weer geheel in lijn, daarom deel ik deze uit liefde graag met iedereen die er iets mee kan en wil. Want wanneer je er iets mee kunt, mag deze jou maar ook ieder ander helpen, die er iets mee kan, of wil. Omdat God, via Jezus de Hemel en de Aarde, met iedereen die en alles wat daarop leeft, verbonden heeft. In en vanuit liefde verbonden. Ter bescherming, als signaal om te voelen wie heel is, heel als in tact. Omdat dit het in tact zijn en in tact, op de meest liefdevolle wijze delen van alles wat is, wat waarheid is, de bedoeling is, de bedoeling, de reden, dat wat van nut en belang is. Van nut en belang voor iedereen die en alles wat leeft. De manier waarop God ons beschermt, ieder van ons beschermt, de wijze waarop God ons altijd helpt, er daardoor altijd is, omdat wij net als Jezus kinderen van God zijn en HIJ ONZE Vader is, waardoor WIJ allemaal familie zijn en van waarde zijn, voor NU tot in de eeuwigheid, Amen! 


En omdat ik al het grootste deel  van mijn leven tevreden ben, mag en kan ik me afstemmen op mijn, maar daarbij of daarnaast ook op ieders frequentie. Mag en kan ik me afstemmen op ieders frequentie, omdat ik er voor kies om ieder mens zichzelf te laten zijn. Zichzelf te laten zijn en alleen wanneer zij op zoek zijn naar hun eigen levenskracht, naar de kracht die zij nodig hebben, om te kunnen leven, zullen zij vanzelf op mijn pad komen. Zullen zij op mijn pad komen en zullen zij mij benaderen. Iedereen mag mij benaderen, iedereen mag een beroep op mij doen, iedereen die net als ik, vanuit Onvoorwaardelijke Liefde wil leven, wil delen, wil zijn. 

Want alleen wanneer ieder mens weer vanuit zijn of haar levenskracht leeft, hoort hij ook werkelijk het fluisteren van zijn of haar lichaam, wordt hij of zij zich weer bewust van de gelegenheid om zichzelf te helen. Zichzelf te helen, daardoor heel te zijn. Waardoor dit mens, of in feite ieder mens, die zichzelf is, onvoorwaardelijk overal en altijd de mogelijkheid heeft om heel te zijn. Heel in leven, heel in leven door dat te doen wat nodig is, om het eeuwig leven te hebben. Heel, om datgene te doen waarvoor je geboren bent. Door weer te weten wat jouw taak is in het leven, wat de taak is in jouw leven. Daarbij in het leven van iedereen die en alles wat leeft, doordat jij het leven bent, jij jouw leven bent. 

En nu volgt een stuk herhaling van eerder deze week, waarbij deze zin is gebruikt om een extra stukje te delen en het gebruikelijke stuk wat ik al enige tijd met iedereen deel nogmaals door te geven. Ik deel vanuit liefde, omdat ik van het leven houd en ik het ieder mens gun om in en vanuit liefde te leven. 

"Want ik ben niet anders dan jij, ook ik ben geboren, ook ik heb ouders en ik ben ooit verwekt. De wijze waarop ik verwekt ben, heeft niets te maken met wat dit met de rest van mijn leven doet. De wijze waarop ik deze verwekking geaccepteerd heb, heeft alles te maken met wat het met mijn leven doet. En niet alleen met mijn leven, maar met het leven van ieder ander. Van ieder ander die ook net als ik uniek is, daardoor helemaal anders en dit ook volledig mag zijn. Omdat ieder mens net als ik in de mijne, in zijn of haar eigen frequentie mag zijn. Ik in mijn en ieder ander in zijn of haar eigen bubbel, dat wat mij maakt tot wat ik ben, en dat wat hem of haar maakt tot wat hij of zij is, zichzelf! 

Want wanneer je heel en jezelf wilt zijn in het leven, kun je dit ook. Door te leven en in leven te zijn. Door in leven stil te zijn en te luisteren naar dat wat jou, door jezelf aangeboden wordt, door jezelf en de verbinding die jij hebt, die je altijd zult houden en die nooit verbroken wordt met hen die jou gemaakt hebben, daarbij met God doordat Hij jou de levensadem via de neus heeft ingeblazen, zelfs wanneer jij dit niet zo ervaart, wanneer jij dit niet zo voelt of wanneer jij dit niet zo wilt zien. Want bij een vrije wil, wat net als jouw leven eveneens een geschenk van God is, heeft ieder mens de keuzevrijheid en keuzemogelijkheid gekregen, om te doen wat bij hem of haar past. Te doen wat hem of haar helpt zichzelf te ontdekken en zichzelf te zijn. Zichzelf te zijn uit liefde en in liefde, Onvoorwaardelijke Liefde, omdat ieder mens op een bepaald moment zal worden herinnerd aan de liefdesband. Voor mij en in mijn gevoel en beleving heb ik deze band met iedereen die en alles wat leeft, doordat ik God en daarmee Jezus als de Eeuwigdurende Waarheid zie. 

De Eeuwigdurende Waarheid en Onvoorwaardelijke Liefde, die mij voor mijn leven, daarbij voor mijn ouders heeft laten kiezen. Die mij voor Ulrich onze poezen (katten), Gizmo, Mickey, Cindy en daarbij iedereen die en alles wat leeft op mijn pad en mijn weg heeft laten kiezen. Dat ik door alles wat ik heb meegemaakt in positieve maar ook zeker de tegenovergestelde zin, heb ontdekt waar ik nu sta, daar ben ik ook eeuwig dankbaar voor, omdat ik het me weer mocht herinneren. Want zou ik het me anders hebben herinnerd, zou ik het anders hebben geweten, zou ik het anders hebben gezien, zou ik het anders hebben gevoeld, gehoord, geroken of geproefd? Niet, zeker niet, omdat ik er zeker van ben, dat ik anders nooit had geweten. Omdat ik anders nooit zeker had geweten, wat ik nu en in mijn geval al een hele tijd weet. Wat ik al een hele tijd weet, een heel leven, omdat ik me alles mag en kan herinneren wat ik in mijn leven heb meegemaakt. Ik me alles mag en kan herinneren wat mij gemaakt heeft tot wie ik ben, wat ik ben, waar ik ben en waarom ik ben. Waarom ik ben in liefde, wat mij betreft Onvoorwaardelijke Liefde, voor mezelf, iedereen die en alles wat leeft, omdat ik er voorafgaand zelf voor gekozen heb, dit voorafgaand heb mogen zien.

Ik ben in staat om te groeien, in staat om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling, vanaf het moment waarop God mij mijn leven heeft gegeven. Vanaf het moment waarop God zijn plannen over dat wat Hij met de wereld voorhad, aan mij heeft getoond, toen Hij de Hemel en de Aarde geschapen heeft. Omdat de Hemel en de Aarde, met iedereen die en alles wat leeft geschapen en ontstaan is. Ontstaan en ontsproten is, geboren is, uit liefde. Ieder mens, net als ik geboren is, om te mogen kiezen voor het leven wat van waarde is, van waarde is en in het belang van ons allen. En wat het mooie daarvan is, dat ieder mens door het leven wat hij of zij leeft, door het leven wat hij of zij van moment tot moment beleeft, zich weer mag herinneren hoe het van waarde zijn in het belang is van iedereen die en alles wat leeft. Daarbij voor iedereen die en alles wat in leven en door leven verbonden is. Omdat we allemaal verbonden zijn, zelfs wanneer we dit niet meer voelen, zelfs wanneer we de verbinding met onszelf compleet verloren of tijdelijk even kwijt zijn. Ieder mens is in staat om de verbinding weer te herstellen, de verbinding weer in tact te laten zijn. De verbinding met zichzelf, iedereen die en alles wat leeft weer in tact te laten zijn. Zodat het in tact zijn en vanuit tact leven, de enige manier en wijze is waarop we weer onszelf kunnen en mogen zijn, onszelf kunnen en mogen wezen. We in wezen weer mogen zijn, onszelf zijn, vanuit liefde, onvoorwaardelijke liefde." 

Ik kies ervoor om volledig mezelf en daarbij de naaste, maar ook de gelijke van ieder ander te zijn. Van ieder ander, waardoor ik ieder ander kan laten, me in ieder ander kan verplaatsen, me in de ander kan verplaatsen, zonder daar zelf anders door te worden. Ik heb al het andere, inclusief gedachtes over de ander, werkelijk losgelaten, luister alleen nog naar mijn hart. Omdat ik vanuit mijn hart, hoor, zie en voel wat werkelijk waar is en wat niet, omdat ik vanuit mijn hart mag weten. Ik heb vertrouwen, en weet dat iedereen die en alles wat op mijn pad mag komen, voorbestemd is. Want het vertrouwen gaat gepaard met zien wat er op je pad komt en erop vertrouwen dat datgene mag gebeuren, mag plaatsvinden wat noodzaak is. Omdat het onderdeel vormt van de natuur, onderdeel is van de natuur en altijd onderdeel zal zijn, hoe hard de mensheid ook zijn of haar best doet om het tegenovergestelde in werk te stellen. 

Ik vertrouw op een leven in liefde, geluk en gezondheid. Een leven waarin ieder mens weer van waarde is en van waarde wil zijn. Ik geloof in een leefbare wereld. Ik geloof in een wereld waarin economische belangen, voor mijn gevoel de enige veroorzaker van alle strijd, strijd in ieder opzicht, zijn langste tijd heeft gehad. Daarom ga ik door met mijn taak. Iedere dag bloggen, iedere dag schrijven, iedere dag, dat doen, wat ik vanuit liefde op me genomen heb. Ik vanuit liefde voor ieder mens mogelijk kan, wil en mag maken. Vanuit liefde, omdat ik er niets voor terug verwacht en ik er ook werkelijk niets voor wil hebben. Omdat er één ding is, wat ik vanuit mijn hart weet en voel, dat ik daardoor het doel en onze bestemming bereik. Want: Liefde overwint alles!" http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/nieuwsbrief36.pdf De cover en het boek! http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/boek7.pdf  en http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/ikkiesvoorjou.pdf 

Daarom kan ik niet anders dan het volgende te zeggen en te adviseren: Kies in Hemelsnaam voor jezelf. Kies voor jezelf, door goed voor jezelf te zorgen, je niet meer te laten verleiden of misleiden, door alles wat je aangeboden wordt. Kies vanuit je hart en wanneer je je hoofd wilt gebruiken lees dan alle blogs die ik heb mogen schrijven en bekijk alle linkjes die ik hierin heb mogen plaatsen om te zien, voelen, ervaren en beleven wat wij samen kunnen doen. Ik wil, kan en mag iedereen helpen die het nodig heeft en erom vraagt. Het gaat om onze gezamenlijke toekomst. Het gaat om jou, mij, iedereen die en alles wat leeft. 

"En omdat een gezonde wereld mijn droom en mijn grootste wens is, mag ik iedere dag een stukje schrijven. Want op deze wijze, heb ik de kans om mijn verhalen net als de boeken en gedichten die ik vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE VOOR ieder mens heb kunnen en mogen schrijven, met iedereen te delen. En heb jij inmiddels de tijd genomen om mijn blogverhalen te lezen en ben jij de persoon, de uitgever die mij wil helpen, die mijn boeken wil uitbrengen, dan hoor ik je graag! Ben jij de uitgever, die ERVOOR zorgt dat mijn boeken gebruikt kunnen en mogen worden, om de wereld van vandaag weer de wereld van morgen te laten zijn?  De wereld van morgen, de hemel op aarde, dat is mijn wens, mijn doel en mijn missie in het leven."

En ben je er NU ook klaar VOOR om jouw leven te leven, jouw zelfgekozen en verkozen leven een kans te geven, HELP MIJ, HELP JEZELF &  HELP IEDER ANDER! Tot die tijd blijf ik bloggen, blijf ik alles delen met iedereen die ook Volmaakt, Gelukkig Zichzelf wil, kan en mag, kortom durft te zijn! En daarbij vertrouw ik er volledig op, dat dat zal gebeuren wat nodig is, wat mag omdat God de regie vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE zal begeleiden.

Download ook gratis mijn boekje Leven leren herinneren weten via de boekenwinkel op www.dehof van het heden Luisteren kan natuurlijk ook via: https://www.youtube.com/watch?v=NwwuvZEltjk&feature=youtu.be 

Want:

“Leven is genieten van alles wat je mee mag maken zien en doen” 
“Liefde is, houden van het leven en allen die je dierbaar zijn” 

Dit keer nogmaals de mooie plaat van Whitney Houston: "Step by step" https://www.youtube.com/watch?v=sWa5vE4MUpU en het mooie lied van Jason Mraz:  "I won't give up", https://www.youtube.com/watch?v=ZYqcpTYQ8I4Want ook nu, zal deze de verbinding, die er is, deze mooie gedachte mogen ondersteunen. Wanneer" DURF (JIJ) TE HELPEN? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten