zaterdag 23 mei 2015

Ik ben (er) omdat ik (er) wil zijn!

'De dag van NU' (Bron NU.nl 10.22 uur van zaterdag 23 mei) 

'Het weer: Bewolking en lichte regen' 

"Een gebied met bewolking en lichte regen trekt over het land en bereikt Limburg in de namiddag. Voor en na de storing schijnt de zon af en toe. 

Het wordt 14 graden in het noorden tot 19 in Limburg, maar in de regen is het 13 graden. Na de regen steekt er een koele noordelijke wind op, 3 tot 5 Bft. 

Komende nacht wordt het koud met op uitgebreide schaal vorst aan de grond en lokaal mist. Zondag is het vrij zonnig en bij weinig wind wordt het 17 tot 20 graden. 

Maandag is een bui mogelijk en wordt het 13 tot 16 graden. 

Regenradar


En vandaag weer het weer, omdat dit het delen waard is http://www.nu.nl/dvn/4054511/weer-bewolking-en-lichte-regen.html. En ja, omdat de Zon geleidelijk terrein wint, de Zon geleidelijk dat mag doen om iedereen vrolijk te stemmen, omdat het iedereen plezier doet. Omdat ieder mens, ieder dier en alles wat leeft, gebaat is bij de zon. 

Ieder mens gebaat is bij de zon, zelfs wanneer zij zich daar op dit moment (nog) niet bewust van zijn. Bewust van zijn, door niet bewust te wezen. Niet bewust in wezen te zijn, niet bewust zichzelf te zijn. Want hoewel dit voor mensen die de zon schuwen, die de zon als pijnlijk ervaren, ongeloofwaardig overkomt, zal ook bij hen de ommekeer plaatsvinden, de ommekeer plaatsvinden doordat zij weer hun eigen leven mogen leiden. Het leven leiden zonder zich te laten leiden door hun beperking, zonder zich te laten leiden door dat wat zij in wezen nooit hadden hoeven zijn. Niet hadden hoeven zijn, wanneer ook zij vanaf dag één voor hun leven gekozen zouden hebben, voor hun leven en daarmee alles wat ermee gepaard gaat, door acceptatie. Door acceptatie, voor en over hun zijn, hun zelfzijn, door zichzelf te mogen zijn. Door zich te realiseren dat zij ondanks de verbondenheid met familie, ouders, grootouders, broers en zussen, nooit en te nimmer de belasting van deze mensen zullen hoeven dragen. Nooit de belasting zullen hoeven zijn. 

Want dat dit de enige reden is waarom mensen erfelijk belast zijn, dat zal ieder mens die ervoor kiest om zijn of haar eigen leven te gaan leven, vanzelf weer gaan ervaren. Dat zal ieder mens die ervoor kiest ook werkelijk zichzelf te zijn, weer beleven. Waardoor hij of zij weer in leven is. Waardoor hij of zij weer in leven mag zijn. In zijn of haar leven mag zijn, door zijn of haar leven te leven. Een leven zonder pijn en verdriet uit het verleden. Een leven zonder pijn en verdriet van wie of wat maar ook, omdat dit niet jouw pijn is, dit niet jouw pijn is of hoeft te zijn. Tenzij jij ervoor kiest, jij de behoefte voelt, waardoor jij de behoefte wordt. Jij datgene wordt, wat je door je daar onbewust of bewust heel de dag mee bezig te houden, bewust (van) wordt. Waardoor jouw bewust zijn, wie jij in wezen bent er zelf voor kiest. Ja, eigen keuze, jouw keuze, omdat je evengoed gezond zou kunnen zijn. Evengoed, omdat het jouw vrije keuze is, een keuze die ieder mens mag maken, ieder mens die bewust in leven is. Ieder mens, die er bewust voor kiest om er te zijn.

Dat dit wellicht raar, bijzonder of zelfs verbazingwekkend klinkt, kan. Evenals het feit dat het ideaalbeeld, het ideaalplaatje of het totaalplaatje en passend beeld van hoe de wereld er uit hoort te zien, zal komen en ontstaan, op het moment dat we overgaan tot (het) delen door samenvoegen, (het) delen door samenzijn, in plaats van (het) verdelen. Want dat verdeeldheid in vele vormen aanleiding was, voor alles wat leed veroorzaakt heeft, leed met zich mee heeft gebracht, daar wil, kan en mag ik niet meer aan voorbijgaan. Evenals aan het feit dat langer doorgaan op dezelfde wijze of eenzelfde wijze, zal resulteren in vergelijkbaar leed. Dit mag nu duidelijk worden, dit mag iedereen weer bewust weten, hier mag iedereen zich weer bewust van zijn. Omdat ieder mens zich weer bewust mag worden, van zijn of haar eigen verantwoordelijkheid. De verantwoordelijkheid, die werkelijk in ieders eigen handen ligt. Ieder mens in eigen handen heeft, zelfs wanneer de persoon een andere mening of een ander oordeel is toebedaan. 

En alle Neerlandici, alle kenners van de Nederlandse taal zeggen nu, het is toegedaan, ja dat zeggen we, dat zegt iedereen, die denkt dat dit zo is, omdat het ons zo geleerd is, omdat het ons zo is toebedacht. Dat toebedaan eigenlijk toebedacht is, mag ieder mens weer weten. Want feit is en blijft, dat je een mening en een oordeel alleen over jezelf kunt en mag hebben. Alleen over jezelf kunt en mag hebben, omdat je dit zeker weet, doordat je dit voelt. En zeker weten over de ander, doe je iets nooit, omdat je niet kunt voelen bij de ander, wanneer je jezelf niet voelt. Zeker weten over wie of wat maar ook, doe je nooit, tenzij het jezelf aangaat. Tenzij het jezelf betreft, tenzij het jouw eigen leven en daarmee je eigen gevoel betreft. Want dat het werkelijk toebedaan, of ook wel to be done is, mag iedereen weer weten. http://en.wikipedia.org/wiki/What_Is_to_Be_Done%3F  Mag iedereen weer weten, omdat het "kenniseconomie tijdperk" nu voorgoed ten einde komt. Het kenniseconomie tijdperk nu voor eens en altijd tot het verleden mag behoren. Omdat het klaar is, we er nu echt klaar mee zijn, we er klaar mee mogen zijn, omdat we allemaal in de verkeerde richting gaan. We in de verkeerde richting denken, waardoor we onszelf iedere dag opnieuw tekort doen, terwijl dit absoluut niet nodig is.

Niet nodig is, omdat God ons een vrije wil en een eigen leven gegeven heeft. Een vrije wil en daarbij een eigen leven waardoor het "verdeel en heers" principe of de vertaling het "divide et impera"  principe niet meer van toepassing is. http://dehofvanhetheden.blogspot.nl/2013/03/divide-et-impera-of-de-vertaling.html Niet meer toegepast hoeft te worden, niet meer van toepassing hoeft te zijn, waardoor deze stelling voor eens en altijd tot het verleden behoort. Voorgoed tot het verleden behoort en daardoor het verleden is, omdat het verleden niet meer herhaald hoeft te worden, het verleden iets is, wat ieder mens heeft meegemaakt om er van te leren. Ervan bewust te worden, bewust te zijn. Want zo lang als de mens ervoor blijft kiezen, om de verantwoordelijkheid bij de ander neer te leggen, zo lang de mens ervoor kiest, om de eigen verantwoordelijkheid niet te nemen, zullen er altijd mensen blijven bestaan, die hier dankbaar gebruik of soms zelfs misbruik van maken. En de enige schuldige daarvan, is de persoon, die zijn of haar verantwoordelijkheid uit handen heeft gegeven, zijn of haar verantwoordelijkheid niet neemt.

De persoon die de ander door deze zijn of haar volledige toestemming af te hebben gegeven, uitnodigt om naar eigen belang en inzicht te handelen. En dat dit eigenbelang in veel gevallen dan ook letterlijk gaat gelden, zo niet letterlijk geldt, dat heeft het verleden uitgewezen. Dat heeft het verleden inmiddels al op vele manieren getoond, waardoor dit bevestigd is. Be-vestigd, waardoor iets is zoals het is, ja wanneer we dit zo laten, wanneer we erin meegaan en wanneer we de verantwoordelijkheid bij de ander laten. Wanneer we ieder ander de verantwoordelijkheid geven, maar vooral zelf niet voelen wat er werkelijk nodig is. Wanneer we niet meer de tijd nemen om te voelen wat er werkelijk nodig is, omdat alles om ons heen zoveel tijd en aandacht vraagt. Zoveel tijd en aandacht, doordat dit over het algemeen zaken zijn, die niet opgelost kunnen worden, niet opgelost kunnen worden, doordat iets wat bedacht is altijd een vervolg kent. Een vervolg kent, waarover ook weer nagedacht moet worden. De verklaring en bevestiging, waardoor "het gebed werkelijk zonder end is" . De verklaring waardoor een gebed werkelijk zonder einde is. 

Dat dit voor mij de bevestiging is, dat het einde nog lang niet in zicht is, zal iedereen die mij kent wel begrijpen. Omdat niets onmogelijk is totdat het gedaan is. Komt het je bekend voor? Heb je dit al eens eerder gehoord? http://dehofvanhetheden.blogspot.nl/2014/03/de-realiteit-voor-wie-of-iedereen-die.html Want de realiteit is iets wat waargemaakt kan worden wanneer dit gerealiseerd is, wanneer dit gedaan is en niet zoals vele denken wanneer dit bedacht is. Want bedenken kunnen we alles, uitvoeren zorgt er daadwerkelijk voor dat het gebeurt. Uitvoeren zorgt ervoor dat het plaatsvindt en plaatsheeft. Nu zal iedereen begrijpen, dat wanneer iets op politiek niveau bedacht, bedaan of gedaan  is, dit bewezen zal moeten worden, voor het echt zo is. Wat op politiek of in ieder geval op hoog niveau bedacht is. En wanneer deze bedenkingen, deze gedachtes voortkomen uit liefde, dan zal dit ook kans van slagen hebben, omdat deze dan het algemeen belang dienen. 

Wanneer deze echter vanuit eigenbelang of zelfs tegenstrijdige belangen worden (door)gevoerd, dan is de uitkomst daarvan meteen zeker gesteld. Raad jij maar eens welke zekerheid? Raad jij maar eens wat er dan uit voortkomt? Wat daarbij de meest voorkomende zekerheden, garanties of zal ik zeggen gevolgen van zijn? Daarom is en blijft de vraag ook voor de politici, ben je er zeker van, dat dat wat je beslist, dat wat je doet, dat wat jij in gang zet, voortkomt uit liefde en daarmee uit het Algemeen Belang? Wanneer dit zo is, dan heeft het nut en is het zinnig, dan heeft het zin, kun je dit ook aan ieder mens meedelen en op de juiste manier verwoorden. Of is dit toch iets wat op politiek of in ieder geval op hoog niveau bedacht is? Bedacht uit angst of bedacht uit liefde voor en het willen behoeden van mensen of geldt toch ook hier weer de "macht kwestie", een macht spel of eigenlijk het recht van de sterkste? 

Ja vraag jezelf dit eens af? Is het ook werkelijk het recht van de sterkste? Of is de sterkste in dit geval niet iemand die krachtig is? Die de sterkste lijkt, maar daarbij voornamelijk uit noodweer handelt? Uit noodweer, uit angst, angst die ongegrond is, maar door verdeeldheid, door het verdeeld zijn van de mensheid, realiteit geworden is? Een gevolg een nadelig gevolg van de gecreëerde realiteit, gebaseerd op waarde, waardemiddelen, waar helaas de mens en de ondertussen een groot deel van de mensheid het onderspit van heeft moeten delven? Waar de mens en mensheid voor een groot deel zo afhankelijk van is gemaakt, dat het erop lijkt, ja let wel, erop lijkt, dat iemand die in een financieel betere positie verkeert beter af is? Omdat iemand die het financieel beter heeft, beter aan zijn of haar gerief kan komen? 

Ik weet het antwoord wel. Ik weet wel wat het juiste antwoord is. Het antwoord wat ieder mens die wil leven weer kan en mag weten. Ieder mens die wil leven en ervoor kiest om zichzelf te zijn. Zichzelf te zijn en zichzelf te wezen, in wezen zichzelf te zijn. Want jezelf zijn, kun je als mens echt wanneer je tevreden bent. Wanneer je tevreden bent en vrede hebt met de situatie, de omstandigheid waarin je verkeert, de situatie waarin je je bevindt, kortom dat wat mogelijk is. En wanneer alles wat je wilt niet tot de mogelijkheid behoort, niet jouw mogelijkheid en daarbij realiteit is, zul je ervoor moeten werken om dit te bereiken. Be-reiken, zul je er alles voor mogen, zo niet moeten doen om dit te kunnen realiseren, om dit waar te maken. Want iets wat waargemaakt is, kan bevestigd worden. Iets wat waargemaakt is mag bevestigd zijn. Voor iedereen die en alles wat leeft. 

Want ook dat is NLP, NLP for life, by living it! Ernaar leven en handelen, dat wat ervoor zorgt dat iedereen weer bewust wordt, door iedere dag bewust te leven en bewust te zijn. Iedere dag weer te doen van dat wat jou (de) energie en (de) kracht geeft, in de vorm van voldoening, omdat het voldoende is. Want dat je als mens alleen tevreden kunt zijn wanneer je jezelf bent, overal en altijd jezelf kunt zijn, zal ieder mens weer mogen ervaren. Daarbij, zal ieder mens dit weer mogen ervaren en mogen beleven. Omdat dit het leven is, het enige is in leven, wat ervoor zorgt dat je jezelf kunt zijn. En ben jij er aan toe om ook weer jezelf te zijn, tevreden te zijn, gelukkig te zijn in en met je leven dan mag je reageren, dan mag jij op dit blog reageren. Dan mag je een bericht achter laten op dit blog. 

Ben je echter ongelukkig, ondervind je dagelijks hinder van iets, iemand of dat wat ervoor zorgt dat jij niet jezelf kunt zijn? Vraag je dan eens af, wie dit gevoel bij jou kan veranderen? Vraag je dan eens af, wie ervoor kan zorgen dat jij je goed voelt? Jij zelf soms? Wie kan er voor zorgen dat jij je goed voelt? Wie ken jij, die zo met jou verbonden is, waar jij onvoorwaardelijk hulp aan kunt vragen? Wie ken jij die jou weer helpt om voldoende te zijn? Blij te zijn, gelukkig te zijn, gezond te zijn? Zou daar het woord voldoening voor staan? Of zou het toch nog iets meer betekenen? Zou het woord voldoening een beloning zijn wanneer je dat doet wat bij je past? Dat doet wat jou de nodige energie oplevert? Voldoening:  Volmaakte Onvoorwaardelijke Liefde Op Energetisch Niveau In Naam God. Levenswijsheid door levenskracht! 

De vandaag door mij op Facebook en LinkedIn gedeelde spreuk, komt daarom werkelijk als geroepen, komt daarom als "Een Geschenk Uit De Hemel". Dat ik deze ook in dit blog mag delen, graag met iedereen deel, zal zonder twijfel, van waarde zijn!


Want weet dat ieder mens die zich weer op zijn of haar eigen frequentie afstemt de kans heeft om deze levenskracht te ervaren. Dat ieder mens die weer luistert naar het fluisteren van zijn of haar lichaam, de gelegenheid heeft om zichzelf te helen. Ieder mens die zichzelf is onvoorwaardelijk overal en altijd de mogelijkheid heeft om heel te zijn. Heel in leven, heel in leven door dat te doen wat nodig is, om het eeuwig leven te hebben. Heel, om datgene te doen waarvoor je geboren bent. Door weer te weten wat jouw taak is in jouw leven. Daarbij in het leven van iedereen die en alles wat leeft, doordat jij het leven bent, jouw leven bent.

Want ik ben niet anders dan jij, ook ik ben geboren, ook ik heb ouders en ik ben ooit verwekt. De wijze waarop ik verwekt ben, heeft niets te maken met wat dit met de rest van mijn leven doet. De wijze waarop ik deze verwekking geaccepteerd heb, heeft alles te maken met wat het met mijn leven doet. En niet alleen met mijn leven, maar met het leven van ieder ander. Van ieder ander die ook net als ik uniek is, daardoor helemaal anders en dit ook volledig mag zijn. Omdat ieder mens net als ik in de mijne, in zijn of haar eigen frequentie mag zijn. Ik in mijn en ieder ander in zijn of haar eigen bubbel, dat wat mij maakt tot wat ik ben, en dat wat hem of haar maakt tot wat hij of zij is, zichzelf! En nu volgt een stuk herhaling van gisteren van gisteren en het gebruikelijke stuk wat ik al enige tijd met iedereen deel. Deel vanuit liefde, omdat ik van het leven houd en ik het ieder mens gun om in en vanuit liefde te leven. 

"Want wanneer je heel en jezelf wilt zijn in het leven, kun je dit ook. Door te leven en in leven te zijn. Door in leven stil te zijn en te luisteren naar dat wat jou, door jezelf aangeboden wordt, door jezelf en de verbinding die jij hebt, die je altijd zult houden en die nooit verbroken wordt met hen die jou gemaakt hebben, daarbij met God doordat Hij jou de levensadem via de neus heeft ingeblazen, zelfs wanneer jij dit niet zo ervaart, wanneer jij dit niet zo voelt of wanneer jij dit niet zo wilt zien. Want bij een vrije wil, wat net als jouw leven eveneens een geschenk van God is, heeft ieder mens de keuzevrijheid en keuzemogelijkheid gekregen, om te doen wat bij hem of haar past. Te doen wat hem of haar helpt zichzelf te ontdekken en zichzelf te zijn. Zichzelf te zijn uit liefde en in liefde, Onvoorwaardelijke Liefde, omdat ieder mens op een bepaald moment zal worden herinnerd aan de liefdesband. Voor mij en in mijn gevoel en beleving heb ik deze band met iedereen die en alles wat leeft, doordat ik God en daarmee Jezus als de Eeuwigdurende Waarheid zie. 

De Eeuwigdurende Waarheid en Onvoorwaardelijke Liefde, die mij voor mijn leven, daarbij voor mijn ouders heeft laten kiezen. Die mij voor Ulrich onze poezen (katten), Gizmo, Mickey, Cindy en daarbij iedereen die en alles wat leeft op mijn pad en mijn weg heeft laten kiezen. Dat ik door alles wat ik heb meegemaakt in positieve maar ook zeker de tegenovergestelde zin, heb ontdekt waar ik nu sta, daar ben ik ook eeuwig dankbaar voor, omdat ik het me weer mocht herinneren. Want zou ik het me anders hebben herinnerd, zou ik het anders hebben geweten, zou ik het anders hebben gezien, zou ik het anders hebben gevoeld, gehoord, geroken of geproefd? Niet, zeker niet, omdat ik er zeker van ben, dat ik anders nooit had geweten. Omdat ik anders nooit zeker had geweten, wat ik nu en in mijn geval al een hele tijd weet. Wat ik al een hele tijd weet, een heel leven, omdat ik me alles mag en kan herinneren wat ik in mijn leven heb meegemaakt. Ik me alles mag en kan herinneren wat mij gemaakt heeft tot wie ik ben, wat ik ben, waar ik ben en waarom ik ben. Waarom ik ben in liefde, wat mij betreft Onvoorwaardelijke Liefde, voor mezelf, iedereen die en alles wat leeft, omdat ik er voorafgaand zelf voor gekozen heb, dit voorafgaand heb mogen zien.

Ik ben in staat om te groeien, in staat om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling, vanaf het moment waarop God mij mijn leven heeft gegeven. Vanaf het moment waarop God zijn plannen over dat wat Hij met de wereld voorhad, aan mij heeft getoond, toen Hij de Hemel en de Aarde geschapen heeft. Omdat de Hemel en de Aarde, met iedereen die en alles wat leeft geschapen en ontstaan is. Ontstaan en ontsproten is, geboren is, uit liefde. Ieder mens, net als ik geboren is, om te mogen kiezen voor het leven wat van waarde is, van waarde is en in het belang van ons allen. En wat het mooie daarvan is, dat ieder mens door het leven wat hij of zij leeft, door het leven wat hij of zij van moment tot moment beleeft, zich weer mag herinneren hoe het van waarde zijn in het belang is van iedereen die en alles wat leeft. Daarbij voor iedereen die en alles wat in leven en door leven verbonden is. Omdat we allemaal verbonden zijn, zelfs wanneer we dit niet meer voelen, zelfs wanneer we de verbinding met onszelf compleet verloren of tijdelijk even kwijt zijn. Ieder mens is in staat om de verbinding weer te herstellen, de verbinding weer in tact te laten zijn. De verbinding met zichzelf, iedereen die en alles wat leeft weer in tact te laten zijn. Zodat het in tact zijn en vanuit tact leven, de enige manier en wijze is waarop we weer onszelf kunnen en mogen zijn, onszelf kunnen en mogen wezen. We in wezen weer mogen zijn, onszelf zijn, vanuit liefde, onvoorwaardelijke liefde." 

Ik kies ervoor om volledig mezelf en daarbij de naaste, maar ook de gelijke van ieder ander te zijn. Van ieder ander, waardoor ik ieder ander kan laten, me in ieder ander kan verplaatsen, me in de ander kan verplaatsen, zonder daar zelf anders door te worden. Ik heb al het andere, inclusief gedachtes over de ander, werkelijk losgelaten, luister alleen nog naar mijn hart. Omdat ik vanuit mijn hart, hoor, zie en voel wat werkelijk waar is en wat niet, omdat ik vanuit mijn hart mag weten. Ik heb vertrouwen, en weet dat iedereen die en alles wat op mijn pad mag komen, voorbestemd is. Want het vertrouwen gaat gepaard met zien wat er op je pad komt en erop vertrouwen dat datgene mag gebeuren, mag plaatsvinden wat noodzaak is. Omdat het onderdeel vormt van de natuur, onderdeel is van de natuur en altijd onderdeel zal zijn, hoe hard de mensheid ook zijn of haar best doet om het tegenovergestelde in werk te stellen. 

Ik vertrouw op een leven in liefde, geluk en gezondheid. Een leven waarin ieder mens weer van waarde is en van waarde wil zijn. Ik geloof in een leefbare wereld. Ik geloof in een wereld waarin economische belangen, voor mijn gevoel de enige veroorzaker van alle strijd, strijd in ieder opzicht, zijn langste tijd heeft gehad. Daarom ga ik door met mijn taak. Iedere dag bloggen, iedere dag schrijven, iedere dag, dat doen, wat ik vanuit liefde op me genomen heb. Ik vanuit liefde voor ieder mens mogelijk kan, wil en mag maken. Vanuit liefde, omdat ik er niets voor terug verwacht en ik er ook werkelijk niets voor wil hebben. Omdat er één ding is, wat ik vanuit mijn hart weet en voel, dat ik daardoor het doel en onze bestemming bereik. Want: Liefde overwint alles!" http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/nieuwsbrief36.pdf De cover en het boek! http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/boek7.pdf  en http://www.dehofvanhetheden.nl/pdf/ikkiesvoorjou.pdf 

Daarom kan ik niet anders dan het volgende te zeggen en te adviseren: Kies in Hemelsnaam voor jezelf. Kies voor jezelf, door goed voor jezelf te zorgen, je niet meer te laten verleiden of misleiden, door alles wat je aangeboden wordt. Kies vanuit je hart en wanneer je je hoofd wilt gebruiken lees dan alle blogs die ik heb mogen schrijven en bekijk alle linkjes die ik hierin heb mogen plaatsen om te zien, voelen, ervaren en beleven wat wij samen kunnen doen. Ik wil, kan en mag iedereen helpen die het nodig heeft en erom vraagt. Het gaat om onze gezamenlijke toekomst. Het gaat om jou, mij, iedereen die en alles wat leeft. 

"En omdat een gezonde wereld mijn droom en mijn grootste wens is, mag ik iedere dag een stukje schrijven. Want op deze wijze, heb ik de kans om mijn verhalen net als de boeken en gedichten die ik vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE VOOR ieder mens heb kunnen en mogen schrijven, met iedereen te delen. En heb jij inmiddels de tijd genomen om mijn blogverhalen te lezen en ben jij de persoon, de uitgever die mij wil helpen, die mijn boeken wil uitbrengen, dan hoor ik je graag! Ben jij de uitgever, die ERVOOR zorgt dat mijn boeken gebruikt kunnen en mogen worden, om de wereld van vandaag weer de wereld van morgen te laten zijn?  De wereld van morgen, de hemel op aarde, dat is mijn wens, mijn doel en mijn missie in het leven."

En ben je er NU ook klaar VOOR om jouw leven te leven, jouw zelfgekozen en verkozen leven een kans te geven, HELP MIJ, HELP JEZELF &  HELP IEDER ANDER! Tot die tijd blijf ik bloggen, blijf ik alles delen met iedereen die ook Volmaakt, Gelukkig Zichzelf wil, kan en mag, kortom durft te zijn! En daarbij vertrouw ik er volledig op, dat dat zal gebeuren wat nodig is, wat mag omdat God de regie vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE zal begeleiden.

Download ook gratis mijn boekje Leven leren herinneren weten via de boekenwinkel op www.dehof van het heden Luisteren kan natuurlijk ook via: https://www.youtube.com/watch?v=NwwuvZEltjk&feature=youtu.be 

Want:

“Leven is genieten van alles wat je mee mag maken zien en doen” 
“Liefde is, houden van het leven en allen die je dierbaar zijn” 

Dit keer nogmaals de mooie plaat van Whitney Houston: "Step by step" https://www.youtube.com/watch?v=sWa5vE4MUpU en het mooie lied van Jason Mraz:  "I won't give up", https://www.youtube.com/watch?v=ZYqcpTYQ8I4Want ook nu, zal deze de verbinding, die er is, deze mooie gedachte mogen ondersteunen. Wanneer" DURF (JIJ) TE HELPEN? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten