zaterdag 24 januari 2015

Live the life you have chosen and enjoy every moment. Happy day today!

'Snapchat gaat journalistieke artikelen en video's produceren'

"Fotochatdienst Snapchat werkt samen met een aantal mediabedrijven om de app van de redactionele artikelen, foto's en video's te voorzien. 

Dat meldt de New York Times zaterdag op basis van ingewijden. Het nieuwe onderdeel van de chatapp zal Discover (Ontdek) gaan heten, aldus de krant. 

Onder meer CNN, National Geograpic, Vice, Yahoo en sportzender ESPN zouden tekst, beeld of videomateriaal gaan leveren. De inhoud zou speciaal voor Snapchat zijn geproduceerd. Snapchat zou daarnaast ook zelf journalisten, animators en videomakers aan hebben genomen om zelf journalistieke producties te maken, aldus Digiday

De chatapp zou ook grote consumentenmerken hebben benaderd om te adverteren in het nieuwe deel van de app. De advertenties zouden worden geplaatst tussen de redactionele artikelen, video's en foto's, en de opbrengsten worden gedeeld tussen Schnapchat en de mediabedrijven. 

Met de plaatsen van redactioneel materiaal zou Snapchat een opvallende nieuwe weg inslaan. De drie jaar oude app werd populair als chatapp waarbij berichten en foto's na een paar seconden weer verdwijnen. 

Officiële gebruikersaantallen zijn niet bekend, maar de berichtenapp heeft vermoedelijk ruim 100 miljoen actieve gebruikers per maand. De meerderheid van de gebruikers, zo'n tweederde, maakt dagelijks van de dienst. De tien hoogst gewaardeerde tech-startups 

http://www.nu.nl/apps/3978837/snapchat-gaat-journalistieke-en-videos-produceren.html



'Moeder staakt tegen onacceptabel gedrag dochters' 

"Een vrouw uit het Amerikaanse North Carolina staakt al drie dagen het het "onacceptabele" gedrag van haar dochters. De vrouw is wanhopig, omdat gewone straffen niet helpen. 

Dat meldt WFMYNews

"Het is genoeg geweest. Het kan me niet schelen hoelang dit staken duurt," aldus Naasira Muhammed. De moeder wil haar dochters een les leren in respect. 

Muhammed heeft al alle gewone straffen op de twee toegepast, zonder effect. De maat was vol toen de twee tieners haar auto bekrasten. "Mijn dochters hebben alles wat ze nodig hebben en willen, maar ze zijn nog steeds respectloos. Ze denken dat ik de gemeenste moeder ben en dat ze het zonder mij kunnen redden." 

Muhammed besloot te staken voordat haar geduld op zou zijn. "Ik wandel de straat op en af totdat mijn knieën pijn doen, en dan ga ik zitten." De moeder loopt met een bord waarop "Mom on strike" (Moeder staakt) staat. 

De meisjes hebben nog niet hun excuses aangeboden. http://www.nu.nl/opmerkelijk/3978767/moeder-staakt-onacceptabel-gedrag-dochters.html 

De artikelen van NU.nl van vandaag zijn niet vergelijkbaar met enig ander artikel wat ik eerder heb gebruikt. Niet vergelijkbaar en toch zijn er overeenkomsten. Overeenkomsten omdat het over momentopnames gaat en daarbij over alles wat er in de wereld speelt: straffen, respect of het ontbreken daarvan, redden en acties die als reactie op een eerder gecreëerd(e) iets/(actie)/probleem ontstaan zijn. Ontstaan als gestart en begonnen. Dat de tekst boven dit blog en de spreuk die ik op Facebook heb geplaatst, ook dit keer weer bij elkaar horen, spreekt min of meer voor zich. Spreekt voor zich en past volledig in dit blog.
Want ook vandaag mag, kan en zal jij je leven weer invulling mogen geven. Zul jij dat weer mogen doen, wat een bijdrage levert aan jouw gezondheid, jouw welzijn en jouw geluk. Dat wat ervoor zorgt, dat je op de meest optimale manier kunt functioneren. Dat kunt en mag doen wat een bijdrage levert aan jouw tevredenheid, jouw tevreden zijn. Tevreden zijn, door de vrede in jezelf te vinden. Dat wat ervoor zorgt, dat je dankbaar bent, met alles wat je mee mag maken, zien en doen. De ervaring, die ervoor zorgt, dat je ook vandaag weer als extra dag, op je mooie herinneringenlijstje kunt plaatsten. Het lijstje, wat je overal en altijd kunt gebruiken en benutten, wanneer je dit nodig hebt. Want ook zelfs wanneer je iedere dag de dingen doet, waar je een vorm van tevredenheid, het tevreden zijn uithaalt, zullen er altijd momenten zijn in het leven, die niet geheel volgens de planning verlopen. Die niet geheel volgens jouw planning of naar jouw wens zijn, omdat je als mens alleen invloed uit kunt en mag oefenen op je eigen leven. Omdat dit jouw geboorterecht is, je geboorterecht volgens de vrij wil.

En omdat ieder mens dit geboorterecht heeft, iedere mens in de gelegenheid is, om naar zijn of haar eigen wil en wens te leven, mag, kan en zal het ook nooit zo zijn, dat je het leven van de ander regelt of het leven voor de ander beslist. Omdat jij evenals ieder ander mens, de eindregie hebt gekregen. Jij als ieder ander mens, dat stukje extra hebt gekregen, wat ervoor zorgt, dat je je leven op de meest optimale manier en wijze kunt leven of het tegenovergestelde ervan. Door niet bij jezelf te zijn, niet bij jezelf te blijven, je te laten leiden door emoties, kun je je eigen geluk zelfs omdraaien, kun je je eigen geluk, dusdanig omdraaien, dat dit jouw ongeluk wordt. Jouw ongeluk, omdat je daar ook niets of niemand in mee mag nemen. Want wanneer je dit wel doet, zul je daar zelf de hinder van ondervinden, zul je daar zelf mee geconfronteerd worden, zul je daar zelf de lasten van mogen dragen. Omdat het jouw lasten zijn, omdat het iets is, waar je voor gekozen hebt. Jij voor gekozen hebt, in het leven en nooit voorafgaand aan het leven wat je wilde leven. Waarom zou je dit doen, waarom zou je er voor kiezen om voor de negatieve emoties te gaan?

Terwijl positieve emoties ervoor zorgen, dat je gelijkgestemde gedachten en gevoelens door je lichaam stuurt. Dat wat ervoor zorgt, dat je daadwerkelijk je eigen heelmeester wordt. Jij de persoon bent, die jezelf kunt helen. Jij de persoon bent, die jouw leven ten goede kunt keren. Ten goede keren, door gezond en wel te zijn. Gezond en wel, doordat je dat doet, wat je voorafgaand aan het leven wat je leeft, wat je bewust wilde leven, waar je bewust voor gekozen hebt en met je volle bewustzijn aan gestart bent. Gestart, aan een leven in liefde, een leven ontstaan uit onvoorwaardelijke liefde, het voortzetten van deze start uit onvoorwaardelijke liefde, zorgt er dan ook voor, dat je dit kunt realiseren.  Kunt realiseren, met alles wat je doet, alle inzet die je geeft en alles wat ervoor zorgt, dat jij altijd je ware zelf zult zijn, waardoor je altijd je ware zelf zult blijven. En mocht je onverhoopt eens van het gekozen levenspad af stappen, mocht je er door een stoorzender, door een afleidingsmanoeuvre per abuis even naast gaan, dan zul je er zo snel mogelijk op teruggebracht worden. Dit geldt voor ieder mens, ieder mens, die vanuit liefde geboren wordt, ieder mens, die voor het leven uit onvoorwaardelijke liefde kiest. Niemand uitgezonderd, want het leven, is (een) leven vanuit onvoorwaardelijke liefde, altijd. 

Het leven, is een aaneenschakeling van momenten en een aaneenschakeling van gebeurtenissen. Gebeurtenissen, omdat we het laten gebeuren. http://www.encyclo.nl/begrip/gebeuren En het iets is, wat we voorafgaand aan dat wat we doen, al enigszins, zij het niet volledig, die richting op sturen. Die richting op, doordat we de dingen doen die niet of wel bij ons passen, die niet of wel bij ons horen. Omdat we het laten gebeuren. Het speelt zich af, het is een ervaring, een evenement, een geval, een geschiedenis, overkomt ons, ontrolt en ontvouwt zich voor ons, het zorgt er per omgaande voor, het passeert (ons), het heeft plaats (voor), het grijpt plaats (in), het heeft plaats, het komt (naar) ons toe, het doet zich voor, het valt voor, het komt voor, het is een voorval, het is een voorkomen, het is een wedervaren als een dubbele ervaring en het doet zich voor. De vraag is alleen, waarom? En het enige antwoord daarop is, doordat wij, jij, ik, maar ook ieder ander, die zijn of haar leven door negatieve emoties laat sturen, door een negatieve gedachtegang laat leiden, negatieve gevoelens ervaart en daardoor ook elke ervaring, alles wat er gebeurt, en alle daaraan gerelateerde omschrijvingen zal voelen en ervaren, omdat je ervoor kiest, omdat je dit zelf doet. En waarom zou je dit in hemelsnaam doen? Waarom? Het is niet nodig!

Niet nodig, omdat het leven werkelijk een overeenkomst is, een overeenkomst met God, vanuit onvoorwaardelijke liefde. Ieder mens die zich aan de bewuste keuze, van zijn of haar overeenkomst houdt, zal nergens hinder van ondervinden. Zal nergens door gehinderd worden, zal nergens last van krijgen, tenzij hij of zij zich laat afleiden, misleiden of verleiden, tot het overgaan tot iets wat niet voor hem of haar bestemd is. Want ook de overeenkomst is gebaseerd op een momentopname, de overeenkomst is gebaseerd op, alles wat er in de wereld speelt, inclusief de straffen, het respecteren van ieders geboorterecht, vrije wil en keuze(s). Omdat het jezelf kunnen redden, op het moment dat je overgegaan bent tot het disrespecteren van de overeenkomst, een uiterst serieuze bezigheid wordt. Een uiterst serieuze bezigheid, omdat je vanaf dat moment, met jezelf aan de slag zal mogen gaan. Omdat je van dat moment alles in werking zal mogen (zo niet moeten) stellen, om weer jezelf te worden, weer je overeenkomstige zelf te zijn. Het weglopen van jezelf, het weglopen van jouw verantwoordelijkheden: je geboorterecht, je vrije wil en keuzes op basis van de 10 geboden, gecontroleerd door je geweten zullen jouw leven als hemels of duister bestempelen. Bestempelen, geheel door jezelf geregeld, geheel volgens jouw wens. 

De wens om te vechten, de wens om te strijden, de wens om dat te doen. wat ervoor zorgt, dat jouw leven op de meest lastige manier zal verlopen. Jouw leven op de manier zal verlopen, dat je iedere dag herinnerd wordt, aan het feit dat je jezelf hebt minacht, jezelf hebt veracht, je jezelf niet respecteert. Want respect, start bij jezelf, respect start bij jou. Jarenlange verachting en minachting resulteert in een lastig, moeilijk, soms zelf ondragelijk leven. Ondragelijk voor jezelf en alle mensen die van jou houden, de mensen die om je geven, alle mensen die op de één of andere manier met je begaan, betrokken of verbonden zijn. Betrokken en verbonden, doordat ze van je houden, doordat ze om je geven. Betrokken en verbonden doordat ze er alles aan willen doen om jou gelukkig te laten zijn. Gelukkig en gezond. 

Want zelfs wanneer je niet van jezelf houdt, wanneer je niet om jezelf geeft, komt toch eens de volgende vraag. Hoe lang kun je het volhouden om je aan de betrokkenheid en verbondenheid van je dierbaren te onttrekken? Hoe lang kun je het volhouden om je dierbaren, de mensen om je heen, die jou hebben leren kennen, die jou hebben ontmoet, pijn te blijven doen? Hoe lang kies jij ervoor om het blok aan het been van de ander te zijn? Want dit heeft alles te maken met het niet van jezelf houden en jezelf niet als waardevol zien. Jezelf en jouw leven niet als geschenk en cadeau beschouwen, maar als een straf. Een straf, waardoor je jezelf disrespecteert. 

Ik ben op tijd wakker geworden. Ik heb voor het leven in liefde en vanuit liefde en vertrouwen gekozen. En hoewel ik echt zo nu en dan weleens teruggevallen ben in mijn oude onmogelijke rol, durf ik nu met alle kracht en wijsheid die ik in me heb te zeggen, dat ik dit ook ruimschoots goedgemaakt heb. Goedgemaakt door weer van mezelf te gaan houden, goedgemaakt door eerlijk te zijn, goedgemaakt door openheid in zaken te geven. Goedgemaakt, door het toegeven van mijn fouten en daarbij ook meteen de ander als onschuldig te hebben opgemerkt. Goedgemaakt, door te hebben gezien dat alleen ik de aanleiding, de reden en de oorzaak ben geweest van mijn eigen lasten, van mijn eigen hindernissen en van alle wat ervoor gezorgd heeft, dat ik zelf uit balans, daardoor in onbalans ben geraakt. Dat ik daarom ook de enige ben, die dit zou kunnen en mogen herstellen, was voor mij duidelijk, is voor mij duidelijk en zal altijd duidelijk zijn. 

Duidelijk, omdat ik blijf luisteren naar de signalen die mijn lichaam me geeft, doordat ik blijft luisteren, naar alles wat mijn gevoel me aangeeft. Mijn gevoel, omdat er niemand dan ikzelf is, die in staat is, in de gelegenheid is, in de mogelijkheid is, om dat te voelen, wat ik voel, omdat dit mij aangaat, mij betreft en mijn ervaring is. Het op een zo correct mogelijke manier verwoorden, uiten en delen, is de wijze waarop ik dit blijk te mogen doen. Dit blijk te mogen doen en blijk te kunnen, omdat dit de communicatie van het hart is. De communicatie van het hart, vergelijkbaar met het hemelse signature system, onder supervisie van "het controlerende" signature system, "het geweten" en dat, wat ervoor zorgt, dat ik na met mezelf in het reine te zijn gekomen, verder kon, verder kan. Ik, maar ook jij verder kan en mag. Ik mag en wil ervoor gaan, ik ga ervoor en kies ervoor, om mijn leven, in liefde, geluk en gezondheid te leven, iedere dag opnieuw, ieder uur, iedere minuut en iedere seconde. Kortom elk of ieder moment.

Maar wanneer jij je liever laat leiden door alles om je heen, wanneer jij je laat plagen door allerlei gedachten en hersenspinsels, die jouw leven zo beheersen, dat je eigenlijk geen moment rust hebt, geen moment rust, waardoor je geen moment in het hier en nu kunt leven, dan is dit jouw goed recht en jouw keuze? Want wie ben ik? Wie ben ik of ieder ander, die jou vertelt wat je wel of niet moet doen? Wie ben ik, die jou vertelt en zegt, dat jij jouw leven kunt helen? Wie ben ik, dat ik jou vertel, dat je je eigen keuzes mag maken? Ik ben ik en jij bent jij. 

Ik wens je succes met alles waarvoor je kiest, met alles wat je doet, met alles wat je denkt, zegt of zelfs voelt en nalaat. Want wanneer jij ervoor kiest om voor het negatieve te gaan, zul je zeker niet het geluk vinden wat je verlangt, zul je zeker niet dat vinden, wat een bijdrage levert aan jouw genezingsproces, zul je zeker niet jouw voorbestemde en volgens de overeenkomst besproken leven leven. Dan zul jij met name jouw emoties, jouw gedachten en jouw gevoelens zijn. Dan zul jij met name jouw emoties, jouw gedachten en jouw gevoelens nalaten, aan iedereen, die op enige wijze met jou verbonden is. 

En ik voel het als mijn verantwoordelijkheid, om dit niet verder te laten gaan. Ik voel het als mijn verbondenheid, om ieder mens zonder pijn, verdriet en leed, wat ooit ontstaan is, verder te kunnen en mogen laten leven. Omdat ik ieder mens een toekomst gun. Een toekomst in liefde, geluk en gezondheid. Een toekomst vanuit onvoorwaardelijke liefde. Ik gun jou de toekomst.

En ook nu een herhaling van het blog van gister: 

"De toekomst, want we mogen vooruit, we mogen verder, we kunnen en mogen van het heden naar de toekomst. Dat doen wat nodig is, om de wereld, de wereld van morgen te laten zijn. Aan de hand van de felle uitingen van één van de drie jongeren die samen met Minister Bussemaker op de bank zit, besluit ik nog even extra deze vrouw op Google op te zoeken. De link die bijgesloten is, zegt evenals het stuk in de uitzending zoveel meer dan duizend woorden zouden kunnen doen. Het zien en kijken, maar ook luisteren en horen waard. http://www.beteronderwijsnederland.nl/nieuws/minister-en-staatssecretaris-op-radio-1 Dit start vanaf 09.45 minuten. Het onderwijs van de toekomst. Ik noem het liever de ontwikkeling van de toekomst en mag daar mijn bijdrage toe leveren.  

De ontwikkeling van de toekomst, omdat onderwijs, een negatieve wanklank heeft. Omdat het klinkt als iets wat opgelegd wordt, doordat het gezien wordt als wijsheid, maar juist niets minder is waar, omdat het de mens in een pasvorm giet, in een mal. Iets wat de mens, niet laat groeien maar juist beperkt in zijn of haar ontwikkeling. Wanneer we weer gaan ontwikkelen, in plaats van onderwijzen, geef je de mens, een kind, een persoon de kans om te groeien. En de kans om te ontwikkelen en te groeien, werkt op het moment dat je hiermee al start, bij de ouders. Want wanneer een kind start in de maatschappij, heeft het liefde en een voorbeeld nodig. Liefde en een voorbeeld, dat wat de maatschappij zoals deze nu in elkaar zit, niet meer is. Omdat haat en alles wat niet als voorbeeld zou mogen dienen de maatstaf is geworden voor de maatschappij. Daarom geef ik deze net als het onderwijs, ook met liefde een andere naam, ik noem het de samenleving. 

De Samenleving, is een positief woord, en positieve woorden, waar een positieve klank vanuit gaat, zijn de enige manier om de wereld weer de wereld van morgen te kunnen en mogen laten zijn. De wereld van morgen, de toekomst. Omdat we op dit moment, niet meer in het nu leven, maar stilstaan en gebukt gaan, onder de lasten die we onszelf ooit opgelegd hebben, toen we dachten, dat we door het bedenken van allerlei regeltjes en wetten, de wereld in toom konden houden. Het in toom houden van ieder mens, ieder individu, in de huidige maatschappij, de maatschappij van Haat en "verkeerde voorbeelden", naar De samenleving van Liefde, als wezenlijk onderdeel van het levensspel, omdat dit naast geld, ook nog iets nuttigs op zou leveren. 

En nuttig is het juiste woord, (http://www.encyclo.nl/begrip/nuttigwat leidt tot het algemeen belang. Omdat iets wat nuttig is, iets is wat werkelijk resultaten boekt. Iets wat nuttig is, een bijdrage levert aan het algemeen belang. Dat wat ervoor zorgt, dat iedereen die leeft en alles wat leeft, de kans heeft om zich te ontwikkelen. Dit kan, wanneer we kinderen weer de toekomst laten bepalen. Dit kan, wanneer we kinderen weer de kans geven, om zichzelf te zijn. Dit kan en mag, wanneer we de wijsheid, die ieder kind van nature in zich heeft, weer omarmen, in plaats van hen te vertellen, wat ze moeten doen. Wat wij willen dat ze moeten doen. Allerlei opgelegde dingen, opgelegde zaken, die zij moeten doen, door zich aan te passen, aan wat wij, (de volwassen mens) die niet meer bij zichzelf staat en zich voornamelijk laat leiden door de geschiedenis en alles wat deze veroorzaakt heeft en helaas nog steeds veroorzaakt, als normaal, als gewoon als norm voor dat wat hoort zijn gaan beschouwen. Stop Stop Stop HIER NU ONMIDDELLIJK MEE.

Laten we met ons allen de wijsheid weer omarmen, door deze te stimuleren. Want beperken en inperken, aan banden leggen en ervoor zorgen, dat de jeugd op eenzelfde wijze gaat functioneren, als ouders, die niet bij zichzelf staan, die niet met zichzelf kunnen communiceren, dat heeft geen enkele zin. Heeft geen enkele zin, dient geen enkel belang of nut en zal er alleen maar toe leiden, dat ieder mens alleen nog maar meer beperkt wordt. Het spel, wat eigenlijk een reis is, mag veranderen. Het spel, het leven wat ik leef, waarbij en waarvan ik de regie in handen heb, mag weer op de juiste manier gespeeld worden. Ook jij kunt jouw spel weer leven, jouw spel, jouw levensspel. Dit kan en kunnen we samen, wanneer we het weer samen gaan doen. Op de juiste manier en wijze, zodat iedereen weer van waarde is en van waarde kan zijn. Waardoor alle volksstammen, alle groepen mensen, alle individuen en mensen die vanuit de intentie goed zijn, weer kunnen verenigen. Verenigen, door hen weer te leren hoe ze vanuit alle eerlijkheid, hun geweten en dat wat ervoor zorgt dat zij kunnen groeien, ook werkelijk zullen groeien, ook werkelijk weer gaan ontwikkelen.

Het is klaar nu, we gaan voor de mensheid! Ik wil mijn bijdrage leveren en ervoor zorgen dat ieder mens er weer voor kiest om zich te willen ontwikkelen. Ik wil mijn bijdrage leveren om ervoor te zorgen dat ieder mens weer eerlijk en gelukkig kan zijn? Eerlijk naar zichzelf toe, eerlijk naar ieder ander, eerlijk naar iedereen die en alles wat leeft. Omdat dit de manier is om een gezonde wereld en de hemel op aarde te creëren. De hemel op aarde, dat wat nodig is."

Lees ook mijn blogs van de afgelopen dagen en weken. De blogs vanaf 19 mei. En ook dit stukje is het herhalen opnieuw waard: 
"Je bent jouw leven gaan leven, omdat je er iets van wilde leren. Je bent jouw leven gaan leven, omdat je alleen door het leven van dit leven, ervoor kon zorgen, dat de dingen anders zouden gaan. Dat de dingen anders zouden lopen. Lopen, "als een geoliede machine", die elke dag dat doet wat nodig is, dat doet wat een bijdrage levert, aan dat wat de wereld van vandaag, de wereld van morgen, overmorgen en alle dagen daarna, zo hard nodig heeft. Start er vandaag mee. Ga jouw leven leiden. Neem weer je verantwoordelijkheid, luister naar je lichaam, je hart en laat je niet leiden (misleiden of verleiden) door alles wat buiten jou is en je geen goed maar alles doet, wat ervoor zorgt dat je buiten zinnen verkeert. Want dat is werkelijk wat er gebeurt, je krijgt geen zinnen, geen antwoorden, geen inzicht wanneer je de kennis en de wijsheid buiten jezelf zoekt. 

Natuurlijk mag je er zo nu en dan een encyclopedie, internet, een ander, een ervaringsdeskundige of wanneer het om iets materieels gaat, een specialist over raadplegen. Wanneer je dat wat jouw leven betreft, maar volledig zelf in de hand houdt. Dat wat jouw leven aangaat, maar volledig zelf beslist en bepaalt, gaat het goed. En wanneer het niet goed gaat, is het tijd om iets te wijzigen, van wij naar zich. Er even voor kiezen om op jezelf te zijn, in jezelf te keren, omdat dit de enige manier is om bij jezelf te komen. Om te zien, wie je bent, wat je kan, wat je nodig hebt, waar jouw kwaliteiten liggen. En het enige wat je daarvoor nodig hebt is tijd, tijd om jezelf te zijn. Tijd, is iets wat ieder mens zou MOETEN krijgen, tijd en de mogelijkheid om dat te doen, wat bij hem of haar past. Omdat we dan weer de hemel op aarde zullen ervaren."

Want wanneer je jezelf bent, voel je je goed, en zorg je ervoor dat alles ten goede keert. Ook jij weet, wat je kunt doen, om ervoor te zorgen, dat je weer positieve emoties krijgt, positieve gedachten en positieve gevoelens. Wanneer je beseft, dat jij de enige bent, die dit kan en mag doen, die dit weer voor elkaar kan en mag brengen, dan kun je daar vanaf vandaag mee starten.

"Want, waarom zou je er nog langer voor kiezen, om de geschiedenis zich te laten herhalen? Waarom zou je er nog langer voor kiezen, om elke keer geconfronteerd te worden met zoveel nare emoties, gedachten en gevoelens? Waarom zou je er nog langer voor kiezen, wanneer je zelf de mogelijkheid hebt om het om te draaien? Zelf de mogelijkheid hebt, om het te wijzigen? Zelf de mogelijkheid hebt ja! Want God heeft ieder mens die mogelijkheid en deze kracht gegeven. God heeft ieder mens naar zijn evenbeeld gemaakt. Wat wij mogen en kunnen doen, is hier zelf weer in geloven en hier zelf weer op vertrouwen. Want het geloof en vertrouwen, zal jou en mij laten zien en jou en mij tonen, dat dit mogelijk is, omdat dit ieders kracht is. De kracht die aan ieder mens, aan ieder persoon, aan jou en mij gegeven is in "specifieke of authentieke vorm".

De kracht die van jou is en waarbij niets of niemand in staat is, om daar invloed op uit te oefenen. Omdat dit van jou is en er niets of niemand van invloed is. Van jou is en dit niets of niemand aangaat, omdat het jou gegeven is. Omdat jij dit leven aangegaan bent, jij hebt specifiek voor dit, jouw leven gekozen, een uniek leven. Omdat we allemaal uniek zijn, we allemaal een fenomeen zijn en de persoon die dit anders ziet, die geen vertrouwen maar wel angst heeft, het gevoel heeft, dat hij of zij met jou of ieder ander moet wedijveren, zal nooit gelijk zijn aan de ander. Zal nooit uniek zijn, zal zich laten leiden door alles wat buiten hem of haar om is. Wanneer je dit weer weet, kun je begrip opbrengen voor ieder mens die de strijd met jou aangaat. Ieder mens, die er op de een of andere manier voor kiest, om zijn of haar plek op te eisen in de wereld waarin we leven."

Kies in Hemelsnaam voor jezelf. Kies voor jezelf, door goed voor jezelf te zorgen, je niet meer te laten verleiden of misleiden, door alles wat je aangeboden wordt. 

En wil jij dit weer weten, lees dan mijn voorgaande blogberichten, het onderste stukje van het blog van gisteren heb ik nog even herhaald.

"En omdat een gezonde wereld mijn droom en mijn grootste wens is, mag ik iedere dag een stukje schrijven. Want op deze wijze, heb ik de kans om mijn verhalen net als de boeken en gedichten die ik vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE VOOR ieder mens heb kunnen en mogen schrijven, met iedereen te delen. En heb jij inmiddels de tijd genomen om mijn blogverhalen te lezen en ben jij de persoon, de uitgever die mij wil helpen, die mijn boeken wil uitbrengen, dan hoor ik je graag! Ben jij de uitgever, die ERVOOR zorgt dat mijn boeken gebruikt kunnen en mogen worden, om de wereld van vandaag weer de wereld van morgen te laten zijn?  De wereld van morgen, de hemel op aarde, dat is mijn wens, mijn doel en mijn missie in het leven." 

En ben je er NU ook klaar VOOR om jouw leven te leven, jouw zelfgekozen en verkozen leven een kans te geven, HELP MIJ, HELP JEZELF &  HELP IEDER ANDER! Tot die tijd blijf ik bloggen, blijf ik alles delen met iedereen die ook Volmaakt, Gelukkig Zichzelf wil, kan en mag, kortom durft te zijn! En daarbij vertrouw ik er volledig op, dat dat zal gebeuren wat nodig is, wat mag omdat God de regie vanuit ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE zal begeleiden.

Download ook gratis mijn boekje Leven leren herinneren weten via de boekenwinkel op www.dehof van het heden of onder mijn verhaal op www.levenlerenherinnerenweten.blogspot.nl Luisteren kan natuurlijk ook via: https://www.youtube.com/watch?v=NwwuvZEltjk&feature=youtu.be 

Want:

“Leven is genieten van alles wat je mee mag maken zien en doen” 
“Liefde is, houden van het leven en allen die je dierbaar zijn” 

Dit keer nogmaals de mooie plaat van Whitney Houston "Step by step". Want ook nu, zal deze de verbinding, die er is, deze mooie gedachte mogen ondersteunen. Wanneer je van jezelf houdt, kun je van een ander houden en positieve emoties en gedachten helpen ieder mens daarbij. Want als de ander zich goed voelt, voel jij je goed, hoe simpel kan het zijn?https://www.youtube.com/watch?v=sWa5vE4MUpU "

Geen opmerkingen:

Een reactie posten