maandag 15 juni 2015

Wie of wat wil jij in wezen zijn?

'Bron NU.nl' (Maandag 15 Juni) 

'Dit wordt het nieuws op maandag 15 juni'

"En verder:

- komt het Internationaal Energie Agentschap (IEA) met een nieuw rapport over energie en het klimaat.

- doet de rechter in Zwolle uitspraak in de zaak tegen een 17-jarige jongen die wordt verdacht van het opzettelijk van het leven beroven van een straatmuzikant in een winkelcentrum in Zwolle.

- reist First Lady Michelle Obama met haar moeder en dochters naar het Verenigd Koninkrijk en Italie om onder andere te praten over de toegankelijkheid van onderwijs voor meisjes.

- spelen de Nederlandse voetbalsters in de nacht van maandag op dinsdag de cruciale laatste poulewedstrijd op het WK. Oranje treedt om 01.30 uur Nederlandse tijd in het Olympic Stadium in Montreal aan tegen gastheer Canada.

Weer en verkeer 

Vanaf maandag breekt een periode met droog weer en geregeld zon aan. Het wordt 15 graden op de Wadden tot 20 in het zuidoosten. Dinsdag wordt het koeler, met maxima van 14 tot 18 graden. Vanaf woensdag stijgt het kwik opnieuw tot rond of iets boven de 20 graden. 

De Verkeersinformatiedienst (VID) verwacht een reguliere spits. 

Bekijk het complete weerbericht, de actuele situatie op de weg en treininformatie


En wanneer je het hele overzicht van maandag 15 juni wilt bekijken, mag je de volgende link aanklikken: http://www.nu.nl/dvn/4068321/wordt-nieuws-maandag-15-juni.html. Ik heb alleen een klein stukje gekozen, een stukje wat je wel of niet belangrijk vindt, wat wel of niet belangrijk is, wat wel of niet jouw interesse heeft. Ik heb het gekozen omdat we weer verder mogen, ik weer verder ga en daar iedere dag bewust voor kies omdat ik dit wil. Omdat ik dit wil en vanuit mijn hele wezen, vanuit wie ik ben ook heel belangrijk vind. 

Want het verder willen in leven en dat doen wat mij helpt om dit te bereiken is een drijfveer die ervoor zorgt dat ik iedere dag dat uit het leven kan halen wat voor mij belangrijk is. Want het verder willen in leven en daarbij doen wat mogelijk een bijdrage kan en mag leveren aan het verder willen leven van ieder ander, is waarvoor ik dit doe. Waarvoor ik leef, waarvoor ik schrijf, waarvoor ik de dingen die ik weet door dit uit eigen ervaring en eigen beleving werkelijk te hebben ondervonden kan en mag delen. Ik mag dit delen als kennis, kennis door het leven te leven op de wijze en manier zoals ik dit doe. Omdat ik daar de voldoening van krijg, de dagelijkse energie van voel wat ik nodig heb om iedere dag opnieuw te kunnen functioneren en te kunnen leven. Want dat dit mij al sinds jaar en dag geholpen heeft, daar ben ik het levende bewijs van. Daar ben ik voor de mensen die mij kennen, mijn familie, vrienden, maar ook doktoren en de fysiotherapeut, het voorbeeld van.

En of dit het voorbeeld van wilskracht, van doorzettingsvermogen of simpelweg het voorbeeld van doen wat je zegt of laat zien is, dat kan ik natuurlijk niet bepalen? Dat kan ik niet bepalen omdat dit iets is wat zij mogen denken, zeggen of wellicht zijn ze er zelfs niet eens mee bezig, alles is goed. Ik vind alles goed, want dit levert voor mij geen bijdrage aan het wel of niet kunnen functioneren. Omdat mijn functioneren niet afhankelijk is van wat de ander vindt, denkt of zegt, over wat ik goed of fout doe. Omdat mijn functioneren volledig afhankelijk is van hoe ik me voel. En ik voel me gelukkig, ik voel me gezond, ik voel me verbonden en daardoor (weer) heel. Ik voel me iedere dag zelfs een stukje sterker worden, wanneer ik gehoor geef aan dat wat mijn lichaam, mijn hart en de persoon wie ik in wezen ben mij laat weten.

Ja, mij laat weten, doordat ik dit kan verwoorden, doordat ik dit bevestigd krijg, doordat ik het mag zien en me er daardoor ook bewust van ben dat het goed is. Dat het goed is wanneer ik mijn leven op deze wijze verder voortzet. Dat het goed is, wanneer ik mijn leven leef. Mijn leven leef zoals dit bedoeld is, omdat ik daar alles wat ik daarbij en daarvoor nodig heb aangereikt krijg. En natuurlijk zal ik er iedere dag zelf iets voor mogen doen. Natuurlijk zal ik daar iedere dag zelf een bijdrage aan mogen leveren. Dat deze bijdrage mij helpt en mij energie geeft, is iets wat ik werkelijk kan omschrijven als een gevoel van beloond worden. Beloond worden met zoveel liefde, met zoveel warmte en alles wat dit met zich meebrengt. Ja, omdat de zon iedere dag opnieuw haar intrede doet en zelfs wanneer de bewolking zo dicht is, zo dicht of dik is, ik nog het gevoel heb, dat de stralen mij raken. De stralen, die mij een gevoel van welbevinden en geborgenheid geven.

Wanneer ik dan zie dat de vogels en bijen volop plezier beleven aan dat wat zij de hele dag doen, ben ik er steeds zekerder van, dat dit ook in wezen de wijze is, waarop ieder mens zou mogen leven. Ieder mens zou, of eigenlijk zal mogen leven, omdat dit de werkelijke waarde en bedoeling van het leven is. De werkelijke waarde en bedoeling van het leven zal mogen zijn, tot in lengte van dagen. En dat dit in beginsel ook voor ieder mens geldt, dat dit voor iedereen die en alles wat leeft geldt, heb ik vanaf het moment waarop ik voor mezelf heb gekozen begrepen. Heb ik vanaf het moment waarop ik mijn eigen geluk en daarmee meteen een bijdrage leveren aan het geluk van ieder ander, die dit ook werkelijk weer wil ervaren zelfs als belangrijkste doel gesteld. Een doel, een missie of eigenlijk gewoon wat bij mij past en me daarom op het lijf geschreven is?  Ja, voor mij is dit geen vraag, ik weet het antwoord al, ik weet het zeker, doordat ik het voel. Ik ben er zo zeker van, doordat ik iedere dag de bevestiging krijg, ik iedere dag weer een extra puzzelstukje van de puzzel ontvang.

En natuurlijk kan ik allerlei plannen maken. Natuurlijk kan ik van alles doen en vooruit regelen, wat ik graag wil doen, omdat ik ergens naar toe leef. Dat ik vanuit ervaring weet dat ik me dan vastleg, waardoor ik geen vanzelfsprekende puzzelstukjes meer krijg, is mij duidelijk. Is voor mij duidelijk, omdat ik  op die wijze geen natuurlijke invulling meer mag en zal kunnen geven aan dat wat ik doe, dat wat bij mij past en bij mij hoort. Omdat het passen en meten, in wezen het passen en horen is. Want wie op zijn of haar tellen past, is de persoon die dat doet wat bij hem of haar past, mag weer wezenlijk horen wat goed voor hem of haar, daarbij voor ieder ander is, die ook weer bereid is om vanuit zijn of haar passie, zijn of haar talent en kwaliteit van leven te leven. Mag vanuit zijn of haar talent en kwaliteit leven gepassioneerd zijn. 

Want talent en kwaliteiten komen naar boven op het moment waarop ieder mens het leven leeft waarvoor hij of zij gekozen heeft toen God hem of haar voor de keuze stelde. Want talent is iets, wat ieder mens die in wezen is bezit. Ieder mens die zo nu en dan eens de tijd neemt om ervoor te gaan zitten. Ervoor te gaan zitten om te zijn. BE-ZIT, is zeker geen materieel iets, is zeker geen aangeleerd of voorgekauwd iets, wat door iemand bedacht is, verzonnen met zo nu en dan of eigenlijk meestal een daarbij behorende reden. BEZIT is zijn wie je bent, de tijd maken om dit te ontdekken, door er letterlijk en figuurlijk voor te gaan zitten. Er letterlijk en figuurlijk tijd aan te besteden. Wie doet dit nog? Wie neemt er nog tijd voor zichzelf, voor dat wat hem of haar helpt om uit te vinden wie hij of zij in wezen is? Waarom hij of zij er wezenlijk is? 

De belasting die je jezelf iedere dag oplegt, door je te ontdoen van je verantwoordelijkheid voor het in leven zijn, is wezenlijk de reden waardoor mensen ziek worden. De belasting die je jezelf iedere dag oplegt, door je te ontdoen van je verantwoordelijkheid voor jouw leven, het leven van iedereen die en alles wat je liefhebt, levert een bijdrage aan jouw leed, het leed van iedereen die en alles wat leeft en waarom? Waarom kies je er als mens voor om jouw leven niet te leven, maar jouw leven te laten leven? Waarom kies je er als mens voor om alle waarde, behalve je eigenwaarde als het belangrijkste in leven te zien? Als het belangrijkste in jouw leven te zien? Weet je, mijn moeder zei altijd, dat ik alles weggaf, dat ik zoveel aan mensen gaf en voor mensen deed, dat dit mij op een gegeven ogenblik op zou breken. Ja, dat is wat zij daarbij voelde, dat is de gedachte die zij daarbij had. 

Toen ik haar vertelde dat dit, het geven van, het tijd maken voor, het er willen zijn voor iedereen die mijn hulp op prijs stelde en er ook werkelijk belang bij had, mij gelukkig maakte, wist zij daarmee geen raad. Wist zij daar geen raad mee, omdat het lieve mens, de schat ook alles gedaan heeft wat ik deed, zij alles weggeven heeft wat zij maar kon en wat voor haar maar mogelijk was, inclusief haar eigenwaarde. Omdat de spaarzame momentjes die zij werkelijk voor zichzelf had, die zij werkelijk aan het doen van dingen die haar gelukkig maakte bestede, ondergeschikt waren aan alles wat van haar verlangd werd, ondergeschikt waren aan of voor haar niet zo belangrijk waren als, alles wat zij door de jaren heen zelf in de hand had en heeft gewerkt. Doordat er zoveel mensen op haar bouwden, er zoveel mensen waren die haar zijn als vanzelfsprekend ervaren hebben, dat dit gewoon onderdeel is geworden van wie zij was.

Maar lieve mensen, mijn moeder was en is het meest bijzondere mens wat ooit geleefd heeft. Mijn moeder was en is het meest bijzondere mens wat ooit in leven was. Doordat zij in wezen altijd zichzelf is geweest, doordat zij in wezen altijd zichzelf was, daarbij of juist daardoor helaas vergeten was, wie zij was. Wie zij was en wat haar waarde was, haar eigenwaarde, haar waarde en haar kracht, dat wat haar uniek en bijzonder maakte. Het puzzelstukje wat als de lijm fungeerde in de levens van zoveel mensen, in de levens van zoveel mensen die allemaal met haar verbonden waren en verbonden zijn. De verbondenheid, die ik nog dagelijks voel, die ik nog dagelijks voel en ervaar, doordat ik haar zie als mijn moeder, doordat ik haar zie als de vrouw die zoveel heeft geleden en dit allemaal zelf heeft opgelost, daardoor voor mij het echte voorbeeld is. De vrouw, die net als ik nu doe en zij toen deed, wat voor haar mogelijk was, wat voor haar mogelijk was en nog net dat beetje meer, dat beetje extra waardoor zij vroegtijdig het leven heeft gelaten.

Het leven heeft gelaten of verlaten, doordat zij er de kracht niet meer voor had, om te strijden, te strijden en de strijd aan te gaan die zij zichzelf had opgelegd, door het nemen van beslissingen, het maken van keuzes en alles wat haar letterlijk en figuurlijk aan het hart ging. Ja haar letterlijk en figuurlijk aan het hart ging en dit in combinatie met alles wat de buitenwereld met haar deelde, wat de buitenwereld haar liet weten, zien en horen, waardoor zij niet meer verder kon in leven. Waardoor zij niet meer verder kon in leven, maar zeker wel verder kon zijn. Want zijn is iets wat ieder mens kan, zijn is iets wat ieder mens, zelfs de mens die het leven laat altijd zal mogen. Het in leven zijn en in leven blijven is voorbehouden aan de persoon, de mens, jij, ik, iedereen die en alles wat zijn of haar leven vanuit het hart leeft en zich daardoor volledig laat leiden. Vanuit het hart leeft, door dagelijks de puzzelstukjes en alles wat daarmee of daarbij aangeboden wordt op waarde in te schatten. Op waarde in te schatten, door de werkelijke waarde ervan weer te zien.  De werkelijke waarde weer onder ogen te zien, weer onder ogen te durven zien door deze te bekijken.

Wanneer ieder mens weer vanuit zijn of haar hart gaat leven, zal het je laten beïnvloeden door dat wat de buitenwereld je dagelijks biedt, geen bezwaar meer zijn. Geen bezwaar, geen ballast, geen belasting. Dan zul je net als ik weer tevreden zijn, met wat je kan en mag doen, met dat wat je hebt en geen extra's meer nodig hebben. Want alles wat je nodig hebt, is eten, drinken en een dak boven je hoofd, mensen, dieren en alles wat leeft om je heen waar jij onvoorwaardelijk van kunt en mag houden. En wanneer je als mens eigenbelang, zelfzucht, hebzucht of welke vorm van zucht vooropstelt, de waardering door de ander belangrijker gevonden wordt, dan de waardering die jij voor jezelf hebt, zul je het heel zwaar hebben in het leven. Zul jij het steeds zwaarder en lastiger krijgen in het leven, doordat het leven jou zwaar valt. Het leven jou zwaar valt, waardoor jouw leven steeds zwaarder wordt. Ik kies voor het leven leven, het leven leven en alles wat in leven is, te laten zijn, waardoor ik zelf ook altijd en overal mezelf kan zijn. Want daardoor kan ik blijven delen, kan blijven geven en kan ik er zijn voor iedereen die daar waarde aan hecht.

Kan ik er zijn voor iedereen die daar waarde aan hecht en belang bij heeft, waarbij ik mijn eigenwaarde, het belang van het in leven zijn, mijn in leven zijn, vooral in ogenschouw neem. In ogenschouw en in acht neem, omdat ik nog heel lang, indien mogelijk tot in het oneindige, tot in de eeuwigheid met iedereen die en alles wat ook wil leven kan en mag leven. Waardoor ik met iedereen die en alles wat wil leven kan en mag zijn, Volmaakt Gelukkig Mezelf ZIJN. Een heel leven lang, omdat ik het leven lief heb en dit graag met iedereen die dat wil deel.

Daarom deel ik vandaag dit blog weer met iedereen die daar belang bij heeft. Iedereen die dar belang en interesse voor heeft. Want God wat ben ik dankbaar, dankbaar dat ik dit iedere dag met heel mijn hart en ziel mag doen, daardoor kan voelen. Dat ik mag voelen dat ik leef, dat ik gelukkig en gezond ben. De spreuk die ik gisteren en vandaag op Facebook en LinkedIn heb geplaatst zijn weer volledig op hun plek. Ik deel dit vanuit liefde en jij mag zien of je er iets mee kan en wil. Want wanneer je er iets mee kunt, mag dit jou maar ook ieder ander helpen, die er iets mee kan of wil. Omdat God, via Jezus de Hemel en de Aarde, met iedereen die en alles wat daarop leeft, verbonden heeft. In en vanuit liefde verbonden. Ter bescherming, als signaal om te voelen wie heel is, heel als in tact. Omdat dit het in tact zijn en in tact, op de meest liefdevolle wijze delen van alles wat is, wat waarheid is, de bedoeling is, de bedoeling, de reden, dat wat van nut en belang is. Van nut en belang voor iedereen die en alles wat leeft. De manier waarop God ons beschermt, ieder van ons beschermt, de wijze waarop God ons altijd helpt, er daardoor altijd is, omdat wij net als Jezus kinderen van God zijn en HIJ ONZE Vader is, waardoor WIJ allemaal familie zijn en van waarde zijn, voor NU tot in de eeuwigheid, Amen! 


En omdat ik al het grootste deel  van mijn leven tevreden ben, mag en kan ik me afstemmen op mijn, maar daarbij of daarnaast ook op ieders frequentie. Mag en kan ik me afstemmen op ieders frequentie, omdat ik er voor kies om ieder mens zichzelf te laten zijn. Zichzelf te laten zijn en alleen wanneer zij op zoek zijn naar hun eigen levenskracht, naar de kracht die zij nodig hebben, om te kunnen leven, zullen zij vanzelf op mijn pad komen. Zullen zij op mijn pad komen en zullen zij mij benaderen. Iedereen mag mij benaderen, iedereen mag een beroep op mij doen, iedereen die net als ik, vanuit Onvoorwaardelijke Liefde wil leven, wil delen, wil zijn. 

Want alleen wanneer ieder mens weer vanuit zijn of haar levenskracht leeft, hoort hij ook werkelijk het fluisteren van zijn of haar lichaam, wordt hij of zij zich weer bewust van de gelegenheid om zichzelf te helen. Zichzelf te helen, daardoor heel te zijn. Waardoor dit mens, of in feite ieder mens, die zichzelf is, onvoorwaardelijk overal en altijd de mogelijkheid heeft om heel te zijn. Heel in leven, heel in leven door dat te doen wat nodig is, om het eeuwig leven te hebben. Heel, om datgene te doen waarvoor je geboren bent. Door weer te weten wat jouw taak is in het leven, wat de taak is in jouw leven. Daarbij in het leven van iedereen die en alles wat leeft, doordat jij het leven bent, jij jouw leven bent. 

En nu volgt een stuk herhaling van eerder deze week, waarbij deze zin is gebruikt om een extra stukje te delen en het gebruikelijke stuk wat ik al enige tijd met iedereen deel nogmaals door te geven. Ik deel vanuit liefde, omdat ik van het leven houd en ik het ieder mens gun om in en vanuit liefde te leven. 

"Want ik ben niet anders dan jij, ook ik ben geboren, ook ik heb ouders en ik ben ooit verwekt. De wijze waarop ik verwekt ben, heeft niets te maken met wat dit met de rest van mijn leven doet. De wijze waarop ik deze verwekking geaccepteerd heb, heeft alles te maken met wat het met mijn leven doet. En niet alleen met mijn leven, maar met het leven van ieder ander. Van ieder ander die ook net als ik uniek is, daardoor helemaal anders en dit ook volledig mag zijn. Omdat ieder mens net als ik in de mijne, in zijn of haar eigen frequentie mag zijn. Ik in mijn en ieder ander in zijn of haar eigen bubbel, dat wat mij maakt tot wat ik ben, en dat wat hem of haar maakt tot wat hij of zij is, zichzelf! 

Want wanneer je heel en jezelf wilt zijn in het leven, kun je dit ook. Door te leven en in leven te zijn. Door in leven stil te zijn en te luisteren naar dat wat jou, door jezelf aangeboden wordt, door jezelf en de verbinding die jij hebt, die je altijd zult houden en die nooit verbroken wordt met hen die jou gemaakt hebben, daarbij met God doordat Hij jou de levensadem via de neus heeft ingeblazen, zelfs wanneer jij dit niet zo ervaart, wanneer jij dit niet zo voelt of wanneer jij dit niet zo wilt zien. Want bij een vrije wil, wat net als jouw leven eveneens een geschenk van God is, heeft ieder mens de keuzevrijheid en keuzemogelijkheid gekregen, om te doen wat bij hem of haar past. Te doen wat hem of haar helpt zichzelf te ontdekken en zichzelf te zijn. Zichzelf te zijn uit liefde en in liefde, Onvoorwaardelijke Liefde, omdat ieder mens op een bepaald moment zal worden herinnerd aan de liefdesband. Voor mij en in mijn gevoel en beleving heb ik deze band met iedereen die en alles wat leeft, doordat ik God en daarmee Jezus als de Eeuwigdurende Waarheid zie. 

De Eeuwigdurende Waarheid en Onvoorwaardelijke Liefde, die mij voor mijn leven, daarbij voor mijn ouders heeft laten kiezen. Die mij voor Ulrich onze poezen (katten), Gizmo, Mickey, Cindy en daarbij iedereen die en alles wat leeft op mijn pad en mijn weg heeft laten kiezen. Dat ik door alles wat ik heb meegemaakt in positieve maar ook zeker de tegenovergestelde zin, heb ontdekt waar ik nu sta, daar ben ik ook eeuwig dankbaar voor, omdat ik het me weer mocht herinneren. Want zou ik het me anders hebben herinnerd, zou ik het anders hebben geweten, zou ik het anders hebben gezien, zou ik het anders hebben gevoeld, gehoord, geroken of geproefd? Niet, zeker niet, omdat ik er zeker van ben, dat ik anders nooit had geweten. Omdat ik anders nooit zeker had geweten, wat ik nu en in mijn geval al een hele tijd weet. Wat ik al een hele tijd weet, een heel leven, omdat ik me alles mag en kan herinneren wat ik in mijn leven heb meegemaakt. Ik me alles mag en kan herinneren wat mij gemaakt heeft tot wie ik ben, wat ik ben, waar ik ben en waarom ik ben. Waarom ik ben in liefde, wat mij betreft Onvoorwaardelijke Liefde, voor mezelf, iedereen die en alles wat leeft, omdat ik er voorafgaand zelf voor gekozen heb, dit voorafgaand heb mogen zien.

Ik ben in staat om te groeien, in staat om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling, vanaf het moment waarop God mij mijn leven heeft gegeven. Vanaf het moment waarop God zijn plannen over dat wat Hij met de wereld voorhad, aan mij heeft getoond, toen Hij de Hemel en de Aarde geschapen heeft. Omdat de Hemel en de Aarde, met iedereen die en alles wat leeft geschapen en ontstaan is. Ontstaan en ontsproten is, geboren is, uit liefde. Ieder mens, net als ik geboren is, om te mogen kiezen voor het leven wat van waarde is, van waarde is en in het belang van ons allen. En wat het mooie daarvan is, dat ieder mens door het leven wat hij of zij leeft, door het leven wat hij of zij van moment tot moment beleeft, zich weer mag herinneren hoe het van waarde zijn in het belang is van iedereen die en alles wat leeft. Daarbij voor iedereen die en alles wat in leven en door leven verbonden is. Omdat we allemaal verbonden zijn, zelfs wanneer we dit niet meer voelen, zelfs wanneer we de verbinding met onszelf compleet verloren of tijdelijk even kwijt zijn. Ieder mens is in staat om de verbinding weer te herstellen, de verbinding weer in tact te laten zijn. De verbinding met zichzelf, iedereen die en alles wat leeft weer in tact te laten zijn. Zodat het in tact zijn en vanuit tact leven, de enige manier en wijze is waarop we weer onszelf kunnen en mogen zijn, onszelf kunnen en mogen wezen. We in wezen weer mogen zijn, onszelf zijn, vanuit liefde, onvoorwaardelijke liefde." 

Ik kies ervoor om volledig mezelf en daarbij de naaste, maar ook de gelijke van ieder ander te zijn. Van ieder ander, waardoor ik ieder ander kan laten, me in ieder ander kan verplaatsen, me in de ander kan verplaatsen, zonder daar zelf anders door te worden. Ik heb al het andere, inclusief gedachtes over de ander, werkelijk losgelaten, luister alleen nog naar mijn hart. Omdat ik vanuit mijn hart, hoor, zie en voel wat werkelijk waar is en wat niet, omdat ik vanuit mijn hart mag weten. Ik heb vertrouwen, en weet dat iedereen die en alles wat op mijn pad mag komen, voorbestemd is. Want het vertrouwen gaat gepaard met zien wat er op je pad komt en erop vertrouwen dat datgene mag gebeuren, mag plaatsvinden wat noodzaak is. Omdat het onderdeel vormt van de natuur, onderdeel is van de natuur en altijd onderdeel zal zijn, hoe hard de mensheid ook zijn of haar best doet om het tegenovergestelde in werk te stellen. 

Ik vertrouw op een leven in liefde, geluk en gezondheid. Een leven waarin ieder mens weer van waarde is en van waarde wil zijn. Ik geloof in een leefbare wereld. Ik geloof in een wereld waarin economische belangen, voor mijn gevoel de enige veroorzaker van alle strijd, strijd in ieder opzicht, zijn langste tijd heeft gehad. Daarom ga ik door met mijn taak. Iedere dag bloggen, iedere dag schrijven, iedere dag, dat doen, wat ik vanuit liefde op me genomen heb. Ik vanuit liefde voor ieder mens mogelijk kan, wil en mag maken. Vanuit liefde, omdat ik er niets voor terug verwacht en ik er ook werkelijk niets voor wil hebben. Omdat er één ding is, wat ik vanuit mijn hart weet en voel, dat ik daardoor het doel en onze bestemming bereik. Want: Liefde overwint alles!" http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/nieuwsbrief36.pdf De cover en het boek! http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/boek7.pdf  en http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/ikkiesvoorjou.pdf 

Daarom kan ik niet anders dan het volgende te zeggen en te adviseren: Kies in Hemelsnaam voor jezelf. Kies voor jezelf, door goed voor jezelf te zorgen, je niet meer te laten verleiden of misleiden, door alles wat je aangeboden wordt. Kies vanuit je hart en wanneer je je hoofd wilt gebruiken lees dan alle blogs die ik heb mogen schrijven en bekijk alle linkjes die ik hierin heb mogen plaatsen om te zien, voelen, ervaren en beleven wat wij samen kunnen doen. Ik wil, kan en mag iedereen helpen die het nodig heeft en erom vraagt. Het gaat om onze gezamenlijke toekomst. Het gaat om jou, mij, iedereen die en alles wat leeft. 

"En omdat een gezonde wereld mijn droom en mijn grootste wens is, mag ik iedere dag een stukje schrijven. Want op deze wijze, heb ik de kans om mijn verhalen net als de boeken en gedichten die ik vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE VOOR ieder mens heb kunnen en mogen schrijven, met iedereen te delen. En heb jij inmiddels de tijd genomen om mijn blogverhalen te lezen en ben jij de persoon, de uitgever die mij wil helpen, die mijn boeken wil uitbrengen, dan hoor ik je graag! Ben jij de uitgever, die ERVOOR zorgt dat mijn boeken gebruikt kunnen en mogen worden, om de wereld van vandaag weer de wereld van morgen te laten zijn?  De wereld van morgen, de hemel op aarde, dat is mijn wens, mijn doel en mijn missie in het leven."

En ben je er NU ook klaar VOOR om jouw leven te leven, jouw zelfgekozen en verkozen leven een kans te geven, HELP MIJ, HELP JEZELF &  HELP IEDER ANDER! Tot die tijd blijf ik bloggen, blijf ik alles delen met iedereen die ook Volmaakt, Gelukkig Zichzelf wil, kan en mag, kortom durft te zijn! En daarbij vertrouw ik er volledig op, dat dat zal gebeuren wat nodig is, wat mag omdat God de regie vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE zal begeleiden.

Download ook gratis mijn boekje Leven leren herinneren weten via de boekenwinkel op www.dehof van het heden Luisteren kan natuurlijk ook via: https://www.youtube.com/watch?v=NwwuvZEltjk&feature=youtu.be 

Want:

“Leven is genieten van alles wat je mee mag maken zien en doen” 
“Liefde is, houden van het leven en allen die je dierbaar zijn” 

Dit keer nogmaals de mooie plaat van Whitney Houston: "Step by step" https://www.youtube.com/watch?v=sWa5vE4MUpU en het mooie lied van Jason Mraz:  "I won't give up", https://www.youtube.com/watch?v=ZYqcpTYQ8I4Want ook nu, zal deze de verbinding, die er is, deze mooie gedachte mogen ondersteunen. Wanneer" DURF (JIJ) TE HELPEN? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten